א.ב מוראנו לוגו
קרקע מופשרת בקדימה צורן

קרקע מופשרת בקדימה צורן – לא חייבים להשקיע ברכישת דירות מגורים. הכירו את החלופה, קרקעות להשקעה!

חושבים להשקיע ברכישת קרקעות מופשרות לבניה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות אפשרות ההשקעה בקרקעות חקלאיות ובקרקעות מופשרות לבניה. א.ב מוראו עוסק בתום מזה לא מעט שנים ומכיר היטב את כל הדגשים החשובים שמסייעים לכל לקוחותיו לבחור נכון קרקעות כדאיות להשקעה. משקיעים רבים בתחילת דרכם לא יודעים לזהות את הקרקעות שצפויות לעבור הליכי השבחה שונים בשנים הקרובות, מה שלא אחת גורם להם להמתין שנים ארוכות לקידום הקרקע ולקבלת התשואה המיוחלת. במטרה לחסוך לכם לא מעט זמן יקר של המתנה לפיתוח הקרקע, ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות רכישת קרקע מופשרת בקדימה צורן או קרקע להשקעה בקדימה צורן.

היתרונות הגדולים של קרקעות להשקעה על פני דירות מגורים להשקעה

ראשית, חשוב לפתוח ביתרונות הגדולים בגינם משקיעים רבים כיום בוחרים לוותר על השקעה בדירות מגורים לטובת קניית קרקע להשקעה בקדימה צורן. א.ב מוראנו מסבירים לכל לקוחותיהם כי ישנן יתרונות רבים לצד לא מעט סיכונים ברכישת קרקעות. נתחיל בהיכרות עם היתרונות ונעבור לסיכונים המרכזיים שאתם חייבים להביא בחשבון.

  • עלות הקרקע – זולה בעשרות אחוזים מדירת מגורים

היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא כמובן עלות קרקע מופשרת בקדימה צורן. מחירי הדיור בישראל עלו בשנה האחרונה כ 15% לאחר עשור רצוף של עשרות אחוזי עלייה נוספים. משקיעים ללא הון עצמי גבוה לא יכולים לרכוש דירה אטרקטיבית באזורי ביקוש, מה שגורם להם לבחור בקניית קרקע להשקעה בקדימה צורן. העלויות נמוכות בעשרות אחוזים, ופוטנציאל הרווח גדול. כמה גדול? עסקאות מוצלחות יכולות להניב למשקיעים בהן אחוזי תשואה תלת ספרתיים תוך מספר שנים בודדות.

  • פוטנציאל הרווח – ישנם משקיעים שנהנים מתשואה תלת ספרתית תוך שנים בודדות

היתרון השני הוא פוטנציאל הרווח הגדול ברכישת קרקע מופשרת בקדימה צורן. א.ב מוראנו מסבירים לכל לקוחותיהם כי ככל שהמשקיע נכנס בשלב מוקדם יותר לעסקה, כך פוטנציאל הרווח לשו גדול יותר. משקיעים שבוחרים לרכוש קרקעות חקלאיות המיועדות להפשרה, יכולים ליהנות מהשבחה משמעותית של הכפלה ואף שילוש ערך הקרקע עוד טרם שלבי הבנייה. רוצים ללכת על בטוח ולרכוש קרקע מופשרת בקדימה צורן? אפשרות ההשבחה שלכם היא בקבלת אישורי בנייה, ירידה לשטח ובניית נכסים למגורים/למסחר. חשוב להדגיש כי המשקיע אינו חייב ללבוש כובע של קבלן ולבנות נכסים שונים במסגרת השקעה ברכישת קרקעות. המשקיע יכול למכור את הקרקע לאחר כל שלב פיתוח וליהנות מעליית הערך בגין השינוי במצב הקרקע.

הכירו גם את הסיכונים ברכישת קרקעות להשקעה

נשמע מעניין? א.ב מוראנו מקפידים להדגיש בפני כלל לקוחותיהם גם את הסיכונים הכרוכים ברכישת קרקעות להשקעה. אז לפני שאתם ממהרים לרכוש כל קרקע חקלאית או מופשרת המוצעת לכם, חשוב שתביאו בחשבון את הסיכונים הבאים.

  • בחירה שגויה – קרקעות שאינן צפויות לעבור השבחה בעתיד הקרוב

הסיכון הראשון הוא רכישת קרקע שאינה מתאימה למטרות השקעה ואינה צפויה לעבור הליך השבחה בעתיד הקרוב. כיום ישנן לא מעט קרקעות שצפויות להישאר במצבן הנוכחי ללא כל שינוי במשך שנים. בונים על שינוי במצב הקרקע למטרת השבחה? חשוב לדעת לבחור נכון את הקרקעות שמיועדות לשינוי משמעותי כמו הפשרה, קבלת היתרי בניה ועוד. א.ב מוראנו יודעים לבחון נכון כל קרקע ולהעריך את סיכויי הפיתוח שלה בעתיד הקרוב.

  • תמחור לא נכון – רכישת קרקעות במחירים מופקעים

הסיכון השני הוא רכישת קרקע במחירים מופקעים. משקיעים נדל"ן רבים שבוחרים לעזוב את שוק הדיור לטובת שוק הקרקעות, לא יודעים לתמחר נכון את מחירי הקרקע. לא אחת משקיעים משלמים על קרקעות מחירים מופקעים, כך שגם אם הקרקע עוברת את הליך ההשבחה המיוחל, הרווח שלהם קטן, ולעיתים אף לא קיים כלל. א.ב מוראנו מכירים את הדרך הטובה ביותר להעריך במדויק שווי כל קרקע בהתאם למצב הפיתוח שלה. אז לפני שאתם ממהרים לרכוש קרקע מופשרת בקדימה צורן, חשוב להיות מודעים לכלל הסיכונים שברכישת קרקעות. ליווי מקצועי יכול לעזור לכם לבחור נכון קרקעות כדאיות להשקעה במחיר הוגן. א.ב מוראנו יודעים לבחון עוד לא מעט בדיקות חיוניות כמו תכניות מתאר, בדיקת סקר קרקע, בחינת המחיר, בחינת המיקום של הקרקע ועוד. כלל הנקודות הללו מבטיחות ללקוחותיהם רכישות נכונות שצפויות לעבור הליכי השבחה תוך שנים בודדות.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן