א.ב מוראנו לוגו
רכישת קרקע להשקעה בכפר סבא

כל מה שלא ידעתם ואתם צריכים לדעת על רכישת קרקע להשקעה בכפר סבא

כל אחד רוצה להיות עשיר, כבר אמר 'הכנר על הגג', לו רק הייתי רוטשילד.. אבל איך מצליחים לעשות הרבה כסף? פשוט, אתם צריכים לתת לכסף שלכם לעבוד למענכם. אחת מהדרכים לעשות זאת, היא על ידי השקעה באמצעות רכישת קרקע להשקעה בכפר סבא. למה דווקא להשקיע בנדלן? בגלל כמה סיבות. ראשית, שוק הנדלן הישראלי הוא שוק המאופיין בעליית מחירים מתמדת, עליית המחירים היא תוצאה של ביקוש והיצע, בישראל נולדים הרבה ילדים לכל משפחה. אוכלסיה הולכת ומתרחבת, מובילה בסופו של דבר, לביקוש גבוה לפתרונות דיור. מהצד השני, השקעה בנדלן היא אמנם כרוכה בתשלום מיסים, אבל ביחס לאלטרנטיבות, שיעור המס בהשקעה בנדלן יהיה ככל הנראה נמוך יותר.

לא הכל ורוד, צריך לדעת איך להשקיע נכון

על פניו, הרי שאין בטוח מאשר להשקיע באמצעות רכישת קרקע להשקעה בכפר סבא. אבל, אנחנו חייבים לקחת את המשתנים הנוספים בחשבון ולהכניס אותם למשוואה. בשביל לבחור קרקע להשקעה בכפר סבא, אנחנו צריכים להבין כי גם אם במקרו, במבט על, מדובר על אופציה מצויינת, הרי שבסוף, אנחנו צריכים לבחון כל מקרה לגופו. התשובה לשאלה במה צריך להשקיע עכשיו בכפר סבא, היא מורכבת ואנחנו צריכים להתייחס לכמה נתונים בשביל להשקיע בצורה אפקטיבית. כדי לעשות קצת סדר, ערכנו רשימה:

ראשית, צריך להבין מה מצב הקרקע והאם היא קיבלה את האישורים להתחלות בניה

גם אם אתם מעוניינים לבנות מגדל דירות בכפר סבא, כל עוד לא יהיו לכם האישורים הדרושים לכך, לא עשיתם כלום. אנחנו חיים במדינת חוק ובמדינה יש תקנות לאופן בו ניתן לקבל אישור עבור היתר בניה. יש מי שיכולים להמתין ולרכוש דווקא קרקע לא מופשרת במרכז, אותה אפשר לרכוש במחירים נמוכים יותר, תוך שאנחנו לוקחים בחשבון כי על הקרקע תהיה תשואה רק בעוד הרבה שנים. לעומת זאת, יש מי שירצו לראות תשואה בשנים הקרובות ולכן לא מדובר על אופציה רלוונטית עבורם.

שנית, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את תוכניות המתאר של העירייה

כדי שהמגרש יהיה אטרקטיבי למגורים, הוא צריך להיות בשכונה טובה, עם מוסדות חינוך טובים בסמוך, עם גישה לתחבורה ציבורית או לכביש ראשי וכן הלאה. כלומר, התשובה לשאלה במה צריך להשקיע עכשיו בכפר סבא, צריכה לקחת בחשבון את מה שלא נתון לשליטתו של המשקיע, אלא לתוכניות של הרשות המוניציפלית. בשביל להחליט נכון, אתם צריכים את האנשים הנכונים שידעו להצביע עבורכם, על המגרש האטרקטיבי ביותר.

האם יש לכם מספיק כסף כדי לעבור את המסע בשלום

אמנם, המטרה ברכישה של קרקע להשקעה בכפר סבא, היא להפוך את הכסף שלכם למנוע עבור צמיחה, כמו מנוע שיעזור לכם לעשות עוד כסף בעתיד. מהצד השני, חשוב להבין, כחלק מתהליך הרכישה אתם עתידים לשלם הרבה כסף, לעיתים יותר ממה שדמיינתם בתחילה. למשל, אם תרצו לקבל היתרי בניה, תיאלצו לשלם לאדריכל ולעורך דין, המדינה לוקחת מיסים בכל רכישה נדלנית וכן הלאה. לפני הכניסה למגרש של הגדולים, אנחנו, בחברת א.ב מוראנו, תמיד ממליצים לבחון את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם ולהוסיף עליה עוד ארבעים אחוז בערך. זה לא אומר, אגב, שכל הכסף צריך לעמוד לרשותכם כעת. יכול להיות כי שווה לכם לפנות למוסדות הפיננסיים ולבקש הלוואות כדי להצליח ולהשקיע את הכסף הדרוש, בשביל לראות את התשואה בהמשך ולגזור מהתהליך רווחים. אבל, כמובן, כל מהלך מהסוג הזה צריך להיעשות בעיניים פקוחות.

מי שלא מכיר את השטח, לא ידע לבחור נכון

משקיעים בנדלן צריכים להכיר את המרחב בו הם בוחרים להשקיע. רק מתוך היכרות עמוקה של השטח, תוכלו לבחור את הבחירות הנכונות ביותר. אבל, בחיים של משקיע, אי אפשר תמיד להכיר את כל הפרטים לעומק, פשוט משום שהמשקיע חייב לראות את החזון עומד מול עיניו. אם לא יביט קדימה, איך ידע לפזר נכון את ההשקעות שלו לאורך הזמן. בשביל זה, אתם צריכים אנשי מקצוע מצויינים שיהיו שם עבורכם. כל העשירים הגדולים של העולם כבר יודעים את הסוד, רק היוועצות באנשי מקצוע מצויינים, תעזור לכם לבחור נכון. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. א.ב מוראנו, עומדים לצידכם ומלווים אתכם בדרך להשקעה נכונה וכזו שתעזור לכם להרוויח יותר גם בעתיד.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן