א.ב מוראנו לוגו
רכישת משרד להשקעה א.ב מוראנו קרקעות למכירה

דווקא עכשיו! רכישת משרד להשקעה – א.ב מוראנו

חברת א.ב מוראנו מתמחה בשיווק ומכירת משרדים קטנים להשקעה ושטחי נדל ן מסחרי מניב. רכישת משרד להשקעה בתקופה זו שלאחר הקורונה היא עסקה משתלמת בוודאות מלאה שכן כיום מחיר המשרדים הללו בירידה משמעותית בשל הסגר, הבידוד והעבודה מהבית. יחד עם זאת רכישת משרד להשקעה דווקא עכשיו כשהמחירים נמוכים כל כך היא הזדמנות בלתי חוזרת לעשות עסקת נדלן משתלמת כיוון שלאחר שיימצא חיסון העניינים יחזרו למצב הרגיל לפני הקורונה והביקוש יעלה.

רכישת משרד להשקעה בקומפלקס משרדים איכותי

רכישת משרד להשקעה היא אופציית השקעה נבונה מאוד בימים אלה. מרכזי המסחר ומתחמי המשרדים לא ראו כזה שפל מעולם וכל משקיע נדלן מתחיל יודע שההזדמנות צצות דווקא ובמיוחד בעת משבר. מי שלא רואים כמה חודשים או שנה קדימה מפספס הזדמנות ענקית לרכוש משרד להשקעה במחיר נמוך ולהשיג עליו תשואה גבוהה בעתיד מהשכרה או מחירה של הכנס במחיר גבוה הרבה יותר ממכירה הקנייה.

עם מי עושים רכישת משרד להשקעה – א.ב מוראנו

רכישת משרד להשקעה היא צעד כלכלי חכם אך הוא צריך להיעשות בעזרת גורם מלווה בקיא ומנסה בתחום. קיימים חוקי מיסוי ורישום עבור נכסי נדלן לפי הקטגוריה בהם הם נמצאים, קרי, נדלן מסחרי, קרקעות חקלאיות, דירות מגורים וכדומה. כשמדובר ברכישת משרד להשקעה חשוב גם היכן נמצא המשרד, באיזה ישוב, באיזה סטטוס נמצא הנכס, כל אלה מגדירים את המס שיש לשלם על הנכס, את מיסי השבח, ההיטלים השונים והחזרי המס שאפשר לקבל על השכרת, רכישת או מכירת המשרד או כל נכס נדלן אחר. אנו ממליצים לכל משקיע לא לקפוץ על כל פרסום שרואים בעיתונות, באינטרנט ואפילו לא בשלטי חוצות. חברות מסוימות רותמות את העגלה לפני הסוסים, אוספים כסף ממשקיעים ולא עומדים בסופו של דבר בהבטחות. במצב כזה הכסף לא עובד בשבילכם במצב הטוב ובמצב הרע יורד לטמיון. שוקלים להשקיע בנדל"ן? מעוניינים ברכישת משרד להשקעה? בדקו לפני את העסקה, את החברה המציעה את העסקה ואת עלות העסקה. צריכים ייעוץ פרטני ומציאת השקעה בהתאמה אישית? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.

משרדים קטנים להשקעה – השקעות בנדל"ן מסחרי – א.ב מוראנו

נדל"ן מסחרי הוא שם כולל לנכסי נדלן מסחרי מניב כמו קניונים, מחסנים, מרכזי שירות ולוגיסטיקה, משרדים קטנים להשקעה ועוד. תחום הנדלן המסחרי ספג פגיעה אנושה בעקבות משבר הקורונה וצנח בצורה משמעותית. עבור משקיעים מומחים זה ברור מאליו: זאת ההזדמנות וזה הרגע שכולם חיכו לו להשקיע בתחום. במשך שנים נהנה השוק מפריחה ועד שנת 2019 הגיע לשיא. הכול נקטע בעקבות מגפת הקורונה ששיתקה הלכה למעשה את כל העולם החל מסין, דרך ארצות הברית ואירופה ועד ישראל. עסקים שהיו בסיכון עוד קודם פשטו רגל ואחרים נאלצו למכור את נסי הנדלן המסחרי שלהם במחירי רצפה. עבור משקיעים זה הרגע לבדוק את השטח ולמצוא את הנכסים הללו ולעשות את עסקת חייהם.

חברת א.ב מוראנו מתמחה בהשקעות נדל"ן בתחום הנדלן המסחרי. מחפשים חברה איתנה עם גב כלכלי שצלחה את המשבר הכלכלי והעולמי ומוכנה לצעוד קדימה? זה הזמן שלכם לעשות את הצעד ולהיכנס לתחום השקעות הנדלן, במיוחד נדלן מסחרי מניב עם תשואה גבוהה ופוטנציאל רווח גדול בשנים הקרובות לאחר שהמחירים ירדו לשפל חסר תקדים. אפשר להתחיל מרכישת משרד להשקעה!

משקיעים בנדל"ן מסחרי וקוטפים את הפירות בעוד כמה שנים

אנחנו לא צריכים לשכנע אתכם להשקיע בתחום הנדלן המסחרי. המספרים מדברים בעד עצמם וכולם יכולים לראות ולהבין, גם מי שאינו משקיע או בעל ידע בתחום, שתחום הנדלן המסחרי נפגע מאוד מהסגר והבידוד העולמי שנגרם לעסקים בכל רחבי העולם בשל מגפת הקורונה. אנשים לא הולכים לקניון, אין מכירות, אין התפתחות בסקטור כלכלי זה והמצב עגום טרם מציאת חיסון ותרופה.

יחד עם זאת כל בר דעת מבין שמצב זה לא ימשך לנצח ורק מי שיזהה את העיתוי הנכון להשקעה עכשיו בנדל"ן מסחרי, ירוויח מכך.

זה הזמן לקנות נדלן?

תמיד נכון לקנות נדלן מהסיבה הפשוטה שגם אם יש ירידות, הן זמניות ותמיד מהוות ירידה לצורך עלייה. הסתכלו בעצמכם בגרף ההשוואה בין שוק הנדלן לבין שווקי השקעות אחרים לרבות שוק ההון שלא לדבר על הריבית האפסית בבנק שנמשכת כבר שנים ותימשך עוד שנים קדימה בשל המצב הכלכלי העולמי. השקעה בנדל"ן היא השקעה עם בשר בנכס אמיתי ולא וירטואל שתישאר לנצח כי כולם צריכים מקום לגור ועסקים רבים פשוט לא יכולים להמשיך לעבוד מהבית לנצח. זה לא אפקטיבי ולא יעיל.

חברת א.ב מוראנו היא חברת יזמות ושיווק נדל"ן העוסקת באיתור, פיתוח ושיווק קרקעות נדל"ן להשקעה מכל סוג, קרקע חקלאית, קרקע פרטית, מגרש למכירה ונכסי נדלן מסחרי מכל סוג לרבות בנייני משרדים, רכישת משרד להשקעה וכדומה. עבור המשקיע החכם דווקא עכשיו הזמן לרכוש קומה משרדים במחיר רצפה ולהשכיר אותם לעסקים קטנים כשיגדל הביקוש. מקסימום תמיד אפשר להסב את מטרת הנכס למשהו אחר. נדלן, שטח אדמה או חלל עבודה תמיד יהיו מבוקשים בטווח הארוך ומי שעובד בתחום שנים רבות יודע שיש הזדמנויות בלתי חוזרות שאסור לפספס וזאת אחת מהן.

ישראל מתפתחת ומרכזי המסחר יחזרו ובגדול

כמות האוכלוסייה ואיכות החיים רק הולכים וגדלים משנה לשנה. אל תתנו לחדשות ולרואי השחורות להפחיד אתכם ולמנוע מכם להשקיע על סמך נבואות זעם חסרות ביסוס. רמת החיים בעולם עולה כל שנה, אנשים צורכים יותר ועסקים פורחים ומשגשגים כאשר הם קמים בזמן ובמקום הנכון. אמנם העולם עצר מלכת לכמה חודשים אך שלא יהיה לאף אחד ספק, כל משיכה לאחור היא הזמנה לפריצה קדימה גבוה יותר מהנקודה הקודמת. ככה זה עובד בשוק ההון וככה זה גם בתחום הנדלן ולבטח בתחום הנדלן המסחרי שספג את המכה הקשה מכולן ונסוג הכי הרבה.

כל הנתונים מצביעים על חזרה גבוה יותר וכאשר אנשים יוכלו לחזור לשגרה, הם ירצו לפצות על הזמן החסר שישבו בבית, לצאת החוצה לקנות כמה שיותר. נדלן מסחרי יעלה ויגיע לרמות שלא ראה אף פעם ורק משקיע מהיר וזריז שידע לזהות את ההזדמנות היום, ייהנה מכך מחר. מקווים שזה יהיה אתם שתהנו מהשקעה נבונה בנדל"ן מניב יחד אתנו.

גלשו באתר אל פרויקטים בפיתוח של חברת א.ב מוראנו לרבות מגרשים למכירה, קרקע חקלאית למכירה, קרקע פרטיה לקנייה בטאבו, קרקע להשקעה בחולון והוד השרון והשקעות בנדל"ן מסחרי כמו רכישת משרד להשקעה באזורי ביקוש בארץ. מוזמנים לקבוע פגישה במהלכה נציג בפניכם את הפרויקטים שלנו ונסביר לכם למה דווקא אנחנו מתאימים לכם להשקעה הבאה שלכם בתחום הנדלן.

לא דרוש הון התחלתי גבוה כדי להשקיע בנדל"ן וגם משקיע מתחיל יכול להיכנס לעובי הקורה ולהבין כיצד הדברים עובדים בשוק הנדלן וליהנות מהשקעה חכמה בו ללא רגשי נחיתות ובביטחון מלא לכסף המושקע עם הבטחה לתשואה בעתיד בוודאי יותר מכל אפיק השקעה, בהצלחה.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן