א.ב מוראנו לוגו
קרקע מופשרת בקריות

היתרונות של קרקע מופשרת בקריות

מי שעיניו בראשו, יכול לראות את השינויים שעוברים על הכלכלה הישראלית בכל תחום, מלבד עולם הנדלן. ישנם גורמים רבים שמביאים לכך שהנדלן הישראלי, תמיד מחזיר תשואה נאה למשקיעים בו. בשנים האחרונות, אפשר לראות שינויים דמוגרפיים שמובילים לכך, שגם אזורים אשר בעבר לא נחשבו 'אטרקטיביים', יהפכו אטרקטיביים במיוחד. בין היתר, אי אפשר להתעלם מהשינויים שעוברים על הקריות והמרחב המוניציפלי של חיפה. מרכזי תעסוקה גדולים נפתחים כל הזמן, הרכבת הופכת לכלי יעיל עבור מי שבכלל מעוניינים לעבוד במרכז, כך שברור לכולם כי מי שירכוש קרקע מופשרת בקריות היום, יזכה בתשואה גבוהה בעתיד. על פניו זה נשמע כמו חלום, אבל כמו במקרים אחרים, חשוב להתחמק ממוקשים לאורך הדרך. אנחנו, חברת א.ב מוראנו, נמצאים כאן כדי לתת לכם את התמונה המלאה.

מה זו בכלל קרקע להשקעה בקריות ומה אפשר לעשות עם זה

לפני שנדבר על הפערים בין קרקע מופשרת בקריות ובין שטח להשקעה בקריות, בואו נדבר על מה זה אומר, לרכוש קרקע להשקעה בקריות. על פניו, זה נשמע פשוט, נכס נדלני, העומד לזכותכם, באזור הקריות. אבל, אם נביט טוב על התמונה הרחבה, נראה כי יש כל מיני וואריאציות של קרקע להשקעה בקריות. למשל, שטח להשקעה בקריות יכול להיות שטח להשקעה עבור בניה של אזור תעשייתי, אולי מדובר על קרקע מופשרת בקריות לצורך בניה של בניין מגורים. אולי אתם לא רוצים לבנות בכלל, אלא רק להחזיק בנכס נדלני ולמכור אותו במחיר גבוה יותר בעתיד. למה כל זה חשוב? כי לכל לקוח ולכל משקיע יש צרכים אחרים. יש מי שרוצים ליהנות מרווח מיידי ויש מי שרוצים להשקיע בעתיד. יש אחרים שמעוניינים להשקיע כסף נוסף בבנייה ויש מי שיהיה להם כסף רק בעתיד. השורה התחתונה היא שתמיד טוב לשאול אנשי מקצוע, במקרה הזה, את העובדים של א. ב מוראנו, איזה מגרש יענה על הצרכים שלי, בתור משקיע.

היתרונות והחסרונות של קרקע מופשרת בקריות

כאן אנחנו מגיעים ללב העניין. קרקע מופשרת בקריות היא למעשה קרקע, אשר קיבלה את ההיתר מהרשות המוניציפלית, כך שאפשר להתחיל שם בתהליך בניה. לעיתים, על מנת לקבל את האישורים הדרושים, על המשקיע להמתין פרק זמן ארוך. קרקע מופשרת בקריות, היא מוצר מוגמר, כמו מתנה ארוזה בעטיפה יפה. אבל, מטבע הדברים, קרקע מופשרת בקריות עולה יותר מסתם שטח להשקעה בקריות. שוב, גם במקרה הזה, אנחנו, בחברת א.ב מוראנו, צריכים לקחת בחשבון את הנתונים המיוחדים של הלקוח, כמו גם את המשתנים בשטח. כדי שנוכל, ביחד, לבצע את הבחירה הטובה ביותר. מיותר לציין כי מי שמכירים את האזור היטב, יכולים למצוא עסקאות משתלמות יותר, במקומות לא צפויים בהכרח.

הגדירו את מסגרת התקציב עבור קרקע להשקעה בקריות

אם אתם פונים להשקעה בשוק הנדלן, הכי חשוב זה לבנות מסגרת תקציב מראש ולקחת בחשבון כי המחיר עוד יעלה, מעבר לצפוי לכתחילה. למה? כי מעבר למחיר הקרקע, אתם תיאלצו לשלם מיסים למדינה, לשלם לאנשי מקצוע בשביל להתחיל בתהליך בניה, לעיתים עורכי דין יהיו מעורבים בזמן כתיבת ההסכם ועוד. אנחנו מצידנו, בתור מי שמכירים את התחום היטב, נעשה הכל כדי שאתם תבצעו את העסקה המשתלמת ביותר. אבל, אתם חייבים לקחת בחשבון את הנתונים היבשים ולהגיע מוכנים 'לנורא מכל'. כך תוכלו לבצע את המהלכים שלכם בחכמה ולא מתוך חשש כלכלי.

הכסף שלכם צריך לעבוד עבורכם

כמו שאמרנו, אין מי שלא מביט על הנתונים של שוק הנדלן הישראלי ולא מבין כי בכל הנוגע להשקעה בנכס מניב בקריות, התשואה מובטחת. בעולם בו אנחנו חוזים בשינויים כלכליים, באינפלציה עולה ובמשק שאי אפשר לדעת לאן מועדות פניו, הכי טוב זה להשקיע באפיקים בטוחים. אנחנו כאן, כדי להושיט לכם יד, כדי לתת לכם את כל המידע הרלוונטי עבורכם. נכון, כל השקעה חייבת להיעשות בחכמה, אבל מה שבטוח הוא שבמקום לרכוש עוד מוצר, תמיד הכי טוב זה להשקיע בעתיד.

הכסף שלכם יכול לעבוד עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם. אל תביטו על השינויים מהצד, היו חלק מהענף, בחרו להשקיע היום ולא להחמיץ את ההזדמנות. עם אנשי מקצוע מעולים, בעזרת בחינה של הנתונים, תוכלו גם אתם ליהנות משקעה חכמה לטווח ארוך. א.ב מוראנו, עומדים לצידכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן