א.ב מוראנו לוגו

הר 1202 - הוד השרון

תכנית הר 1202- הוד השרון נועדה על מנת לפתח את מרחבה האורבני של העיר. אשר מציעה מגוון מן הפארקים מהגדולים בארץ, פינות נוי, שטחים ירוקים בשילוב שטחי מספר תעסוקה, אולמות ומגרשי ספורט, כבישים רחבים לאורך 531, וכיכרות תנועה מעוצבות. 

התוכנית מצויה בחלקה המזרחי של הוד השרון. תכנית מתאר מפורטת זו אושרה ביולי 2015 והיא המתקדמת ביותר מבין התוכניות בתהליך וממוקמת בצמוד לשכונת 1200 החדשה, ולתחנת הרכבת.

הוד השרון מוכרת כעיר הכפרית הגדולה ביותר במדינה. היא נחשבת כעיר בירוק, עיר המשלבת פיתוח וקצב בנייה מואץ כיאה לעיר מתפתחת, ומאידך שומרת על ערכי הטבע והנוף.  

העיר משלבת בנייה קהילתית ועירונית באיכות גבוהה על מנת לשפר את איכות החיים של כלל תושביה. ובכך לעודד את המשך המגורים בהם.  

file shared

יזם התכנית

עיריית הוד השרון

home 3

מספר יח"ד

למעלה מ-4,000

new construction

שטחי מסחר

כ- 40,000 מ"ר 

briefcase 24

שטח תעסוקה

כ- 230,000 מ"ר

maximize area

שטח התכנית

כ- 1,000 דונם

priority lowest

סטטוס תכנוני

תכנית מתאר מאושרת מיולי 2015

תכנית הר 1202 – הוד השרון זהו פרויקט הקרוב לכביש 531 בעיר הכפרית המתפתחת והירוקה ביותר בישראל. עכשיו יש הזדמנות להשקיע בקרקע, כדי לקבל תשואה נאה או כדי לבנות עליה בעתיד. פרויקט כדאי ביותר! מחירי הקרקע יעלו את ערכם במאות אחוזים תוך מספר שנים בודדות. כך שגם אם לא תבנו על הקרקע, עדיין תוכלו לצאת ברווח של מאות אחוזים, במידה ותחליטו למכור אותה. עיסקה מצויינת לזוגות צעירים או למי שאינו יכול להרשות לעצמו לקנות דירה באזור, מיקום מעולה באזור השרון. הפרויקט כולל מבני מגורים, שטחי מסחר ומבנים ציבוריים וגם מתחמי תעסוקה. למרות שהר 1202 היא תכנית עירונית, היא מוקפת בשטחים ירוקים, מה שמעלה את ערך הקרקע ומשפר את איכות החיים לאורך זמן.

הר 1202 מתחם 531 – התוכנית אושרה

תכנית המתאר של עיריית הוד השרון להקמתו של אזור מגורים ומסחר בחלקה הצפוני של הוד השרון בסמיכות לכביש 531 מאושרת. האישור התקבל כבר בשנת 2015 כאשר הוחלט להקים את מתחם 1202 בהוד השרון. השקעה בקרקעות שהינן חלק מהמתחם היא בעלת סיכון נמוך מאוד וצפויה להיות בעלת תשואות גבוהות מאוד ביחס להשקעה בבוא היום. זאת כמובן כאשר תכנית הר 1202 מתחם 531 הוד השרון תצא לפועל.
התכנית שעומדת להשתרע על שטח של כ-1280 דונם, תמנה מעל 4200 יחידות דיור, שטחים המיועדים למסחר ותעשייה, מוסדות ציבוריים, המון שטחים פתוחים וירוקים לנוחיותם ולהעלאת רמת חייהם של תושבי השכונה, אולמות ספורט, פנאי ועוד.
אם אתם מעוניינים בהשקעה נבונה לטווח הארוך – תכנית הר 1202 מתחם 531 בהוד השרון היא ללא ספק השקעה רלוונטית ונכונה עבורכם.
הוד השרון היא עיר שנמצאת בהתפתחות מתמדת כבר שנים והאזור בו נמצאת ודאי מוסיף הרבה לטיב ההשקעה. שכן, אזור השרון נמצא כבר מספר שנים במגמת התפתחות ומושך אליו עוד ועוד תושבים מידי שנה.

בפרויקט הר 1202 – הוד השרון עתידים להיבנות למעלה מ-4,000 יחידות דיור למגורים, כ-40,000 מ"ר שטחי מסחר וכ-23,000 מ"ר שטחי תעסוקה. למי שרוצה ללכת עם ולהרגיש בלי. כלומר, לגור בעיר ולהרגיש בכפר, הר 1202 בהוד השרון היא המקום הנכון. היא קרובה לכביש 531, לשכונת 1200 החדשה ולתחנת הרכבת. בנוסף, נהנים ממגורים בסביבה איכותית ומטופחת עם שטחים ירוקים רבים, קרבה למקומות תעסוקה ומקומות בילוי ופנאי, ופארקים גדולים ומטופחים. העיר הולכת ומתפתחת בקצב מואץ, כך שהיא נהדרת גם להשקעה וגם למגורים.

א.ב-מוראנו-קרקעות-למכירה-הר-1202-מתחם-531-הוד-השרון
לקוחות 
ממליצים
Tamara
Tamara
ממליץ מקומי · 43 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מוראנו - ממליצה ממליצה ממליצה. אנחנו גרים במרכז הארץ וחיפשנו קרקע להשקעה או מגרשים למכירה בצפון הארץ (הון עצמי שלנו לא בדיוק מאפשר לקנות דירה ללא משכנתא במרכז אז החלטנו להשקיע בקרקעות למכירה ולא מצטערים על כך). לא היה ממי לקבל המלצות כי קרובינו לא בקיאים בתחום אז חיפשנו באינטרנט. הגענו לא.ב מוראנו אחרי ששוחחנו כבר עם שתי חברות אחרות שעוסקות בתחום ואהבנו את השירות (כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה) ואת ההסבר הקצר שקיבלנו. לא קל להגיע להחלטה אך בחברת א.ב מוראנו באמת שמנסים לעזור, להקל ולהסביר על כל שלב ושלב בתהליך. מקווה שזו ההתחלה של דרך ונוכל להשקיע ולהרוויח עוד וכמובן שנעשה את זה עם חברת מוראנו.
לירן סבן
לירן סבן
7 סקירות
googleקרא עוד
הייתי השבוע בפגישה אצלהם ומצאתי הזדמנות מטורפת לקרקע בהוד השרון, אחרי התייעצות עם האישה הלכנו על זה בכל הכוח! שירות טוב והם חבר׳ה מאוד אמינים!
גלעד חיים אריאל
גלעד חיים אריאל
88 סקירות
googleקרא עוד
על מנת להרוויח כסף צריך להשקיע כסף, קיימת אפשרות להשקיע בכמה אפיקים דוגמת הבנק ומסחר בשוק ההון. העניין הוא שההשקעה בבנק אינה מניבה, ואילו המסחר בשוק ההון כרוך בסיכונים לא מעטים. השקעה בקרקע לעומת זאת לדעתי בחירה נכונה ולכן ניגשתי לא.ב .מוראנו ורכשתי קרקע .שירות יוצא מן הכלל, מומלץ
Kfir yahav‏
Kfir yahav‏
5 סקירות
googleקרא עוד
דיברתי עם לידור בטלפון לגבי קרקע למכירה, רציתי לדעת איזה גוש ואיזה חלקה. קיבלתי שירות מצויין ומקצועי!
הודיה גבאי
הודיה גבאי
5 סקירות
googleקרא עוד
זרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום! השירות של א.ב מוראנו פשוט מעולה. הם עזרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום!
AHARON SABAG
AHARON SABAG
21 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מורנו חברה אמינה, מקצועית,צוות מעולה, ליווי סופר מקצועי, מרוצה מאוד מהטיפול וממליץ עליהם בחום,רואים תוצאות חיוביות בפרק זמן קצר. יישר כח לאהרן והצוות.
דני אברהמי
דני אברהמי
58 סקירות
googleקרא עוד
אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות.
הקודם
הבא

מן העיתונות

א.ב מוראנו מאמר קרקע להשקעה בהוד השרון
א.ב מוראנו מאמר מתחם 1202 קרקע להשקעה בהוד השרון

הר 1202 - הוד השרון - שאלות ותשובות

כמה יחידות צפויות להיבנות במסגרת התוכנית?

תוכנית הר 1202 – הוד השרון כבר נמצאת בשלבים המתקדמים שלה. אך אחת מהשאלות החשובות ביותר היא כמה יחידות צפויות להיבנות במסגרת התוכנית? כך תוכלו לדעת האם אתם צריכים להזדרז לשריין את המקום שלכם. במסגרת התוכנית צפויות להיבנות…

מה צפוי להיבנות במסגרת תוכנית הר 1202 - הוד השרון?

לא רק יחידות צפויות להיבנות במסגרת התוכנית. ישנם עוד מספר רבים של אלמנטים שצפויים להיבנות ולהפוך את התוכנית כולה לאטרקטיבית יותר. בין האלמנטים שצפויים להיבנות תוכלו למצוא אולמות ומגרשי ספורט ובנוסף…

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים נכס במסגרת תוכנית הר 1202 - הוד השרון?

יש לא מעט דברים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם רוכשים נכס בפרויקט כזה או אחר. בכל פרויקט אתם צריכים לבדוק דברים קצת שונים. במסגרת התוכנית אתם צריכים לבדוק את הדברים הבאים: בראש ובראשונה עליכם לוודא כי…

האם תקופת האכלוס במסגרת התוכנית קרובה?

אם אתם לא קונים נכס במסגרת תוכנית הר 1202 להשקעה אלא עבורכם ככל הנראה תקופת האכלוס מעסיקה אתכם. אנו כאן על מנת לתת לכם את כל התשובות החיוניות. כך שלא תישארו באוויר. תקופת האכלוס בפרויקט הינה…

דילוג לתוכן