א.ב מוראנו לוגו
קניית קרקע להשקעה בקדימה

קניית קרקע להשקעה בקדימה – חושבים להתחיל להשקיע את כל החיסכונות שלכם? כל מה שאתם חייבים להכיר אודות אחד מאפיקי ההשקעה החמים בישראל

משקיעים רבים כיום בוחרים להתחיל להשקיע את כל החיסכונות שלהם בקניית קרקע להשקעה בקדימה. אחד מאפיקי הנדל"ן הבוערים ביותר בישראל הוא תחום קניית קרקעות בכלל וקניית קרקע להשקעה בקדימה בפרט. אם גם לכם נמאס שכל החיסכונות שלכם יושבים בבנק ומאבדים מערכם בעקבות האינפלציה הגבוהה, הגעתם למקום הנכון. בהמשך המאמר נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות קניית קרקע להשקעה בקדימה. נגע ביתרונות הגדולים שגורמים למשקיעים רבים לוותר על השקעות הנדל"ן המסורתיות לטובת קרקעות, נגע בסיכון המרכזי של קניית קרקע להשקעה בקדימה וכמובן ניתן מספר טיפים פשוטים שיסייעו לכם לבחור נכון את הקרקע הבאה לכם להשקעה. א.ב מוראנו עוסק בתחום במקצועיות רבה מזה שנים ארוכות ומכיר את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו קרקע להשקעה בקדימה.

היתרונות הגדולים של קניית קרקע להשקעה בקדימה

ראשית, חשוב לפתוח ביתרונות המרכזיים בגינם משקיעים רבים כל כך מתעניינים בתחום הקרקעות. בשונה מהשקעות נדל"ן מסורתיות, במסגרתם רוכשים דירות בנויות, רכישת קרקע חקלאית מאפשרת למשקיע ליהנות משינויים משמעותיים. רכישת קרקע חקלאית להשקעה מאפשרת למשקיע ליהנות מהכפלה ואף שילוש ערך הקרקע עם סיום שלבי ההפשרה. נשמע מעניין? אלה היתרונות הגדולים של קניית קרקע להשקעה בקדימה:

  • אתם לא חייבים להביא הון עצמי גבוה מהבית

חושבים להשקיע בנדל"ן אך אין לכם הון עצמי גבוה מספיק בשביל לרכוש דירה? חשוב שתכירו את האפשרות של קניית קרקע להשקעה בקדימה. קניית קרקע להשקעה בקדימה מאפשרת למשקיעים לרכוש שטחים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לעלות דירה בנויה בישראל. העלות של הקרקע נמוכה בשל העובדה הפשוטה שהיא מיועדת למטרות חקלאות. קרקעות חקלאיות מיועדות לצורכי חקלאות בלבד כך שלא תוכלו לבנות עליהן את בית החלומות שלכם. למה בכל זאת מדובר בהשקעה כדאית? בשל הליך ההפשרה. הליך ההפשרה מאפשר לשנות את הייעוד של הקרקע מחקלאות לבניה. לאחר תום הליך ההפשרה ניתן יהיה לבנות על הקרקע בהתאם להיתרים שניתנו, מה שמוביל אותנו ליתרון הבא של קניית קרקע להשקעה בקדימה.

  • זינוק בעלות הקרקע עם שינוי הייעוד שלה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בגינם משקיעים רבים נוהרים לקניית קרקע להשקעה בקדימה הוא פוטנציאל הרווח. קרקעות חקלאיות שעוברות את כל הליך ההפשרה ומשנות את ייעודן מזנקות במאות אחוזים. המשקיעים המאושרים יכולים להרוויח ישרות ואף מאות אחוזי תשואה על קרקעות חקלאיות שהופכות לקרקעות מופשרות לבנייה. קניית קרקע להשקעה בקדימה מגלמת פוטנציאל רווח גדול שלא ניתן למצוא בהרבה עסקאות נדל"ן מסורתיות. נשמע לכם מעניין? היתרונות של קניית קרקע להשקעה בקדימה מדברים אליכם? חשוב שתכירו גם את הסיכון הגדול בקניית קרקע להשקעה בקדימה.

לא כל קרקע תשלים את שלבי ההפשרה המיוחלים ותזניק את ערכה במאות אחוזים!

א.ב מוראנו מקפיד להדגיש בפני כל לקוחותיו כי קניית קרקע להשקעה בקדימה כוללת גם סיכון אחד מרכזי. הסיכון המרכזי בקניית שטח להשקעה בקדימה הוא שהשטח לא יעבור את הליך ההפשרה המיוחל. חשוב להדגיש ולומר כי אף אדם לא מתחייב למשקיע שהקרקע אכן תעבור את שלבי ההפשרה שהוא כל כך מצפה להם. משקיעים רבים שבחרו לא נכון שטח להשקעה בקדימה ובכל רחבי הארץ, נאלצים להמתין שנים ארוכות ללא כל שינוי בתוכניות הקרקע. במקרים חריגים ישנן קרקעות שלא יופשרו כלל. אז לפני שאתם ממהרים להתחיל בהליך קניית קרקע להשקעה בקדימה בציפייה להכפיל או אף לשלש את ההשקעה לכם, חשוב שתהיו ערים לסיכון הגדול. א.ב מוראנו מסייע ללקוחותיו לבחור נכון קרקעות איכותיות וכדאיות להשקעה, כאלה שיש סיכויים גבוהים שיעברו הפשרה בעתיד הקרוב.

השיטה הפשוטה לאיתור קרקעות כדאיות להשקעה

איך מאתרים את הקרקעות הטובות ביותר להשקעה? א.ב מוראנו עוסק בתחום שנים ארוכות ומכיר את כל השיטות לאתר את הקרקעות הכדאיות ביותר להשקעה. חושבים על קניית קרקע להשקעה בקדימה? הנה לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את הקרקע האטרקטיבית ביותר להשקעה.

הקרקע סמוכה לקרקעות שכבר הופשרו בעבר? סיכויי ההפשרה שלה גבוהים!

ראשית, חשוב לבחון היטב את מיקום הקרקע.ישנן קרקעות שלא יעבור את הליך ההפשרה כלל בגין מיקומן. הקרקע ממוקמת ליד בית עלמין, בסיס צבאי, פארק ציבורי, מעבר תחבורה ציבורית עתידית? סביר להניח שהקרקע לא תעבור את הליך ההפשרה המיוחל. מנגד, הקרקע ממוקמת לצד קרקעות דומות שכבר קיבלו את היתרי ההפשרה בשנים האחרונות? קיים סיכוי לא מבוטל שגם הקרקעות הסמוכות יהנו מהליך הפשרה בעתיד הקרוב.

המחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק? נורת אזהרה בוהקת!

שנית, חשוב להכיר את משמעות המחיר בעסקה. מוכרי הקרקע יודעים במדוייק מה מצבה, ואם הקרקע אכן קרובה להליך ההפשרה, המחיר חייב להיות בהתאם. המחיר נמוך מידי? זה סימן אזהרה משמעותי שאתם חייבים להיות ערים אליו. א.במוראנו מקפיד לערוך סקר שוק מקיף במטרה לאתר את מחיר השוק של כל קרקע.במידה והקרקע נמכרת במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק שלה, הדבר יכול להעיד על בעיות שצפויות להיות בעתיד בעת שלבי ההפשרה.

הכירו את תוכנית המתאר

שלישית, חשוב לבחון את תוכניות המתאר. בתוכניות המתאר ניתן לאתר קרקעות בקדימה שצפויות לעבור את שלבי ההפשרה בקרוב. הקרקע שאתם מתעניינים בה לא צפויה להתחיל את שלבי ההפשרה בעתיד הקרוב? לא כדאי לכם להשקיע בה. א.ב מוראנו מסייע ללקוחות רבים בהליך קניית קרקע להשקעה בקדימה וממליץ לרכוש קרקעות שקרובות להליך ההפשרה בלבד.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן