א.ב מוראנו לוגו
קרקע פרטית בטאבו למכירה א.ב מוראנו קרקעות למכירה

מה זה קרקע פרטית בטאבו למכירה

קרקע פרטית בטאבו למכירה היא קרקע הרשומה על שמך בלשכת רישום המקרקעין בישראל ובמיוחד כאשר מדובר בקרקע חקלאית בפרט. הקרקע בדרך כלל מופיעה בנוסח הטאבו בתור הגוש והבית או הדירה בתור החלקה. בנוסח הטאבו רשומים כל בעלי הנכס החוקיים וכן יש בו תיעוד על משכנתא שנלקחה עבור הנכס, עיקולים במידה ויש עליו וכדומה. קרקע פרטית בטאבו למכירה זה אומר למעשה שאם תרכשו את הקרקע היא תהיה רשומה על שמכם ולא על שם מישהו אחר, קבלן, בנק או כל גורם אחר. ברור שכל אחד רוצה שהנכס שלו יהיה רשום על שמו למהדרין ולכן בתחום של קרקעות למכירה, קרקע פרטית בטאבו למכירה היא הקרקע הטובה ובטוחה ביותר לרכישה

קרקע פרטית בטאבו למכירה – א.ב מוראנו

חברת א.ב מוראנו מתמחה בשיווק קרקע פרטית בטאבו למכירה למשקיעים ולקוחות פרטיים. אנו דואגים לרישום, לאגרות ולכל המעטפת המשפטית והפיננסית ומציגים לכם עסקת השקעה קלה לביצוע ומשתלמת מאוד בטווח הרחוק. אנו פועלים בשקיפות מלאה ומציגים בפניכם את כל האישורים והמסמכים הרלוונטיים לביצוע העסקה כולל כל השלבים שיש לעבור עד להשלמת העסקה.

מתעניינים בהשקעות נדלן? קרקע פרטית בטאבו למכירה היא אפיק ההשקעה הבטוח והמשתם ביותר. כמובן שיש עוד פרמטרים כמו מיקום הקרקע, מיקום הקרקע, ייעוד הקרקע והסטטוס בו היא נמצאת אך את כל אלה אנחנו מכסים ודואגים להביא לכם מוצר מוגמר שעבר וקיבל את כל האישורים הנדרשים והוא מוכן למכירה בצורה בטוחה ללא הפתעות ללא הערות אזהרה על הנכס, ללא נושים וללא כל גורם מכשיל אחר.

השקעה משתלמת בנדל"ן מניב בישראל – קרקע פרטית בטאבו למכירה

אין הרבה קרקעות למכירה בישראל וחלקות האדמה והנחלות הקיימות נמצאות על פי רוב בידיים פרטיות. מדינת ישראל לא משחררת קרקעות למכירה לאזרחים לפי רצונם ומקצה אדמות לבנייה במשורה ואך ורק לפרויקטים מוניציפליים ארוכי טווח. לאזרח הקטן שמעוניין לשדרג את תיק ההשקעות שלו או אפילו לרכוש קרקע למטרת בנייה ומגורים, אין יותר מדי אופציות כאשר זכייה במחיר למשתכן למשל היא לא אפשרות ריאלית במיוחד, כך שכל שנותר לאזרח הפשוט לעשות הוא למצוא עסקאות על ידי מידע פנימי וכדומה. זוהי משימה בלתי אפשרית כמעט ואם חלום הדירה לא נראה באופק עבור משפחות רבות הריי שחלום הקרקע הפרטית, עוד יותר רחוק אפילו.

ליווי עסקי מלא ומעטפת כוללת להשקעה בנדל"ן – א.ב מוראנו

זו הסיבה שרכישת קרקע פרטית, מגרש למכירה או כל עסקת נדלן לא קונבנציונלית אחרת, חייבת להיעשות דרך גורם מתווך או חברה המתמחה בפרויקטים שיכולה לא רק לקצר תהליכים אלא גם להשיג עסקאות משתלמות יותר מהאזרח הפרטי. אנו מזמינים כל משקיע נדלן חדש בתחום או מי שמבין בתחום אך לא קפץ עדיין למים הקרים וביצע השקעה בנדל"ן, להצטרף אלינו ולקבל מאתנו ליווי ותמיכה מלאים ומעטפת שירותים נלווים ההכרחיים לכל משקיע נדל"ן בין אם מדובר בשמאי קרקע, עורך דין הבקיא בנושא מיסוי קרקע ורכישת קרקעות, רואה חשבון וכדומה.

מה כולל קניית או מכירת קרקע פרטית בטאבו

כאשר אתם רוצים לבצע עסקת נדלן פרטית קיימים שני מסלולים בהם אתם יכולים לבחור: קניית מגרש ותת חלקה לבנייה עצמית או קניית חלקת אדמה, חלקת קרקע למטרות שונות כמו השקעה, בנייה ומכירה.

בקניית קרקע או מגרש לבנייה עליכם לבדוק כמה דברים לפני השלמת העסקה:

  • היתר הבניה – יש לאמת ולבדוק את תוקף היתר הבניה כדי שלא תגלו שמדובר בקרקע שכבר אינה מאושרת לבנייה או מכירה.
  • מי הבעלים של הקרקע – עליכם לבדוק על שם מי רשומה הקרקע או המגרש בטאבו לפני שאתם בכלל ניגשים לעשות עמו משא ומתן ועסקה על רכישת המגרש או קרקע פרטית בטאבו למכירה.
  • ייעוד הקרקע – יש לבדוק בתוכנית המתאר המקומית מה ייעוד הקרקע לפני שאתם ניגשים לרכוש אותה, ייתכן והיא כלל אינה מותרת לבנייה פרטית או אינה מופשרת מיועדת רק למטרות חקלאיות וכדומה.
  • זכויות הבניה – יש לבדוק את גובה אחוזי הבניה המותרים על המקרקע או המגרש לפני ביצוע העסקה על מנת שלא תרכשו מגרש או קרקע בגודל מסוים למטרת בנייה ותגלו שאסור לכם לבנות על כל השטח.
  • עלות הקרקע המשוערת – מחיר המגרש או קרקע פרטית בטאבו למכירה נגזרים מכל הסעיפים הקודמים ועוד, לכן חשוב לקבל הצעת מחיר או שווי ערך הקרקע המגרש רק לאחר עיבוד כל הנתונים האלו, שמשפיעים על המחיר ועל משך הזמן שתצטרכו לעבור עד שהעסקה תצא לפועל.

מס רכישה, היטלי פיתוח ועוד – השקעות נדל"ן מניב – א.ב מוראנו

לא מספיק להבין רק בתחום האישורים לבנייה וקניית הקרקע שהריי בסופו של דבר אתם מבצעים את העסקה כדי להרוויח ממנה. חשוב להכיר את חוקי המיסוי על קניית קרקע פרטית בטאבו למכירה, מהו מס הרכישה על הקרקע, מהו היטל ההשבחה, היטל הפיתוח ועוד.

נשמח להיפגש אתכם ולתת לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות ולבדוק האם אתם מתאימים להיות משקיעים נדל"ן ולמצוא עבורכם נכס בנדל"ן מניב עם פוטנציאל רווח גבוה התאמה אישית, בהתאם לתקציב ולמטרות ההשקעה שהצבתם לעצמכם. השאירו פרטין או צרו קשר וקבית פגישת היכרות לא מחייבת בשמחה.

לסיכום, בבואכם לרכוש חלקת אדמה, קרקע או מגרש וכל נכס נדלן אחר יש לבצע שורה של בדיקות מקדימות שמטרתם לוודא את היתכנות העסקה.

יועץ השקעות נדל"ן, שמאי מקרקעין ובעלי מקצוע נוספים הכרחיים על מנת לא רק לבדוק את כל אלה אלא גם על מנת לקבל אישורים מוסמכים להתקדמות בעסקה. חברת א.ב מוראנו מציעה לכם מעטפת שירותים ולא נותנת לכם ללכת לאיבוד לבד בתחום שאתם לא בקיאים בו ועוזרת לכם לקבלת את ההחלטה על סמך כל הנתונים, לוח הזמנים והתמחור של הקרקע או המגרש למכירה בו אתם מתעניינים.

נשמח להיפגש ולהסביר לכם בצורה מפורטת ולהציג בפניכם את שרשרת העבודה ואת כל האלמנטים הקשורים להשלמת עסקת רכישת קרקע פרטית בטאבו למכירה או כל עסקת השקעה אחרת בנדל"ן שאתם מתעניינים בה.

השקעה בנדל"ן היא ללא ספק אפיק ההשקעה בטוח והמשתלם היותר, בטח בישראל. בניגוד לשוק ההון הלא יציב והריביות האפסיות שהבנקים נותנים ללקוחות פרטיים, השקעה בנדל"ן תמיד משתלמת והיא בעלת פוטנציאל רווח גבוה ותשואה גבוהה למשך שנים רבות.

אמנם זה כרוך בסבלנות והשקעה ראשונית אבל בעזרתנו תוכלו להוציא לפעול את העסקה ולהשקיע בצורה בטוחה הנכס נדל"ן איכותי במיקום מצוין, עם אפשרות להשבחת הנכס ומכירתו בעתיד במחיר גבוה יותר.

מעוניינים בפרטים נוספים על השקעה בנדל"ן, רכישת קרקע פרטית עם רישום בטאבו או קרקע חקלאית, מגרש או כל השקעה אחרת בתחום הנדל"ן? פנו אלינו עוד היום לקביעת פגישת היכרות ראשונית ללא התחייבות. להתראות ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן