א.ב מוראנו לוגו
שטח להשקעה בקדימה צורן

שטח להשקעה בקדימה צורן – משקיעים? הכירו מקרוב את אחת אפשרויות ההשקעה האטרקטיביות ביותר בישראל!

חושבים לקנות שטח להשקעה בקדימה צורן? לפני שאתם בוחרים באופן כמעט שרירותי את השטח שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות, החסרונות והסיכונים הגדולים שקיימים ברכישת קרקעות. משקיעים רבים לא מודעים לסיכונים הגדולים ומוצאים את עצמם מתמודדים עם עסקאות מפסידות. מעבר לכך, נגע בכל הטיפים המקצועיים של א.ב מוראנו, בעזרתם תוכלו לבחון את מצב הקרקע ולהעריך נכון את כדאיות ההשקעה בה. אז לפני שאתם ממהרים לקנות שטח להשקעה בקדימה צורן, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים של א.ב מוראנו.

היתרונות הגדולים של רכישת שטח להשקעה בקדימה צורן

תחילה נפתח ביתרונות הגדולים שגורמים למשקיעים רבים כיום לוותר על השקעות בנכסי מגורים לטובת שטח להשקעה בקדימה צורן. היתרונות הגדולים של שטח להשקעה בקדימה צורן הם:

עלויות השטחים

חולמים לקנות דירה בישראל אך עליות המחירים מהירות יותר מקצב החיסכון שלכם? כנראה שאתם לא לבד. לא מעט אנשים בישראל חוסכים שנים ארוכות לקניית דירה, אך מחירי הדיור מזנקים בקצב מהיר יותר מקצב החיסכון, מה שבעצם מרחיק אותם מרכישת דירה. שטח להשקעה בקדימה צורן מאפשר לרבים שאין באפשרותם את ההון העצמי הדרוש לרכישת דירה, לרכוש שטחים למטרות השקעה. מחירי קרקע להשקעה בקדימה צורן נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לעלות דירת מגורים בישראל. חלק גדול מהמשקיעים בוחרים קרקע חקלאית שצפויה לעבור את הליל ההפשרה בשנים הקרובות, אך גם אם אתם בוחרים קרקע מופשרת בקדימה צורן, תוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי בהשוואה לרכישת דירת מגורים ברוב שטחי ישראל. באשר למחיר – חשוב להדגיש נקודה חשובה.

מחיר השטח מעיד על מצבו!

בשונה ממחירי דירות מגורים, מחירים נמוכים של שטח להשקעה בקדימה צורן צריכים להדליק לכם נורה אדומה בוהקת. מחיר הקרקע מעיד רבות על מצבה ועל הדרך שהיא עוד צריכה להשלים בשביל ליהנות מההשבחה המיוחלת. ככל שמחיר הקרקע נמוך יותר, כך היא רחוקה יותר מהליך ההפשרה או מקבלת היתרי הבנייה. לכן, א.ב מוראנו ממליצים לכל לקוחותיהם לבחון לעומק

את מחיר שטח להשקעה בקדימה צורן, על מנת לוודא שהם בוחרים בקרקעות שצפויות לעבור הליך השבחה תוך זמן קצר.

פוטנציאל השבחה

היתרון השני בגינו משקיעים רבים בוחרים דווקא קרקע להשקעה בקדימה צורן הוא פוטנציאל הרווח הגדול. כפי שציינו מעלה, ישנה אפשרות לרכוש קרקע חקלאית שרינה מופשרת לבניה. קרקע זו מיועדת לצורכי חקלאות בלבד, כך שעלותה זולה במיוחד. לאחר הליך ההפשרה, הקרקע משנה את ייעודה מחקלאות לצורכי בניה. הליך ההפשרה יכול להכפיל ואף לשלש את שווי הקרקע ולהסב למשקיע המאושר מאות אחוזי רווח על השקעתו. רוצים ליהנות מאחוזי תשואה תלת ספרתיים? קרקע להשקעה בקדימה צורך יכולה להתאים לכם. חשוב להדגיש כי גם קרקע מופשרת בקדימה צורך יכולה להסב למשקיעים רווחים גדולים לאחר הליכי השבחה.

אז למה לא כולם משקיעים בקרקעות בקדימה צורן? הכירו את כל הסיכונים

אז למה לא כולם בוחרים להשקיע את מיטב כספם בשטח להשקעה בקדימה צורן? להשקעה זו ישנם לא מעט סיכונים שאתם חייבים להכיר. א.ב מוראנו מסבירים לכם לקוחותיהם כי לא מדובר בהשקעה באווה שמניבה מאות אחוזי תשואה תוך שנים בודדות. ישנן קרקעות שלא עוברות את הליכי ההפשרה המיוחלים במשך שנים ארוכות. המשקיעים בהן נדרשים להמתין ללא כל רווח במהלך שנים רבות. מעבר לכך, ישנם עוד סיכונים רבים, בחרנו עבורכם את המרכזיים ביותר, והם:

הערכה לא נכונה של עלות הקרקע

ישנם לא מעט משקיעים שלא יודעים להעריך נכון את המחיר הראלי של הקרקעות השונות. רכישת שטח להשקעה בקדימה צורן ללא הערכה מדויקת של מחירו עלולה לגרום לכם לשלם מחירים מופקעים. משקיעים רבים משלמים מחירים גבוהים במיוחד, כך שגם לאחר שנות המתנה מייגעות והליך השבחה, הרווח שלהם קטם עד לא קיים. א.ב מוראנו מכירים את כל השיטות הטובות ביותר לתמחור מדויי של כל קרקע בהתאם למצבה הנוכחי. מתכוונים לקנות קרקע מופשרת בקדימה צורן? מומלץ לעשות זאת עם ליווי מקצועי.

רכישת קרקע שאינה צפויה לעבור השבחה

סיכון נוסף הוא רכישת קרקע להשקעה בקדימה צורן במיקום הפוגע בסיכוייה לעבור השבחה. אחד המשתנים החשובים ביותר שמבחנים טרם תחילת הליך הפשרה הוא מתן אישורי בניה הוא מיקום הקרקע. הקרקע שלכן ממוקמת לצד בתי קברות, בסיסים צבאיים או שטחים ציבוריים? ייתכן שהליך ההפשרה שלה יקח שנים ארוכות או לא יתרחש כלל.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן