א.ב מוראנו לוגו
בדיקות קרקע לחקלאות א.ב מוראנו קרקעות למכירה

בדיקות קרקע לחקלאות

בדיקות קרקע לחקלאות הן שלב בהכרחי לפני ביצוע כל עסקת נדל"ן הקשורה לקנייה או מכירה של הקרקע. קרקע חקלאית למכירה חייבת להיות בעלת אישורים מתאימים וייעוד הקרקע, כמו גם רישום הקרקע, חייבים להיות ברורים למשקיע לפני הרכישה. חברת א.ב מוראנו מבצעת בדיקות קרקע לחקלאות ומאתרת אדמות ושטחים חקלאיים ברי פוטנציאל גבוה להשקעה. הסיבה לכך היא כי הפוטנציאל של קרקע חקלאית הוא גדול ביותר ומשקיע שמשקיע בקרקע חקלאית בטוחה להשקעה יכול להשיג תשואה של מאות אחוזים על ההשקעה!

לא רוכשים קרקע לפני שעושים את זה – בדיקות קרקע לחקלאות

סקר קרקע בכל תוואי שטח הכרחי על מנת להבין האם הקרקע מתאימה לבנייה. בדיקות קרקע לחקלאות הן שלב מקדמי הכרחי שחייב להתבצע על ידי חברה מורשית ומנוסה בביצוע בדיקות קרקע לחקלאות ומתן אישור על הממצאים. בדיקות קרקע לחקלאות נעשות על ידי ציוד קידוח כבד המסוגל לחדור אל עומק הקרקע ברמות שונות ולהבין בדיוק מה סוג האדמה הנמצאת, מה צפיפות הקרקע, אילו עומסים יכולה להחזיק הקרקע וכו'. חברת א.ב מורנו ניגשת אך ורק בחינת קרקעות שעברו בדיקות קרקע לחקלאות ונמצאו מתאימות לבנייה. עבור המשקיע היחיד זה כמעט בלתי אפשרי ויקר ביותר לבצע בדיקות אלה שלא לדבר על שאר השלבים הבירוקרטיים והמעשיים הדרושים על מנת להפוך קרקע חקלאית לקרקע לבנייה. זו הסיבה שהמשקיעים בוחרים בנו שכן אנו עושים את כל עבודת ההכנה ומגישים למשקיע על מגש של כסף את הנכס, הקרקע או המגרש כבר מוכנים עם מסלול ברור להמשך הדרך. בדיקות קרקע לחקלאות הם רק גורם אחד שיש לבצע על מנת לברר את הפוטנציאל של קרקע חקלאית, אך הוא צעד ראשון וחשוב ביותר.

גז באדמה, מי תהום, איכות הקרקע ועוד – בדיקות קרקע לחקלאות

בדיקות קרקע לחקלאות מבצעות בדיקה יסודית של הקרקע. נדרש לכך ציוד מיוחד וצוות ומנוסה שכן יש אחריות רבה בהגשת הממצאים הסופיים לבעל הקרקע שכן ממצאי בדיקות אלה ייקבעו את עתיד הקרקע. בדיקות קרקע לחקלאות, דגימות קרקע ושירותי אנליזה לממצאים אלה חייבים להיות מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה וכופים נוספים על מנת לקבל אישור בנייה על הקרקע. חברת א.ב מוראנו מציעה למשקיעי מספר מסלולים בנקודות זמן שונות ובהתאם לסטטוס הקרקע המיועדת לבנייה ולמכירה. המשקיע יכול לבחור להיכנס להשקעה בתחילת הדרך עוד לפני ביצוע אותן בדיקות קרקע לחקלאות עבור הקרקע בה הוא עומד להשקיע או להיכנס להשקעה לאחר קבלת ממצאי הבדיקה. אנו מלווים את המשקיע ונותנים לו תמונת מצב מלאה ועדכנית לגביי סטטוס הקרקע לפני ואחרי כל שלב.

קרקע חקלאית למכירה

בדיקות קרקע לחקלאות הן רק שלב אחד עבור הקרקע, שלב חשוב והכרחי אך יש עוד כמוהו בהמשך הדרך. משקיע קרקעות מקצועי ומנוסה מכיר את כל השלבים ומודע לסבלנות ואורך הנשימה הנדרשים ממנו. עבור משקיעים לטווח ארוך בדיקות קרקע לחקלאות הם שלב ראשוני וחשוב ביותר שלאחריו ובהתאם לממצאים, אפשר לקבל החלטה לגביי היתכנות הבנייה על הקרקע ולפיכך הכרעת פוטנציאל הקרקע ומחירה בשוק הפרטי. כמובן שיש עוד שלבים רבים לאחר מכן, כמו קבלת אישורי בנייה סופיים ומציאת קבלן לביצוע פרויקט הבנייה על הקרקע אך ללא אישור על ממצאי בדיקות הקרקע חקלאית למכירה אי אפשר להתקדם הלאה ולכן בדיקות אלה חשובות ביותר.

האם זה הזמן בכלל לרכוש קרקע חקלאית לבנייה?

באופן כללי תמיד טוב לרכוש קרקע חקלאית המיועדת לבנייה אבל זה מתאים רק למשקיעים שמכירים בפוטנציאל ההשבחה של הקרקע ומוכנים לחכות עד שפוטנציאל זה יתממש. שכרם של המשקיעים בעלי הסבלנות הוא תשואה של מאות אחוזים על הקרקע. ולגביי השאלה האם העיתוי הנוכחי הוא עיתוי מוצלח? כיום בישראל של 2021 שוק הנדל"ן שהיה בהקפאה לאורך כל שנת 2020 הן בשל הקורונה והן בשל רוויה בשוק, מתחיל לעשות סימנים של ביקושים עזים הן של משקיעים והם של משפחות המחפשות דיור בשכונות מרווחות יותר בפאתי הערים המרכזיות.

במצב שנוצר בו הביקוש לא ירד אך ההיצע לא עלה מכיוון שהתחלות הבנייה כולן נעצרו בשל הקורונה, אנו צופים את המשך עליית מחירי הדירות בשנת 2021 ועליית מחירי הקרקעות בשל המגמה הברורה, לא רק בישראל אגב, אלאל בעולם כולו, לעבור לגור בבתים גדולים יותר ובשכונות מרווחות יותר. מדמה זה גורמת באופן ישיר לעליית מחירי הקרקע בכל הארץ, גם לעבור בתים פרטיים וגם עבור קרקעות לבנייה.

"שנת 2021 עומדת להיות שנה מעולה למשקיעי הנדל"ן, במיוחד עבור השקעה בקרקעות!"

המגמה החדשה שקבע השוק רק החלה ועומדת לצבור תאוצה בשנים הקרובות. אמנם מגפת הקורונה נמצאת בשליטה ונראה שהיא תהיה מאחורינו בקרוב, אך הלקח שנלמד שעקבותיה הוא שמי שגר בערים הגדולות, בצפיפות, בדירות קטנות ללא מרפסת וחצר, לא רק חשוף יותר לווירוסים ומגפות נוספות שעלולות לקרות בכל רגע (ויש מדענים שאף צופים זאת) אלא גם סובל יותר במקרה של סגר ובידוד המחייבים אותו להישאר באותו דירה ללא יכולת תמרון ועם סיכון רב בכל פעם שהוא יורד במעלית הבניין…

תובנה זו יצרה תנועה חזקה של משפחות אמידות לעבר שכונות מרוחקות המציעות רמת חיים גבוהה, פחות צפיפות ויותר מרחב אישי. מגמה זו שנוצרה בשל ובצל המגפה, מגובה במגמה נוספת שמשלימה אותה: מגמת המעבר לעבודה מהבית. ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת היום לחברות רבות, ולא רק חברות הייטק, לעבוד מהבית בהיקפים גדולים. כל שוק העבודה נע לכיוון הזה וחברות ענק כמו גוגל, פייסבוק ואחרות כבר עובדות כמעט לגמרי במתכונת זו שהחלה בקורונה אבל נמשכת לאחר מכן.

העבודה מהבית מאפשרת למשפחות שבעבר היו חייבות לגור קרוב למקום העבודה, למצוא בתים גדולים ומרווחים יותר במרחק מה מהעיר ויוצרת להן הזדמנויות ליהנות מרמת החיים הגבוהה באותם ישובים, בלי להיפגע מכך כלכלית ותעסוקתית.

"השילוב בין המשך מגמת העבודה מהבית לבין הצורך להרגיש בטוחים יותר במגורים מחוץ בעיר הצפופה יוביל ישירות לעליית מחירי הקרקע בעשור הקרוב!"

במדינת ישראל בה גם ככה שוק הדיור נמצא בלחץ גבוה של ביקושים אשר מעלים את מחירי הדירות כל שנה והובילו את שוק הדיור למצב בו הוא נמצא, תופעה חדשה זו לא מבשרת טובות עבור מחירי הדירות והקרקעות, אך עבור משקיעי נדל"ן, בדיוק ההיפך הוא הנכון.

חברת א.ב מוראנו אשר פועלת מעל 20 שנה בענף זיהתה את המגמות הללו כבר בשלהי 2020 ונערכה למצב החדש אשר ללא ספק יוצר הזדמנויות השקעה חדשות.

בהיותנו חברה המאתרת קרקעות עם פוטנציאל השבחה ומכירה גבוהים אנו נמצאים במקום ובזמן הנכונים ביותר על מנת לשרת את לקוחותינו על הצד הטוב ביותר! מזומנים לקבוע עמנו פגישה להתאמת פרויקט!

 

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן