א.ב מוראנו לוגו

תוכנית כס 80 – התוכנית שמעלה את כפ"ס בחזרה על מפת הביקושים!

תוכנית כס 80 היא תוכנית שאפתנית לבנייה, מגורים ומסחר בכפר סבא השמה דגש על פיתוח שטחי המסחר החדשים בעיר לצד שכונות המגורים תוך שמירה על איכות הסביבה וקביעת הוראות להמשך פיתוח שכונת כפר סבא הירוקה ואזורי מגורים ומסחר נרחב נוספים בה.

file shared

יזם התכנית

עיריית כפ"ס

home 3

מספר יח"ד

1,400 יח"ד

new construction

שטחי מסחר

כ- 2,800 מ"ר

briefcase 24

שטח תעסוקה

כ- 6,700 מ"ר

maximize area

שטח התכנית

כ- 365 דונם

priority lowest

סטטוס תכנוני

תכנית מפורטת אושרה סופית

"תוכנית הבנייה ששמה את כפר סבא על מפת הערים המבוקשות בישראל להשקעה ולמגורים"

לא שכפר סבא הייתה חייבת תוכנית נוספת לביסוס מעמדה כאחת הערים הטובות למגורים ולהשקעה באזור השרון ובישראל בכלל, אך כאשר כפר סבא רואה את שכונותיה הצעירות ממנה, הוד השרון, רעננה ואפילו ישובים מרוחקים יותר כמו קדימה, חדרה ואחרות, נכנסות לתנופת בנייה והתחדשות, היא לא יכולה להרשות לעצמה לשבת בחוסר מעש. בדיוק לשם כך נוצרה תוכנית כס 80 המטפלת בכל האספקטים הקיימים בעיר מודרנית, החל מקביעת תוכניות מפורטות לבניית אזורי מגורים חדשים ומיוחדים, קביעת אזורי מסחר, משרדים ואזורי תעסוקה, קביעת שטחים ציבוריים לצרכי ציבור שונים כולל יצירת דרכים ירוקות, פארקים עירוניים, קביעת אזורי נופש וספורט ועוד.

14,000 דונם של התחדשות עירונית ירוקה בכפר סבא

תוכנית כס 80 מציעה תכנון קפדני ומענה מלא לכמה סוגי מהגורים ומסחר. התוכנית מציגה פירוט מדויק של בניית שכונות ומודלים שונים של בנייה ירוקה ושעוצבה בצורה אינטגרלית עם הנוף הטבעי והעירוני. התוכנית מקצה שטחים בצורה חכמה לבנייה מגוונת הכוללת מתחם מגורים של צמודי קרקע, דיור מכליל, יחידות דיור קטנות, אתר לשימור, מתקני חנייה, שטחי ציבור לפנאי, בניה גבוהה בשטח המסחר ועוד וזמינה לכניסה מידית.

העיר השרונית הוותיקה שלא מוכנה להזדקן בשקט וקוראת תיגר על שכונותיה הצעירות

בכפר סבא הבינו שמוניטין ורזומה לא תמיד מספיקים כאשר מדובר במשפחות חדשות המחפשות איכות חיים. במשך שנים רבות כפר סבא הובילה בין ערי השרון הן בתשתיות העירונית והן במחירי הדירות. עד לפני עשור הוד השרון הייתה עיר מעבר זניחה בין כפר סבא לתל אביב ויחד עם רעננה כפר סבא נחשבה ליעד המגורים וההשקעות המבוקש בשרון. שכונת כפר סבא הירוקה ומתחם G שהוקמו בעיר לפני כעשור היו רק הסנונית הראשונה בתנופת הפיתוח העירוני בכפר סבא ותוכנית כס 80 מציעה את כל החידושים הטכנולוגיים והעירוניים המודרניים שקיימים בעיר כיום.

2 סיבות למה לא כדאי לחכות שמחירי הנדלן ירדו

משקיעים רבים וגם משפחות, מחכות עם רכישת הדירה וממתינות לירידת המחיר. הנה רק שתיים מהסיבות מדוע זה לא הולך לקרות בקרוב וזוהי קריאה אחרונה לכל משפחה ומשקיע נדלן שיושבים על הגדר, לרדת ממנה לשטח ולהתחיל לחפש ולמצוא עסקאות נדלן משתלמות לפני שהמחירים יעלו וכבר לא יהיו כדאיים יותר:

חוקי השוק – חוקי השוק קובעים בצורה ברורה שכל עוד הביקוש עולה על ההיצע, המחירים ימשיכו לעלות. זה נכון לגביי כל שוק קיים ועל אחת כמה וכמה נכון לגביי שוק הנדלן. מדוע? מכיוון שאדמה היא מצרך מוחלט, סופי, משאב מוגבל בכמות ולא כמו במניות למשל, שתמיד אפשר להנפיק מהן עוד. אדמה אי אפשר פשוט לייצר יש מאין. בישראל במיוחד זו בעיה אקוטית שתורמת רבות לבעיית מחירי הדיור הגבוהים באופן שיטתי לאורך השנים.

העולם אחרי הקורונה – פירטנו על כך רבות במאמר נוסף באתר (מוזמנים לקרוא) אך בקצרה נציין גם כאן שהקורונה יצרה כמה מגמות משמעותיות בשוק הנדלן שעיקרן עליית ערך הקרקע והרצון של משפחות לעבור מערים צפופות לערים מרווחות יותר מסיבות מובנות. כפר סבא עונה על הגדרה זו בצורה מושלמת.

לחצו למידע נוסף על קרקע להשקעה בצפון כפר סבא

לקוחות 
ממליצים
Tamara
Tamara
ממליץ מקומי · 43 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מוראנו - ממליצה ממליצה ממליצה. אנחנו גרים במרכז הארץ וחיפשנו קרקע להשקעה או מגרשים למכירה בצפון הארץ (הון עצמי שלנו לא בדיוק מאפשר לקנות דירה ללא משכנתא במרכז אז החלטנו להשקיע בקרקעות למכירה ולא מצטערים על כך). לא היה ממי לקבל המלצות כי קרובינו לא בקיאים בתחום אז חיפשנו באינטרנט. הגענו לא.ב מוראנו אחרי ששוחחנו כבר עם שתי חברות אחרות שעוסקות בתחום ואהבנו את השירות (כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה) ואת ההסבר הקצר שקיבלנו. לא קל להגיע להחלטה אך בחברת א.ב מוראנו באמת שמנסים לעזור, להקל ולהסביר על כל שלב ושלב בתהליך. מקווה שזו ההתחלה של דרך ונוכל להשקיע ולהרוויח עוד וכמובן שנעשה את זה עם חברת מוראנו.
לירן סבן
לירן סבן
7 סקירות
googleקרא עוד
הייתי השבוע בפגישה אצלהם ומצאתי הזדמנות מטורפת לקרקע בהוד השרון, אחרי התייעצות עם האישה הלכנו על זה בכל הכוח! שירות טוב והם חבר׳ה מאוד אמינים!
גלעד חיים אריאל
גלעד חיים אריאל
88 סקירות
googleקרא עוד
על מנת להרוויח כסף צריך להשקיע כסף, קיימת אפשרות להשקיע בכמה אפיקים דוגמת הבנק ומסחר בשוק ההון. העניין הוא שההשקעה בבנק אינה מניבה, ואילו המסחר בשוק ההון כרוך בסיכונים לא מעטים. השקעה בקרקע לעומת זאת לדעתי בחירה נכונה ולכן ניגשתי לא.ב .מוראנו ורכשתי קרקע .שירות יוצא מן הכלל, מומלץ
Kfir yahav‏
Kfir yahav‏
5 סקירות
googleקרא עוד
דיברתי עם לידור בטלפון לגבי קרקע למכירה, רציתי לדעת איזה גוש ואיזה חלקה. קיבלתי שירות מצויין ומקצועי!
הודיה גבאי
הודיה גבאי
5 סקירות
googleקרא עוד
זרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום! השירות של א.ב מוראנו פשוט מעולה. הם עזרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום!
AHARON SABAG
AHARON SABAG
21 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מורנו חברה אמינה, מקצועית,צוות מעולה, ליווי סופר מקצועי, מרוצה מאוד מהטיפול וממליץ עליהם בחום,רואים תוצאות חיוביות בפרק זמן קצר. יישר כח לאהרן והצוות.
דני אברהמי
דני אברהמי
58 סקירות
googleקרא עוד
אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות.
הקודם
הבא

מן העיתונות

א.ב מוראנו מאמר קרקע להשקעה ברעננה
קרקע-להשקעה-אקזיט-על-בטוח-–-א.ב-מוראנו-מעריב
globes-article-hedera
קרקעות-למכירה-לעשות-את-זה-נכון-ישראל-היום
calcalist-article-hedera
א.ב מוראנו קרקעות למכירה לקנות מגרש ריק

תוכנית כס 80 - שאלות ותשובות

האם תוכנית כס 80 מתייחסת לשכונת כפר סבא הירוקה?

תוכנית כס 80 היא תוכנית נוספת של מגורים ומסחר במסגרת כפר סבא הירוקה שכבר יוצאת לפועל בימים אלה. כפר סבא הירוקה נבנתה לפני כמה שנים ועדיין מתפתחת אך תוכנית כס 80 היא תוכנית חדשה ומקיפה העומדת לשדרג את כפר סבא בשנים הבאות.

האם ניתן לקנות קרקע מופשרת להשקעה ושטחי מסחר בתוכנית כס 80 או רק נכסים בנויים?

ניתן למצוא הזדמנויות השקעה בשני האפיקים כאשר באופן גורף רכישת קרקע היא בעלת פוטנציאל תשואה גבוה יותר בעת המכירה. א.ב מוראנו מסייעת למשקיעים מכל הסוגים ולכל מי שמעוניין ברכישת קרקעות מאושרות לבנייה ושטחי מסחר במסגרת תוכנית כס 80 בכפר סבא ובערים הסמוכות: רעננה, הוד השרון ועוד.

האם ניתן לרכוש קרקע להשקעה בעזרת משכנתא או רק דירה על הנייר או בנויה?

ניתן לקחת משכנתאות גם עבור קרקעות אדמה המיועדות לבנייה. א.ב מוראנו מציעה פתרונות מימון ותנאי תשלום אופטימליים המאפשרים גם למשקיעים בעלי הון עצמי לא רב להיכנס לעסקת השקעה משתלמת בתחום הנדלן הפרטי והמסחרי בישראל.

היכן עדיף להשקיע כיום: בנדלן פרטי או מסחרי?

שוק הנדלן המסחרי חווה טלטלה בשל הקורונה ומחירי הנדלן המסחרי צנחו בצורה חדה בעקבות שיתוק מקומות העבודה והמסחר. לעומת זאת שוק הנדלן הפרטי לא חווה את אותה ירידה ולהפך, נהנה מביקושים גבוהים לנדל"ן פרטי וקרקעות להשקעה במקומות רבים בארץ ובעולם. לפיכך ההזדמנויות היום הן דווקא שוק הנדלן המסחרי, לו יש לו עדיין הרבה לאן לעלות על מנת לחזור לרמות של לפניי הקורונה.

האם כפר סבא עדיפה להשקעה על פני הוד השרון כיום?

גם כפר סבא וגם הוד השרון מציעות אפשרויות השקעה מגוונות וכדאיות אך תוכנית כס 80 החדשה היא הזדמנות יוצאת דופן להיכנס לפרויקט חדש במחירים התחלתיים שיהיה קשה למצוא בהוד השרון. יחד עם זאת גם בהוד השרון עדיין ניתן למצוא קרקעות שטרם התחילה הבנייה בהן, במחירים משתלמים.

דילוג לתוכן