א.ב מוראנו לוגו
מה ההשקעה הטובה ביותר

מה ההשקעה הטובה ביותר שאתם יכולים לבחור ושתשפיע לאורך הזמן

מגיפת הקורונה העירה רבים מרבצם. יש כאלו שמצאו את עצמם לפתע מחזיקים בכסף נזיל שלא ידעו בדיוק איפה נכון להשקיע אותו בימים של נפילות בבורסה, אחרים גילו כי ההשקעות שעשו בעבר, לאור מגיפה עולמית מאבדות מערכן. אפילו בתחומים של השקעות ריאליות כמו במקרה של נפט וכן הלאה, ראינו תופעות יוצאות דופן שלא ראינו בעבר. ראינו כיצד מחיר בנפט יורד באופן דרמטי לעומת מחיר הזהב שפשוט מרקיע שחקים.

כל אלו העלו באמת את השאלה מחדש, מה ההשקעה הטובה ביותר, מה הדבר שנכון לעשות עם הכסף הנזיל שנמצא ברשותינו, כיצד ניתן להרחיב ולהגדיל את ההון העצמי שלנו ועוד.

כמו במקרים רבים אחרים, השאלה מה ההשקעה הטובה ביותר כמובן תלויה בנסיבות, אבל אנחנו בכל זאת חושבים שהתשובה לשאלה הבאמת מעניינת מה ההשקעה הטובה ביותר, יכולה לעבור גם דרך האפיק הזה, בוא אנחנו מתמחים באופן מיוחד. אנחנו, העובדים אצל א.ב מוראנו, מבינים בכל מה שנוגע לתחום של קניית קרקע להשקעה. מתוך הניסיון האדיר שלנו בתחום, אנחנו מעוניינים להשיב באופן קצת אחר על השאלה מה ההשקעה הטובה ביותר.

קרקע להשקעה – התשובה הברורה

אנחנו, העובדים אצל א.ב רומאנו יכולים לענות על כך בקלות רבה בסך הכל. באמת, מגיפת הקורונה שינתה את חוקי המשחק שכבר היו ידועים בעבר אבל היה קשה לראות אותם. בחתך גס, ממלחמת העולם לא ראינו תופעה של ירידה בצמיחה באופן דרסטי.

ילידי שנות השמונים והתשעים, מה שלהם אנחנו קוראים 'דור ה- Y'    אפילו לא נשארו עם זיכרון קל לימים בהם הבורסה פעלה באופן הפוך מהמתוכנן. עד מגיפת הקורונה היה ברור כי השקעה בענפים בטוחים כמו במקרה של קניית קרקע להשקעה זה משהו שצריך להתווסף לסל ההשקעות הכללי, אבל אין זה אומר כי לא נכון להשקיע בחברות סטארט אפ, מיזמים כאלו ואחרים ועוד.

אבל, לאור מגיפת הקורונה, כאשר כל הנתונים הראו על ירידה וצניחה דרמטית, התשובה לשאלה מה ההשקעה הטובה ביותר התחדדה, מה ההשקעה הטובה ביותר? התשובה היא, להשקיע בנכסים מניבים.

מה צריך לדעת על השקעה בנדלן

השקעה בנדלן היא אמנם משהו שמאפיין את הישראלים אבל לא בתור תשובה לשאלה מה ההשקעה הטובה ביותר. בדרך כלל השקעה בנדלן היא תהיה תוצאה של רשימת ה- 'צק ליסט' הישראלית. זו שכוללת נסיעה להודו אחרי הצבא ולימודים באוניברסיטה. בדרך כלל לאחר מוות של איזו סבתא וקבלה של ירושה גדולה, ישראלים רבים פונים לרכוש דירה.

אמנם מדובר על פניו בהשקעה בנדלן, אבל אנחנו, אלו העובדים אצל א.ב רומאנו לא ממש מסתכלים על זה כך. כלומר, אם יש לכם דירה אחת, שאתם רוכשים קודם כל כדי שתהיה לכם דירה כי מי יודע מה צופן העתיד, לא מדובר ממש על האופן בו אתם מעוניינים להגדיל את הרווחים שלכם. זו הדרך שלכם בהחלט להרגיש בטוחים וזה גם כמובן בסדר, אבל אין זה אומר כי זו התשובה לשאלה מה ההשקעה הטובה ביותר. זה אומר ששמרתם את הכסף בנכס במקום שישאר בבנק, נזיל, נתון לחסדיה של האינפלציה ושל המניפולציות של מדינת ישראל.

אבל, כאשר אנחנו מדברים על השקעה בנדלן, השקעה בקרקע לבנייה או כזו שמוגדרת עדיין בתור קרקע חקלאית, זו ככל הנראה הדרך הטובה ביותר לנתב את הכסף. שכן אנחנו מדברים על מוצר שלעולם לא מתכלה, מה שבמדינת ישראל רק הופך יקר יותר, ברגע בו אתם יכולים לבנות ולהשכיר את הבניין, התשואה שאתם עתידים לראות מהפעולה הזו היא באמת יוצאת דופן, בכל היבט.

אבל התשובה לשאלה מה ההשקעה הטובה ביותר היא לא רכישה של כל סוג קרקע

אנחנו, העובדים אצל א.ב רומאנו רואים בכל פעם מחדש כיצד צעירים כמוכם מעוניינים 'לטרוף את העולם'. הם מחפשים את התשובהלשאלה: 'מה ההשקעה הטובה ביותר' ועונים לעצמם שהיא וודאי לרכוש כל סוג קרקע. אבל אנחנו כמובן יודעים שזה ממש לא נכון.

ההשקעה הטובה ביותר היא תמיד תוצאה של חשיבה מוקדמת, של הבנה של השטח, של היכרות עם המתחם. אל תשכחו כי מדינת ישראל היא לא מדינה שמקלה על רוכשים בתחום הנדלן. הבירוקרטיה האינסופית שנקשרת תמיד לפעולות של הפשרת קרקעות וכיוצא באלו, היא באמת משהו שקשה לעמוד בו לאורך זמן. כך שאנחנו, העובדים אצל א.ב מוראנו כבר יודעים היטב כי לא כל הנוצץ זהב. במידה ואתם מעוניינים לרכוש קרקע להשקעה, עליכם ועלינו מוטלת החובה לבצע שורה של בירורים שיאפשרו לנו באמת למצוא את פיסת האדמה המשתלמת ביותר, זו שתוביל בסופו של יום לשורה של רווחים נאים בהתאם.

אנחנו מתחייבים ללוות אתכם בתהליך, לא לבחור עבורכם כל שטח קרקע אקראי, אלא לשאול באמת מה ההשקעה הטובה ביותר ?

למי מתאימה השקעה בקרקע חקלאית?

השאלה למי מתאימה השקעה בקרקע חקלאית? היא כמובן חלק מהשאלה מה ההשקעה הטובה ביותר. במקרה של קרקע חקלאית אנחנו מדברים על שני סוגי מקרים:

  1. כאשר רוצים לרכוש קרקע עבור גידולים שונים ולהפוך את הגידולים הללו לעסק לכל דבר ועניין.
  2. במידה ואתם מעוניינים לרכוש קרקע חקלאית שעדיין לא הופשרה לבנייה אבל אנחנו יודעים כי נדרש עוד תהליך קצר עד להשלמת התהליך. כך תרכשו קרקע במחיר זול יותר ותזכו לתשואה גבוהה בהרבה.

לשאלות נוספות, אנחנו כאן.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן