א.ב מוראנו לוגו
שטח להשקעה בקריות

הבחירה הטובה ביותר שלכם – שטח להשקעה בקריות

שוק הנדלן הישראלי, למרות השינויים הגלובאליים שמשפיעים על כולם, לא עוצר ולא מראה סימני האטה. לבחור להשקיע בנדלן זו ככל הנראה בחירה טובה, למה דווקא בצפון הארץ ולמה דווקא בקריות? על כך נדבר בהרחבה במאמר הבא. נסקור את היתרונות והחסרונות של המהלכים השונים, נדבר על הכסף שחשוב לשמור בצד ובעיקר, נלמד איך עושים את זה נכון. המומחים של א.ב מוראנו כתבו לכם, את כל מה שצריך לדעת. בואו נתחיל עכשיו.

למה שטח להשקעה בקריות תמיד יחזיר תשואה נאה

כאמור, שוק הנדלן הישראלי נמצא בצמיחה, ברציפות, כבר משנות האלפיים. היום, כאשר אנחנו מביטים על הגרף, אנחנו יכולים לראות כי גם בימים של משבר כלכלי, שוק הנדלן בישראל, אולי הראה ירידות קלות, אבל לא במיוחד. מה הופך את ישראל למקום בו לשוק הנדלן חוקים משלו? פשוט, מתמטיקה. בישראל שיעור הילודה הוא מהגבוהים במערב, אם ניקח בחשבון את השטח קטן יחסית של המדינה, נראה כי יש פשוט, יותר מדי תושבים, על מעט מדי אדמה. התופעה הזו, מובילה רבים לחפש פתרונות מגורים לאורך מישור החוף. אם בעבר, היה יתרון מובהק לערי המרכז, הרי שהיום, גם חיפה והקריות, מקבלות מקום של כבוד. נוסיף לזה את השינויים הצפויים בתחום התשתיות במדינת ישראל, החל מחוק המטרו וכלה בתהליכים נוספים, התוצאה ברורה מאליה. השקעה של כסף בעבור קרקע להשקעה בקריות, היא מהלך שיביא איתו תשואה בהמשך, לא משנה מאיזה כיוון נסתכל על זה.

למה כדאי לשים לב כאשר בוחרים בין מגרשים להשקעה בקריות

אמנם, כעת הסברנו מה היתרונות של השקעה כספית בניסיון לרכוש שטח להשקעה בקריות, אבל, שימו לב. אנחנו, כאן, בחברת א.ב מוראנו, יודעים כבר להגיד, לא כל רכישה משתלמת, וודאי לא בשנה, שנתיים הראשונות. השאלה היא בראש ובראשונה, מה מטרת ההשקעה, האם מדובר על בעל עסקים שמביט קדימה, או על מי שמצפה לגרוף רווחים נאים כבר בשנים הקרובות. לאור הצרכים השונים, אנחנו חייבים למפות את העתיד לקרות. את השינויים שהעירייה מתכננת, את השינויים הדמוגרפיים הצפויים ועוד. אמנם, עסקאות נדלן הן משתלמות, אבל תמיד צריך להבין מה המטרה ולעשות את כל המאמצים כדי להגיע אל היעד.

מגרשים שונים להשקעה בקריות, מביאים נתוני פתיחה שונים. בכל נקודה בעיר יש יתרונות וחסרונות. רק בחינה של כל הנתונים והעמקה אל הפרטים הקטנים, תביא לבחירה מושכלת ומוצלחת.

כמה כסף צריך בשביל קרקע להשקעה בקריות

אם אתם מעוניינים לרכוש שטח להשקעה בקריות, אל תחשבו כי סכום הכסף מסתכם בערך הקרקע בלבד. לאורך תהליך הרכישה, תשלמו מיסים למדינה, תדרשו לשלם לבעלי מקצוע במידה ואתם רוצים להתחיל בתהליך בניה בשטח וכן הלאה. לכן, אנחנו תמיד ממליצים לבחון את מסגרת התקציב מראש ולהגיע כאשר יש לכם יותר ממה שאתם צריכים לשלם כעת. אנחנו לא אומרים שבסופו של יום תשלמו יותר ממה שציפיתם, כך שהעסקה תהפוך לא משתלמת. אבל, אם תשמרו קצת כסף בצד, תהיה לכם גמישות גדולה יותר, כך שתוכלו לערוך את העסקה המשתלמת יותר ובעיקר, כזו שתהיה ריווחית לאורך זמן.

חשוב לבחור בעלי מקצוע שיסייעו לאורך הדרך בשביל רכישה של שטח להשקעה בקריות

אי אפשר להוריד מחשיבותם של אנשי מקצוע מעולים, אשר ילוו אתכם לאורך הדרך. אנחנו יכולים לראות, בכל פעם מחדש, איך דווקא ההתערבות של אנשי המקצוע שלנו, כאן, בחברת א.ב מוראנו, הובילו את הלקוחות שלנו לרווחים עליהם לא היו יכולים לחשוב, כאשר יצאו למסע. ביחד, נבין את הצרכים שלכם, נמפה את האופציות השונות ונחשוב ביחד, מה תהיה העסקה המשתלמת עבורכם.

מי שלא מגיע מהתחום, לא תמיד יכול לראות את התמונה הגדולה. אבל, כדי להגיע להישגים, חייבים לבחון את הפרטים ולו הקטנים ביותר. אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד ולסייע. אנחנו מאמינים שהכסף שלכם היום, יכול לעבוד עבורכם ולהביא לכם רווחה בהמשך. תנו לנו את המושכות ותאפשרו לנו, להוביל אתכם לתשואה ראויה.

צאו לדרך עוד היום

השוק לא ממתין לכם, מי שיושב על הגדר מפספס. להשקיע עוד היום בנכסים מניבים, זו הבחירה שתוביל אתכם, בעוד כמה שנים לרווחה כלכלית. מי שיהיה חכם היום, יהיה שבע בעוד שנים רבות בעתיד. אל תחמיצו את ההזדמנות, צאו לדרך כבר עכשיו, עוד היום. אנחנו כאן לכל שאלה.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן