א.ב מוראנו לוגו
שטח חקלאי למכירה בכפר סבא

שטח חקלאי למכירה בכפר סבא – העתיד בידיים שלכם

קצב גידול האוכלוסייה בעולם ובארץ בפרט, איננו משאיר ברירה אלא להפשיר עוד ועוד שטחים חקלאיים ולאפשר בנייה רוויה. גם בעיר כפר סבא שהיה נדמה כאילו כבר אזלו כל האפשרויות מבחינת בניה של בתים ואכלוס תושבים מתפתחת ומאפשרת לעוד ועוד קבלנים ולבעלי קרקעות לבנות או למכור את הקרקעות החקלאיים אשר ברשותם למטרת בניה. בשנים האחרונות קצב האכלוס בעיר כפר סבא הלך וגדל וכיום – סוף 2021, העיר מונה מעל ל- 100,000 תושבים והמספר רק גדל. קרבתה של העיר לתל אביב ולמקומות תעסוקה רבים כמו גם המכללה הצמודה לה – מכללת בית ברל ואיכות החיים הגבוהה שמוצעת בה מושכת אליה מידי שנה עוד ועוד משפחות אשר התייאשו כבר מהמחירים במרכז ומעוניינים בכל זאת להישאר קרובים לעיר הגדולה. לרוב שטח חקלאי למכירה בכפר סבא לא יהיה קל למציאה, ולא תמיד יבטיח לכם שתוכלו להפשיר אותו לממשו לבניה ומגורים, על כן, כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום של שטח חקלאי למכירה בכפר סבא ולשטוח בפניהם את ציפיותיכם ואת האפשרויות העומדות בפניכם לרכישה כזו. חברת א.ב מוראנו מתמחה בשיווק של שטחים חקלאיים ובאיתור שטחים פוטנציאלים להפשרה ובניה.

מדוע כדאי לרכוש שטח חקלאי למכירה בכפר סבא?

כפר סבא הינה עיר בתנופה, היא מתפתחת בהתאם לזמנים ומתקדמת כעיר אירופאית מבחינות רבות. בשנים האחרונות הדגש בכפר סבא הוא על בניה ירוקה וכמו כן ההשקעה היא על בניה אשר מאפשרת איכות חיים גבוהה ויחידות צמודות קרקע. מבחינת החינוך – רמת החינוך בעיר היא מהגבוהות בארץ, עם חינוך ערכי אשר מותאם לעידן החדש – חינוך למודעות סביבתית ואהבת האדמה והזולת. העיר אינה מפסיקה לצמוח גם מבחינה תעשייתית ותעסוקתית כשעוד ועוד מקומות עבודה מאפשרים הכנסת פרנסה הביתה ללא צורך לצאת מהעיר אפילו לא אל העיר הסמוכה רעננה שגם היא מתהדרת במקומות עבודה רבים ואיכותיים בתחום ההייטק ובתעשייה דיגיטלית וטכנולוגית.

היכן ניתן למצוא מגרש להשקעה בכפר סבא?

הדרך הנכונה ביותר למציאת מגרש להשקעה בכפר סבא היא כמובן פניה לאחד ממשרדי הנדל"ן אשר משווקים שטחים למכירה והשקעה בכפר סבא. משרד הנדל"ן א.ב מוראנו אשר מתמחה באיתור של שטחים פוטנציאלים להשקעה מקדם פרויקט של מגרשים למכירה בכפר סבא וכמוהו עוד מספר משרדי נדל"ן. בעת קניה או מכירה חשוב להגיע אל אנשי נדל"ן אשר מתמחים באיתור ובשיווק של שטחים למטרת השקעה שיפרשו בפניכם את התמונה המלאה – החל מגודל השטחים, וכל בתוכניות מתאר עתידיות ובצפי של זמני הפשרה של הקרקעות הללו.

שטח חקלאי למכירה בכפר סבא – איך אדע שהוא יופשר?

ככלל, אין זה סוד ששטחים חקלאיים הולכים ואוזלים והופכים אט אט לעוד אזורי מגורים. אפשר לראות כי גם שטחים חקלאיים אשר הובטחו על ידי עיריות מסוימות להישאר כאלו במרוצת השנים הופשרו והפכו לקרקעות המאפשרות בניה של בתים ואף בנייה של בניינים ושכונות שלמות. כמובן שיש עניין של זמן. מתי הקרקע תופשר? האם ההשקעה תניב לי תשואה בקרוב או שאאלץ לחכות שנים רבות עד שחזיר את ההוצאה – למעשה זו שאלת השאלות ואת התשובה אליה תוכלו לקבל מהאנשים המתמחים בתחום של מגרשים מופשרים בכפר סבא. אומרים שאין חכם כבעל ניסיון ובתחום של נדל"ן ובעיקר כאשר מדובר בתחום של שטח חקלאי למכירה בכפר סבא מוטב להתייעץ עם בעלי ניסיון שכבר עברו תהליכים של מכירת קרקע חקלאית שעתידה להיות מופשרת, רק כך תוכלו לקבל שקיפות מלאה והבנה מקסימלית לתהליך אליו אתם נכנסים ולתוצאותיו הצפויות – וכן ניתן לצפות בדיוק לא רע בכלל את התוצאות ואת התשואות על פי ניסיון והבנה בתהליכי נדל"ן בארץ ובכפר סבא בפרט.

כיצד אבחר שטח חקלאי למכירה בכפר סבא?

הקצאת מגרשים למכירה בכפר סבא איננה אינסופית, השטחים החקלאיים המוצעים למכירה אוזלים ולכן אם אתם מתעניינים בכך מוטב לעשות את הצעד ולפנות בהקדם לחברה כמו א.ב מוראנו אשר מקדמת מכירת שטח חקלאי למכירה בכפר סבא כמו גם מגרשים מופשרים בכפר סבא, דהיינו, שטחים אשר קיבלו אישורי בניה או עומדים לקבל את אישורי הבנייה ממש בקרוב. התשובה לשאלה הזו איננה קצרה ודורשת הבנה עמוקה בתחום וכמו כן הכרות עם צורכיכם – כמובן שאדם אשר מעוניין ברכישת שטח חקלאי למכירה בכפר סבא עבור בניה עתידית של בית לו ולמשפחתו לא יקבל מענה כמו של אדם אשר מטרתו היא נטו להשקעה ומכירה עתידית של השטח.

האם ניתן לצפות את הזמן בו שטח חקלאי יופשר?

הפשרה של שטח חקלאי למכירה בכפר סבא או בכל מקום אחר היא תהליך ארוך שדורש אורך רוח וסבלנות אין קץ. כאשר אתם נכנסים למסגרת של רכישת שטח למטרת השקע או ממתינים לכך שהשטח יופשר עליכם להגיע עם הבנה שלכל תהליך כזה יש עשרות מכשולים בדרך, הפתעות, מסמכים ובירוקרטיות אינסופיים שיש למלא ולהגיש והרבה זמני המתנה וזו הסיבה שחשוב מאוד לעשות את כל התהליך של קנייה של שטח חקלאי למכירה בכפר סבא בליווי של מומחי נדל"ן מתחום של קרקעות חקלאיות ומיועדות להפשרה. ליווי כזה מאפשר לכם שקט ושקיפות מלאה לגבי היכן עומד הפרויקט ומה מצבכם בו וחשוב מכך אתם מראש תדעו לאן אתם נכנסים באופן כמעט אבסולוטי. כמובן שגם בשוק הנדל"ן ישנן תנודות מפעם לפעם וישנם דברים שאינם תלויים באף משרד נדל"ן או מומחה נדל"ן מוכשר ובעל ניסיון ככל שיהיה, אך לניסיון ולהבנה כן ישנה משמעות עצומה להוביל אתכם אל התוצאות אליהם אתם שואפים – בין אם מדובר ברכישת שטח חקלאי למכירה בכפר סבא והין אם מדובר בשטח שתרצו להפשיר לטובת בניה פרטית.

לסיכום

אם כן, אם אתם מעוניינים להשקיע את כספכם בפרויקט נדל"ן ולרכוש שטח חקלאי למכירה בכפר סבא שבבוא היום יניב לכם תשואות גבוהות, חשוב שתעשו זאת צעד אחרי צעד ובתוך ליווי של חברת השקעות שמתמחה באיתור פרויקטים טובים להשקעה. ערים באזור השרון כמו כפר סבא, הוד השרון ורעננה הם בהחלט אופציה טובה להשקעה, שכן גם מבחינה תעשייתית ותעסוקתית הן מתרחבות וגדלות ולצד זה איכות החיים איננה יורדת וכממו כן הן עדיין אינן מרוחקות מתל אביב שגם היא מספקת אינספור מקומות עבודה. אזור השרון בהחלט נחשב לאזור איכותי מאוד כאשר קצב גידול האוכלוסייה בו גדל מידי שנה ואיכות החיים ורמת החינוך נשארת גבוהה, כך שישנה משיכה של משפחות רבות לאזור והשקעה באזורים הללו בקניה של שטח חקלאי למכירה בכפר סבא או בערים סמוכות היא מאוד משתלמת ועשויה להיות עסקה מניבה מאוד בבוא העת. אם בחרתם להיכנס להשקעה כזו,  התייעצו עם אנשי נדל"ן מהשורה הראשונה ומומחי נדל"ן בפרט בתחום של השקעות במגרשים חקלאיים המיועדים להפשרה והבינו את השוק וכיצד הוא פועל. חברת א.ב מוראנו תשמח לתת מענה עבור כל שאלה בנושא של שטח חקלאי למכירה בכפר סבא ולענות על שאלות בנושא.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן