א.ב מוראנו לוגו
השקעות קטנות למתחילים א.ב מוראנו קרקעות למכירה

לא חייבים להתחיל הגדול – השקעות קטנות למתחילים

אנשים רבים מתעניינים בתחום הנדל"ן בארץ, כולנו מומחי נדלן, מייעצים לקרובי משפחה ולחברים לגבי בועת הנדל"ן, עלות קרקע ודירה או לקיחת משכנתה אך כשזה מגיע ללשים את הכסף שלנו איפה שהמילים שלנו, שם אנחנו נרתעים לאחור…

כי יש הבדל בין לדבר ללעשות. באמת קשה להתחייב על עסקה גדולה שאין לנו ביטחון בה. בדיוק בשביל הקמנו תכנית השקעות קטנות למתחילים המציעים מגוון אפשרויות השקעה למשקיע המתחיל קרקע להשקעה, מגרשים להשקעה ועוד, השקעות קטנות למתחילים משמאפשרות לכל אחד, גם ללא ידע או ניסיון מוקדם בתחום, להיכנס אל תחום הנדל"ן בביטחון ומלא וליהנות מתשואות גבוהות ופוטנציאל רווח גדול במיוחד.

השקעות קטנות למתחילים – א.ב מוראנו

גלשו באתר ומצאו השקעות קטנות למתחילים בתחום הנדלן המסחרי והפרטי, השקעות קטנות למתחילים שמאפשרות גם למי שאין הון עצמי גבוה להיכנס להשקעה משתלמת ורווחית בתחום הנדלן. לרשותכם מגוון השקעות קטנות למתחילים בתחום הנדלן מסחרי, משרדים למכירה, קרקע פרטית לרכישה, מגרש לקנייה ועוד. אנו מלווים אתכם מההתחלה ועד להשלמת העסקה בשקיפות מלאה ומספקים לכם את כל אבני הדרך ואת הכלים להשלים את העסקה לשביעות רצונכם, בדרך שלכם רק בעזרת הידע המקצועי והניסיון הרב שלנו בתחום השקעות הנדלן.

קרקע להשקעה, מגרשים להשקעה – השקעות קטנות למתחילים

השקעות קטנות למתחילים בתחום הנדלן זו הדרך הטובה ביותר לטבול את קצות האצבעות במים, לא להסתכן כלל ולבחור השקעה סולידית המתאימה לכם. כמובן שכמו בכל תחום, גם בתחום הנדלן, ככל שהסיכוי כביכול גבוה יותר כך גם פוטנציאל הרווח. איך זה בא לידי ביטוי בתחום הנדלן? למשל קרקע חקלאית למכירה שלא קיבלה עדיין את כל אישורי המכירה הסופיים מהעירייה והמדינה למשל, נחשבת קרקע עם פוטנציאל רווח ענק, אך זאת אך ורק במידה והאישורים יתקבלו ובינתיים היא סתם יושבת ומתייבשת ולא מפיקה רווח למשקיע בה, שלא יודע עוד כמה שנים זה ייקח. אך בהתאם ה מחיר של קרקע כזאת נמוך לעומת קרקע שכבר קיבלה את האישורים האלה לצורך העניין.

השקעות קטנות למתחילים – המדריך המלא:

קבלו מדריך השקעות קטנות למתחילים שאנו מקווים שיעזור לכם לקבל החלטה חכמה המתאימה לכם, לאופי שלכם ולתקציב שלכם לפני שאתם נכנסים לכל השקעה, קטנה כגדולה, בתחום הנדלן בפרט ובכל תחום השקעה בכלל:

  • השורה התחתונה היא גם השורה הראשונה: "כמה כסף יש לכם…" – זה מאוד פשוט: משקיע בנדל"ן או בכל תחום יכול להשקיע רק אם יש לו הון עצמי לכך. אפשר כמובן לקחת הלוואה לצורכי השקעה ולהתמנף כהוגן ורבים באמת עושים זאת, כולל אנשי עסקים וטייקונים שלוו כספים מהבנקים שעד היום הם לא יכולים להחסיר ורק הולכים ומתמנפים יותר ויותר כל שנה. אבל אנחנו מדברים על השקעות קטנות למתחילים כרגע, נכון? אז אם יש לכם קצת בצד או סכום רציני ואתם שוקלים להשקיע אותו, אין ספק שהיום, עם הריבית האפסית שהבנק לא נותן לכם והאינפלציה שעתידה לגדול בשנים הקרובות, הכסף שלכם פשוט נשחק ומאבד מערכו והשקעה בנדל"ן היא לא הרפתקה כלל, אלא המקום הכי נכון ובטוח להשקיע את הכסף שלכם ולראות אותו צומח בשנים הקרובות.

 

  • איפה הכי כדאי להשקיע בנדל"ן היום – אין ספק שמשבר הקורונה טרף את הקלפים ושינה סדרי עולם בתחום הנדלן המסחרי והפרטי. הסגר, הבידוד, העוצר או איך שלא תקראו לזה שעבר על העולם גרם לכמה שינויים מהותיים בתחום אך בעיקר גרם לצניחת מחירים דרמטית של קרקעות להשקעה בתחום הנדלן המסחרי. מחפשים השקעות קטנות למתחילים? בואו נשים את הדברים על השולחן קודם כל: אם אתם עומדים להיכנס להשקעה כלשהיא, כדי שתבחנו אותה מכל הכיוונים לפני שאתם מתחייבים והאמת היא שהיום אין אפיק השקעה מוצלח יותר מאשר השקעה בנדל"ן ובנדל"ן מסחרי בפרט!

 

לגביי השקעה בנדל"ן באופן כללי אנו לא צריכים להזכיר לכם שמחירי הנדל"ן תמיד נמצאים בעלייה ואף פעם לא יורדים וגם אם חלה ירידה מסוימת, כמו במחירי הנדלן המסחרי לאחר הקורונה, העלייה תהיה מטאורית בשנים הקרובות!

 

כולם יודעים זאת ואנו פשוט מציעים לכם במקום לחשוב למה מישהו זה או אחר עושים כסף בנדל"ן ואתם לא, פשוט לנסות בעצמכם. זוהי הזדמנות פז לכל משקיעי הנדל"ן שיודעים דבר אחד בוודאות: אנשים יחזרו וכבר חוזרים לקניונים, למרכזי המסחר ולאחר שהחיסון יהיה נפוץ באוכלוסייה וימצאו תרופות לווירוס, החיים לא רק יחזרו לשגרה אלא בצורה חזקה יותר, אנשים ירצו לחזור לרחובות, לחגוג את הניצחון על המגפה, לצאת לבלות ולקנות ואפילו לעבוד יחד באותו חלל עבודה ומחירי הנדלן המסחרי שוב יחזרו לשמיים.

 

כל מי שיש לו מעט הבנה בעולם הנדלן יודע שעכשיו זאת ההזדמנות בלתי חוזרת לתפוס את השור בקרניים ופשוט לקפוץ למים!

 

  • להכיר את התחום ואת השוק לפני שנכנסים להשקעה – כמו בכל תחום אליו אתם נכנסים, גם להשקעה בנדל"ן אסור להיכנס בלי ידע מוקדם, הבנה בסיסית ורצון ללמוד. ברגע שיש לכם רצון ונכונות ואתם באים בראש פתוח אתם כבר בדרך הנכונה. חברת א.ב מוראנו תשמח לשבת אתכם ולהסביר לכם לפרטים א כל המושגים שאתם לא מכירים, תציג לכם בצורה ברוה ומסודרת את כל פרטי הפרויקט מ-א' עד ת' ותאפשר לכם לבחור פרויקט השקעה המתאים למידותכם, לתקציב שלכם ולאופי שלכם. אנו מציעים מגוון נכסים ופרויקטים אטרקטיביים להשקעה בנדל"ן מסחרי, מגרשים למכירה, קרקע להשקעה, נכסים חמים באזורי הביקוש המרכזיים בארץ, הנמצאים בפיתוח מתקדם כולל אישורי בניה ומכירה בשלבים מתקדמים מטעם גופים מוניציפליים וכדומה. מוזמנים ליצור קשר עוד היום לקביעת פגישה ראשונית ללא התחייבות במשרדנו. מחכים לראותכם! גלשו עוד באתר למידע נוסף על השקעות נדל"ן למתחילים ועוד.

לסיכום, השקעות קטנות למתחילים בתחום הנדל"ן מאפשרות גם לאדם הפשוט להיכנס לתחום לא פשוט ולהרוויח סכומי כסף שאי אפשר להרוויח באף מקום אחר ביציבות לאורך שנים. כולם יודעים זאת אך מעטים מעיזים לקפוץ למים, בין אם בשל חוסר ידע וניסיון או בשל פחד בסיסי להיכשל ולהפסיד את כל הכסף. אנו מעיזים לומר שאם תבחרו בנו כחברה המובילה אתכם להשקעת נדל"ן, תוכלו לישון בשקט בלילה ולהיות בטוחים שכל צעד שיעשה יעבור דרככם. תקבלו את כל הכלים והמידע הדרוש לכם על מנת לקבל את ההחלטה החכמה והנכונה ביותר עבורכם ועבור הכסף שלכם.

מתעניינים בהשקעות בתחום הנדל"ן, השקעות קטנות למתחילים בנדל"ן מסחרי או פרטי? חברת א.ב מוראנו תספק לכם מעטפת שירותים מלאה המתאימה למשקיע הנדל"ן המתחיל ותשמח לעבור אתכם על הפרויקטים המתאימים לכם.

צרו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות או השאירו פרטים מלאים בטופס יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים והצעה משתלמת. תודה ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן