א.ב מוראנו לוגו
מגרשים להשקעה בקריות

הכסף שלכם יעבוד בשבילכם, המדריך המלא על מגרשים להשקעה בקריות

אי אפשר להתעלם מהזינוק המשמעותי במחירי הנדלן בשנים האחרונות. מי שחושב כי מדובר על שוק תנודתי אשר ימשיך לעלות ולרדת כל הזמן, ככל הנראה טועה. אם יש משהו שמאפיין את מדינת ישראל הוא הביקוש הגבוה לדירות, לצד המחסור בקרקע ובהתחלות בניה. ככה זה, במדינה בה שיעור הילודה גבוה במידה משמעותית, ביחס למדינות המערב, אנחנו לא צריכים להיות מופתעים מכך שתמיד, ללא יוצא מין הכלל, ההשקעה הכספית בנדלן, תניב תשואה משמעותית בהמשך. קרקע להשקעה בקריות היא הזדמנות שלא כדאי לסרב לה. רוצים לדעת למה? בשביל זה בדיוק, אנחנו כאן. חברת א.ב מוראנו, לשירותכם.

מה היתרונות של השקעה בנדלן בצפון הארץ

מצד אחד, אנחנו כבר מבינים, להשקיע בנדלן זה למעשה, לאפשר לכסף שלכם לעבוד למענכם. מהצד השני, אתם לא הראשונים שחשבתם על הרעיון הזה. למצוא קרקע להשקעה בישראל, זו גם בחירה שצריכה לקחת בחשבון את עליית המחירים, את הביקוש אל מול ההיצע וכן הלאה. בדיוק בגלל זה, מגרשים להשקעה בקריות הן אופציה מצויינת. ראשית, משום שבצפון הארץ אנחנו רואים פוטנציאל לא ממומש. מצד אחד, הקרקע נחשבת זולה במידה רבה ביחס לאלטרנטיבות, מהצד השני, אנחנו מדברים על נקודה ממנה יש גישה לתחבורה ציבורית נוחה, גם לאיזור המרכז וגם, כמובן, לצפון. כך שככל הנראה, בזכות הגישה הנוחה יחסית, למרכזי התעסוקה הגדולים במדינה, סביר להניח כי השקעה דווקא במשהו כמו קרקע מופשרת בקריות, היא ההזדמנות שלכם להקדים את השוק. לרכוש היום בזול וליהנות מהרווחים בעתיד.

למה לא היינו רוכשים קרקע להשקעה בקריות ללא ייעוץ וליווי מקצועי

נכון, עד כה רק הסברנו מדוע מדובר על נתיב השקעה בטוח, על פניו, כמעט נטול סיכונים. אבל, עם כל הכבוד, כל מי שמבין בנדלן יודע זאת היטב, אין השקעה ללא סיכונים. כאשר בוחרים מגרשים להשקעה בקריות, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את הנתונים הייחודיים לשטח אותו אנחנו בוחרים לרכוש. צריך להבין, האם העירייה עתידה להשקיע בשכונה? האם ישנם מוסדות חינוך טובים בקרבת מקום וכן הלאה. בנוסף, אנחנו תמיד צריכים לקחת בחשבון כי לבחור קרקע מופשרת בקריות, לשם ההשוואה, זו בחירה נבונה יותר מאשר לבחור קרקע שעדיין לא מאושרת לבנייה. אמנם, בדרך כלל, רכישה של קרקע מופשרת בקריות, תהיה במעט יקרה יותר. אבל, רק אם יש לכם את האישורים הדרושים, תוכלו להתחיל בתהליך בנייה, מה שיאפשר לכם ליהנות מתשואה מוקדמת יותר בסופו של דבר. הרי כולנו מכירים את הבירוקרטיה הישראלית ויודעים זאת היטב, להמתין לקבלת אישורי בניה זה תהליך ארוך, במהלכו תידרשו להוציא כסף במטרה לראות תשואה רק בעוד הרבה מאוד זמן. יש מי שהדבר מתאים להם, אבל יש גם מי שהיו מעוניינים לבחור אחרת. בדיוק בגלל זה, טוב להתייעץ עם מי שמבינים בתחום ובעיקר, מי שמכירים את האיזור היטב.

אז איך אנחנו ניגשים לתהליך הרכישה ביחד עם הלקוח

אנחנו, חברת א.ב מוראנו, תמיד מקפידים על עבודה מסודרת, כזו שמתייחסת לתנאים של השוק ולצרכים של הלקוח. בסופו של דבר, לא כל בחירה המתאימה לאחד, תתאים גם למשהו אחר. לכן, שלבי העבודה הם תמיד בסדר הבא:

ראשית, נבחן ביחד את הצרכים של הרוכש הפוטנציאלי:

כאמור, המטרה היא לבחור בנתיב השקעה המתאים למסגרת התקציב של הרוכש ולאופן בו הוא היה מעוניין לנתב את ההשקעה שלו. יש מי שמעוניינים לראות תשואה רק בעוד הרבה שנים ויש מי שמעוניינים לראות רווחים מהירים, בתוך כמה שנים.

שנית, נבחן כמה אופציות ונתייחס לכל האותיות הקטנות:

בשביל לבחור נכון אי אפשר לקחת את כל האפשרויות הקיימות בחשבון, אלא חשוב להתייחס רק לכמה אופציות רלוונטיות. כדי לבחור נכון, בהתייחס לכל הפרטים הקטנים.

שלוש, נלווה את הלקוח בעת הרכישה:

במהלך רכישה של נכס נדלני, יש הרבה פרטים אשר צריך לקחת בחשבון. החל מחישוב גובה המס עבור הרכישה וכלה בהבנה של אישורי הבניה הקיימים על הקרקע. אתם המשקיעים, אינכם צריכים להבין בהיכרח את האותיות הקטנות. אתם צריכים לראות את התמונה הגדולה, שעה שאנחנו יודעים לרדת לפרטים ולבחון את התנאים של הרכישה, כדי לשפר את העמדות שלכם בתוך המשא ומתן.

אל תמתינו, כדי להצליח, צריך להתחיל לפעול

העולם מלא במי שחשבו שצריך לקחת את הזמן ולא לצאת לדרך במהירות. אנחנו, בחברת א.ב מוראנו יודעים, מי שישקיע היום, יזכה בעתיד.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן