א.ב מוראנו לוגו
קניית קרקע להשקעה א.ב מוראנו קרקעות למכירה

הזדמנות השקעה בלתי חוזרת – קניית קרקע להשקעה – א.ב מוראנו

שוק הנדלן אף פעם לא מאכזב. במהלך כל שנות קיום המדינה רק פעם אחת שוק הנדלן היה בירידה אך לאורך כל שנות קיום המדינה, ולא רק בישראל, שוק הנדלן תמיד פורח ומשגשג. זה ברור שבעולם בו שטח האדמה קבוע ולא גדל ולעומת זאת מספר האנשים גדל כל הזמן, תמיד יהיה ביקוש לקרקעות. קרקע היא מצרך נדיר ואוצר של ממש עבור מי שיש לו במשפחה קרקע פרטית, אך מי שלא זכה בכך חייב לעבוד קשה מאוד על מנת להשיג זאת.

א.ב מוראנו – קניית קרקע להשקעה במיקום שיא

בכל זאת הדרך פתוחה עבור כל מי שיש לו חוש יזמות, הון עצמי וביטחון ביכולתו. אפשר לרכוש קרקע להשקעה היום גם עבור משקיעים מתחילים וחסרי ניסיון בתחום. כמובן שקניית קרקע להשקעה באופן פרטי מורכבת יותר מאשר ביצוע העסקה דרך חברה. באופן פרטי צריך להכיר את כל החוקים הקשורים לעסקה ולהעסיק שמאי, עורך דין, רואה חשבון ולהכיר את כל חוקי המיסוי והקנייה עבור קרקעות, רישום בטאבו, בדיקת סטטוס בנייה ועוד. את כל אלה ועוד תקבלו במעטפת שירותים עבור כל לקוח שמבצע עסקת רכישת קרקע או מגרש דרך חברת א.ב מוראנו. נלווה אתכם לאורך כל שלבי העסקה ונפעל בשקיפות מלאה על מנת להבטיח שהעסקה תצא לפועל במהירות ובקלות ובמחיר אטרקטיבי ומשתלם המתאים לתקציב שהגדרת לעצמכם.

קניית קרקע להשקעה – טיפים

ההשקעה הבטוחה ביותר היא קניית קרקע להשקעה אך כדאי לעשות זאת בשכל ובזהירות. קיימים הרבה הצעות מפתות ברשת ובעיתונים המציעים לכם לרכוש קרקע לא מאושרת לבנייה, לא מופשרת או בכלל קרקע שאינה בבעלותו של היזו המבצע. לכן חשוב להכיר את השטח, ללמוד את הנושא ולבחור חברה אמינה עם קבלות בשטח שכבר הוציאה לפועל פרויקטים ואינה חברה קיקיונית כזאת או אחרת. הנה כמה טיפים בסיסיים לביצוע עסקת קניית קרקע להשקעה:

 

  • מיקום – כמו בכל עסקת נדלן, המיקום הוא הגורם המרכזי והחושב ביותר בתחום הנדלן. אפשר לרכוש וילה מדהימה באזור מרוחק ובאותו מחיר לרכוש דירת שני חדרים מוזנחת בתל אביב. הכול עניין של מיקום, לוקיישן. זה החוק המוביל בתחום הנדלן וכך גם בקניית קרקע להשקעה. אזורי הביקוש בארץ ידועים: תל אביב, שם הקרקע הכי יקרה וכמעט אינה בנמצא ולאחר מכן אזור השרון המבוקש ואזורים נוספים. רוצים להשקיע בקרקע? תתחילו מבחירת מיקום איכותי עם פוטנציאל רווח גבוה ממכירה בעתיד או השכרה.

 

  • סוג הקרקע – בעסקת קניית קרקע להשקעה חשוב מאין כמוהו לברר מה סטטוס הקרקע. קרקעות לא מאושרות לבנייה למשל הן בגדר חתול בשק עבור הרוכש. אל תסמכו אל הבטחות היזם לאישורים שנמצאים בדרך או בעבודה. דרשו לראות הוכחות ממסמכי עירייה או מבעל הקרקע הנוכחי שיוכיחו את היתכנות הבנייה על הקרקע בהמשך בצורה פורמלית ולא רק על הנייר.

 

  • המחיר – שורה תחתונה אתם רוצים לקנות קרקע להשקעה על מנת להשיג תשואה על כך בהמשך. על מנת לרכוש קרקע במחיר משתלם צריך לעשות עבודת שטח ומחקר מקדים לגביי מחירים של נכסים וקרקעות דומות באזור, לדעת מה מצב השוק ולהכיר את השטח הייטב כיוון שכל אחוז קטן לכאן או לכאן בעסקת נדלן שווה עשרות ומאות אלפי שקלים. המחיר קובע בסופו של דבר את כדאיות בהעסקה לכן רצוי להשקיע בבירור המחיר הרציונלי שכדאי לכם לשלם על הקרקע, במחשבה גם על הזמן שייקח לכם להחזיר את ההשקעה.

הגשימו את חלום הבית הפרטי – קניית קרקע להשקעה

במדינת ישראל כ-90 אחוז מהקרקע שייכת למדינה. קשה עד בלתי אפשרי להשיג אדמות פרטיות ואלא אן כן מוצעת קרקע פרטית למכירה, אין לרוב האזרחים גישה לקרקעות פרטיות לבנייה או השקעה. יש אמנם קרקעות חקלאיות אשר מיועדות להפוך לקרקעות לבנייה אך צריך לדעת לאתר אותן וזה בדיוק מה שאנו עושים. אנו מאתרים ומקדמים אך ורק פרויקטי נדלן בטוחים עם פוטנציאל רווח ותשואה גבוהים, שאנו בטוחים ביכולת ההוצאה שלהם לפועל בזמן הקצר ביותר ובמחיר אטרקטיבי למשקיעים שלנו.

קניית קרקע להשקעה בקלות

קניית קרקע להשקעה לא צריכה להרתיע את המשקיע הפשוט. לבד זה קשה אך בשיתוף פעולה עם יזם מנוסה ומקצועי אפשר לבצע את העסקה בראש שקט וליהנות מרווח ותשואה גבוהים על השקעה חד פעמית. כל זמן הוא זמן טוב להיכנס לעסקת נדלן, במיוחד לעסקת נדלן על קרקע. לשם כך צריך סבלנות שכן תהליכי הפשרת קרקע והפיכתה למאושרת לבנייה לוקחים זמן. כמובן שככל שהקרקע רחוקה מקבלת אישור בנייה היא זולה יותר ויש באפשרותכם לרכוש מגרש במחיר גבוה שכבר מאושר לבנות עליו.

שוק הנדלן דינמי ויכולות חצוץ הפתעות, המדינה יכולה להחליט לקדם פרויקטים חדשים ולשנות את התמונה בין לילה, לכן צריך להיות עם היד על הדופק ולקבל את ההחלטות המקצועיות ביותר לאחר בחינת כל הנתונים בשטח. פנו אלינו ונשמח לקבוע אתכם פגישת עבודה ראשונית בה נציג בפניכם אפשרויות השקעה שדונות בתחום הנדלן המניב, נדלן מסחרי, קרקע פרטית למכירה בטאבו ועוד.

א.ב מוראנו קניית קרקע להשקעה במחיר משתלם

לפני שאתם מחליטים על ביצוע עסקת קניית קרקע להשקעה רצוי שתבדקו כמה זה עולה לכם. לא מדובר רק על עלות הקרקע אלא היטלי השבחה ופיתוח ומיסי אחרים. כל אלה והוצאות נוספות יכולות להפוך את ההשקעה ללא כדאית. על מנת שתשיגו את העסקה הטובה ביותר אתם צריכים צוות מומחים מקצועי ומנוסה בתחום, שייתן לכם סדר גודל מדויק והסבר מפורט של כל ההוצאות הכרוכות בקניית קרקע להשקעה. זאת המומחיות שלנו בחברת א.ב מוראנו ואנו מלווים את המשקיעים שלנו כל הדרך ונותנים לכם את כל המידע הדרוש על מנת שתבינו האם זה משלם לכם או לא.

אלמנטים כמו המצב התכנוני של קרקע, עלות המשכנתא שתקבלו ועוד, ישפיעו על המחיר וכל אחוז קטן קבוע כשמדובר בעסקה של מאות אלפי שקלים או יותר. אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לפגישת היכרות לא מחייבת במהלכה נציג בפניכם את כל הפרויקטים הזמינים שלנו ונאפשר לכם לשאול כל שאלה שתרצו על מנת שתרגישו ביטחון מלא בהמשך ביצוע העסקה בעזרתנו.

כל זמן הוא זמן טוב לרכישת קרקע! נצלו את התקופה הזאת לביסוס ההשקעה שלכם באפיק ההשקעה המשתלם היותר לאורך כל הדורות הבטיחו את עתיד משפחתכם לעתיד לשנים רבות. פנו אלינו לסיוע מקצועי והתאמת נכס נדלן מניב או קרקע להשקעה במחיר מנצח בהתאם לתקציב ולמטרות ההשקעה שלכם.

גלשו עוד באתר לקבלת מידע נוסף, מעבר על פרויקטים קדומים ועכשוויים שאנו מקדמים והשארת פרטים לחזרה אליכם לקביעת פגישה ללא עלות וללא התחייבות למציאת נכס נדלן מתאים עבורכם. בהצלחה ולהתראות.

 

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן