א.ב מוראנו לוגו
מגרשים להשקעה בהוד השרון

מגרשים להשקעה בהוד השרון – הכירו את אחת ההשקעות האטרקטיביות ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי

משקיעים רבים בישראל כיום בוחרים להשקיע את מיטב כספם במגרשים להשקעה בהוד השרון. אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את החיסכונות שלכם וליהנות מלא מעט אחוזי תשואה על הכסף, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נציג את כל המידע שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו מגרשים להשקעה בהוד השרון. א.ב מוראנו עוסק בתחום שנים ארוכות ומכיר את כל הדרכים היעילות והמדוייקות ביותר לזיהוי מיטבי של קרקעות כדאיות להשקעה. בפסקאות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים של מגרשים להשקעה בהוד השרון, נציג את כל הסיכונים שאתם חייבים לקחת בחשבון ונגע במספר טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את הקרקע הטובה והכדאית ביותר להשקעה.

היתרונות הגדולים של השקעה במגרש בהוד השרון

תחילה חשוב לפתוח בסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים כיום בוחרים להשקיע את מיטב כספם דווקא בקרקע מופשרת לבנייה בהוד השרון. רכישת קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון כוללת לא מעט יתרונות על פני כל שאר השקעות הנדל"ן הקיימות בישראל. היתרונות הגדולים ביותר הם:

עלות נמוכה בהשוואה לרכישת דירה בנויה

כיום יש לא מעט מגרשים להשקעה בהוד השרון שאינם עברו את הליך ההפשרה. מגרש שלא עבר את הליך ההפשרה ועדיין מוגדר כמגרש חקלאי, מאפשר למשקיעים לרכוש אותו במחירים נמוכים במיוחד. חשוב להדגיש ולומר כי שטח חקלאי מיועד לצורכי חקלאות בלבד ולא ניתן לעשות בו דבר מלבד צורכי חקלאות. אז אם אתם מתכוונים לבנות את בית החלומות שלכם מיד עם רכישת הקרקע, כנראה שתידרשו לרכוש קרקע להשקעה בהוד השרון שכבר עברה את הליך הפשרתה. קרקעות שעברו את תהליך ההפשרה יקרות בעשרות ולעיתים אף במאות אחוזים מקרקעות חקלאיות שעדיין לא החלו את שלבי ההפשרה.

פוטנציאל רווח גבוה במיוחד

סיבה נוספת בגינה משקיעים רבים בוחרים להשקיע את מיטב כספם דווקא במגרשים להשקעה בהוד השרון היא פוטנציאל הרווח. כפי שציינו מעלה, מגרשים חקלאיים שעדיין לא החלו את שלבי ההפשרה נמכרים במחירים נמוכים במיוחד. עם תחילת שלבי ההפשרה עלות הקרקע מזנקת ועם סיום כל השלבים והכרזה על הקרקע כקרקע מופשרת לבנייה, מחירה צפוי לזנק במאות אחוזים. במילים אחרות, משקיעי מגרשים להשקעה בהוד השרון שאינם מופשרים, יכולים ליהנות ממאות אחוזי תשואה על הכסף תוך זמן יחסית קצר. אך חשוב להדגיש ולומר כי לא כל קרקע תעבור את שלבי ההפשרה, וגם אלה שכן, ייתכן שיעברו את ההליך המיוחל בעוד שנים ארוכות. מה שמוביל אותנו לסיכון המרכזי ברכישת מגרשים להשקעה בהוד השרון.

הכירו את הסיכון בהשקעה – לא כל קרקע תניב לכם מאות אחוזי רווח על ההשקעה!

רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש מגרשים להשקעה בהוד השרון במצב חקלאי ומצפים ליהנות ממאות אחוזי תשואה על ההשקעה שלכם, חשוב שתכירו את הסיכון המרכזי ברכישת קרקע חקלאית. א.ב מוראנו מסביר לכל לקוחותיו כי אף אחד לא יכול להתחייב שהקרקע אגן תעבור את הליך ההפשרה המיוחל שיזניק את המחיר שלה במאות אחוזים. ישנן קרקעות שלא עוברות את שלבי ההפשרה במשך שנים ארוכות, מה שמחייב את המשקיעים להתאזר בסבלנות רבה עד שיראו את הפירות מההשקעה שלהם. מעבר לכך, חשוב לקחת בחשבון מצב בו הקרקע לא תעבור הליך הפשרה כלל. לכן, לפני שאתם ממהרים להשקיע את מיטב החיסכונות שלכם במגרשים להשקעה בהוד השרון, חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות והמדוייקות ביותר לאתר את הקרקעות הכדאיות ביותר להשקעה. כאלה שצפויות לעבור את הליך ההפשרה תוך זמן קצר.

הטיפים המקצועיים לבחירה נכונה:

איך בוחרים נכון את הקרקעות הטובות והכדאיות ביותר להשקעה? א.ב מוראנו עוסק בתחום מזה לא מעט שנים ומכיר היטב את כל הדגשים החשובים שחייבים לבדוק לפני שבורחים את הקרקע לרכישה. ריכזנו עבורכם כמה מהדגשים החשובים ביותר והם:

מיקום הקרקע

אחת הנקודות החשובות שאתם חייבים לבחון בשלב הראשון של בדיקת הקרקע היא המיקום הפיזי שלה. ישנן קרקעות הממוקמות באזורים שאינם צפויים לעבור הליך הפשרה כלל. מגרשים להשקעה בהוד השרון באזורים שאינם צפויים לעבור שינויים בשנים הקרובות יאלצו מכן להמתין זמן רב עד להליך ההפשרה המיוחל. על פי רוב אזורים הסמוכים לבתי עלמין, לפארקים ציבוריים, לפסי רכבת עתידיים, לאזורי תנועה ראשיים או לבסיסים צבאיים לא יעברו הליך הפשרה כלל. לכן, א.ב מוראנו ממליץ לכל לקוחותיו לבחון היטב את מיקום הקרקע כבר בשלב הראשון.

מחיר הקרקע

נקודה נוספת שיכולה לסייע לכם לבחון את כדאיות ההשקעה במגרשים להשקעה בהוד השרון שאינם מופשרים היא מחיר הקרקע. מחיר הקרקע מעיד רבות על מצבה, כך שאם המחיר נמוך במיוחד, סביר להניח שהקרקע רחוקה מקבלת אישורי ההפשרה המיוחלים. א.ב מוראנו עורך בירור מעמיק אודות מחיר השוק של קרקעות דומות, אם המחיר נמוך משמעותית, כנראה שיש בעיה בקרקע שאתם מתעניינים בה.

בחינת תוכנית המתאר

לאחר שביררתם אודות מיקום הקרקע ובחנתם היטב את המחיר המבוקש, חשוב לבחון את תכונית המתאר. תוכנית המתאר יכולה לסייע לכם להעריך האם הקרקע תעבור הליך הפשרה או לא. בתוכניות המתאר ניתן לראות לא מעט קרקעות שמתוכננות לעבור הליך הפשרה בעתיד הקרוב. אם הקרקע שלכם לא מיועדת לשינויי יעוד מחקלאות למגורים, לא כדאי לכם לרכוש אותה למטרות השקעה. קרקע להשקעה בהוד השרון שמיועדת להפשרה, במיקום טוב ובמחיר טוב יכולה להשתלם לכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן