א.ב מוראנו לוגו
מגרש להשקעה בכפר סבא

מגרש להשקעה בכפר סבא – השקעה בטוחה לטווח ארוך

ללא ספק השוק היציב ביותר אם וכאשר בוחנים לאורך תקופת זמן ארוכה הוא שוק הנדל"ן. לא צריך להיות שועל נדל"ן בשביל להבחין כי לאורך שנים רבות מחירי הדיור רק הולכים וגדלים ורק לעתים נדירות עוצרים מעט, ירידת מחירים לא נראתה כבר שנים רבות וההסבר לכך הוא הסבר כלכלי בסיסי ופשוט – היצע מול ביקוש, ההיצע הולך וקטן והביקוש הולך וגדל, קצב גידול האוכלוסייה הולך וגדל וקצב הבנייה החדשה לא מדביק את הפער, מה גם שהשטחים לבנייה הולכים ומתמעטים ויש צורך באישורים חדשים בשטחים חקלאיים שוב ושוב, כך שהמצב תמיד לטובת בעלי הנכסים. לצד זאת שהשוק יציב, תמיד ישנו ביקוש גדול יותר לאזורים מסוימים מסיבות שונות (איכות חיים, ערים בתנופה, אזורי תעשייה, אספקת הכנסה ועוד) כאשר בכל תקופה מצטרף עוד יישוב לרשימת האזורים המבוקשים.

אזור השרון מאז ומתמיד היה מבוקש, אך בעקבות הצפיפות בתל אביב ומחירי הדיור שעלו, אזור השרון הפך לאחד האזורים המבוקשים מבחינת נדל"ן בשנים האחרונות, כאשר קצב גידול האוכלוסייה באזור לא מפסיק לגדול וכמעט בכל מושב ניתן למצוא אזורי הרחבה. ערים כמו כפר סבא, רעננה והוד השרון הופכות למבוקשות יותר מתמיד בבשל קרבתן למרכז ורמת החיים הגבוהה שהן מציעות לתושביהן. כיום, רכישת מגרש להשקעה בכפר סבא נחשבת להשקעה בטוחה מאוד וזאת משום שיש צורך בבניה ויש נטייה לרשויות לאשר עוד בנייה של יחידות דיור ולקדם הפשרת קרקעות. חברת א.ב מוראנו משווקת ומאתרת רכישות פוטנציאליות של מגרש להשקעה בכפר סבא ומשווקת כעת פרויקט בו ניתן לרכוש מגרש להשקעה בכפר סבא שמיועד לבניה.

איך והיכן רוכשים מגרשים למכירה בכפר סבא?

זה אולי נראה פשוט, אך כיום למצוא מגרשים למכירה זו עבודה שדורשת מקצוענות מאוד גדולה וניסיון רב וכמו כן עבודה אינטנסיבית ומעקב צמוד אחר המגמות בשוק הנדל"ן וההזדמנויות. עם הזמן האפשרויות של קניית מגרש לבניה הולכות ומצטמצמות והשטחים החקלאיים שמיועדים להפשרה הולכים ונגמרים. כמובן שלצד זה ישנם אישורים לשטחים חדשים, אולם התהליכים הבירוקרטיים הללו נמשכים שנים על גבי שנים וכאשר יש הזדמנות צריך לתפוס אותה בשתי ידיים וזאת כמובן, רק לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום של השקעות וקנייה של מגרש להשקעה בכפר סבא. כיום חברות נדל"ן המתמחות באיתור של פרויקטים איכותיים כמו א.ב מוראנו, יכולות להציע לכם הצעות רכישה מאוד אטרקטיביות וללוות אתכם בתהליך ארוך הטווח הזה לכל אורכו. רכישה של מגרשים למכירה בכפר סבא מתוך פרויקט של חברה כזו בהחלט יכול לתת לכם ביטחון והבנה עמוקה למה הולך להתרחש ולתוצאות העתידיות הצפויות – הן מבחינת זמן והן מבחינת שווי התשואות הצפוי לכם מההשקעה.

מגרש להשקעה בכפר סבא – האם זו השקעה בטוחה?

ככלל השקעה בנדל"ן היא השקעה בטוחה יחסית, שכן, שוק הנדל"ן איננו יודע תנודות קיצוניות מידי ולרוב נע בין עלייה מתונה לאורך זמן לבין עצירה, ההיסטוריה מוכיחה שירידה בערך הנדל"ן היא נדירה מאוד. יחד עם זאת, יש לדעת היכן להשקיע, מתי להשקיע ולאיזה פרויקט להיכנס. אחד הדברים החשובים ביותר הוא להיעזר בחברת נדל"ן עם ניסיון ומומחיות בשוק של מגרשים ובפרט מגרש להשקעה בכפר סבא. על אף שכפר סבא היא לחלוטין עיר בתנופה, חשוב לבדוק את הפרויקט בו אתם שוקלים לרכוש מגרש להשקעה בכפר סבא ממספר כיוונים, היכן ממוקם הפרויקט? האם קיימת תכנית מתאר, והיכן היא עומדת מבחינת אישורים? האם היזם הוא גוף או חברה שניתן לסמוך עליהם? איזה מגרש להשקעה בכפר סבא מציעה החברה המשווקת את הפרויקט והאם היא מציעה לכם ליווי וייעוץ לאורך הדרך?

כמובן שבכל השקעה יש אחוזים מסוימים של לקיחת סיכון, אך המשקל של רווח מול סיכון צריך להילקח בחשבון יחד עם הזמן הצפוי לפרויקט לצאת אל הפועל, לרוב כאשר מדובר בהשקעה של נדל"ן כמו מגרשים למכירה או קניית מגרש לבניה התשואות מגיעות בסופו של דבר, אך השאלה היא כמה זמן זה לוקח להן להגיע והאם משתלם לכם להמתין את פרק הזמן הזה. את התשובות המדויקות לשאלות הללו תוכלו לקבל באופן הישיר ביותר מיועץ הנדל"ן שלכם. חברת א.ב מוראנו אשר מאתרת פרויקטים איכותיים היא דוגמה לחברה אשר משווקת פרויקטים שנבדקו בקפידה ועקבו אחר כל הפרמטרים טרם רכשו את הזכות למכירת מגרשים או שטחים חקלאיים המיועדים לבניה או להפשרה.

עד כמה חשוב המיקום של הפרויקט בו משקיעים?

נכון, שוק הנדל"ן הינו שוק יציב ואפילו בשנתיים האחרונות בהן העולם כולו חטף טלטלה קשה בעקבות הקורונה ושווקים רבים הראו תנודות קיצוניות לכאן ולכאן, בשוק הנדל"ן כמעט ולא הורגשו תנודות, ואם היו, הן היו מאוד מינוריות ולא משמעותיות. יחד עם זאת, ישנן מגמות של צמיחה באזורים מסוימים בזמנים מסוימים, ואת המגמות האלו רק אנשי מקצוע אשר עוקבים אחר שוק הנדל"ן באופן שוטף ויומיומי, מכירים ומזהים היטב ומקרוב. את התנופה הזו אפשר להרגיש במספר אזורים בארץ כיום, דוגמה בולטת לכך היא אזור השרון וכל היישובים הנמצאים בו – רעננה, כפר סבא, הוד השרון, יישובים כמו קדימה – צורן ועוד. יישובים אלו העלו את המנייה שלהם בשנים האחרונות בהון. מדובר על צמיחת אוכלוסייה בשיעור גבוה מאוד בשנים האחרונות –צמיחה אשר  מעלה את ערך הנדל"ן ואת המחירים והביקוש של מגרש להשקעה בכפר סבא או בערים הסמוכות בהרבה, אך גם מבטיחה שההשקעה תהיה משתלמת כי האזור בפריחה ותנופה חסרת מעצורים. רכישת מגרש להשקעה בכפר סבא איננה בהכרח חייבת להיות השקעה לטווח רחוק מידי, לעתים לאחר תקופה לא ארוכה יגיעו הקבלנים וירכשו מגרש להשקעה בכפר סבא למטרה של בנייה עתידית והתשואה של הקונה הראשוני תהיה כפולה מההשקעה או אף גדולה מכך. בכדי להבין את השוק ואת התנודות הללו עליכם להתייעץ עם יועצי נדל"ן שממתחים בהשקעות במגרשים ולברר מולם על פרויקט המתאים לכם ולכיסכם.

כמה זמן נמשך תהליך של קניית מגרש להשקעה בכפר סבא?

תהליך קניית מגרש להשקעה בכפר סבא איננו ארוך מידי, יחד עם זאת טרם אתם רוכשים את המגרש אתם חייבים להבין לעומק על התהליך אליו אתם נכנסים וזה דורש זמן. לאחר הקנייה של מגרש להשקעה בכפר סבא, חברת הנדל"ן אשר ממנה רכשתם את הפרויקט תלווה את התהליך ותעדכן היכן עומד בכל זמן, הן מבחינת אישורים, הן מבינת דחיות של אישורים, הפשרה, תכניות מתאר וצפי והמלצות לגבי מכירה או רכישת מגרש להשקעה בכפר סבא נוסף מאותו פרויקט. חשוב להגיע לתהליך כזה עם אורך רוח וסבלנות ונסות להעמיק את הידע וההבנה שלכם עד כמה שניתן בעזרת יועץ הנדל"ן שלכם. חשוב לזכור ההשקעה, מטרתה למנף את חייכם והכניס אליכם תשואות בבוא היום ללא צורך בעבודה קשה, ככל שתבינו יותר בשוק כך תוכלו להניח להשקעה לעשות את עבודתה שתלויה לרוב אך ורק בזמן.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן