א.ב מוראנו לוגו
קרקע לא מופשרת א.ב מוראנו קרקעות למכירה

קרקע לא מופשרת למכירה – א.ב מוראנו

בתחום הנדל"ן יש כמה אפיקי השקעה מרכזיים: השקעה בנכסים מוגמרים כמו דירות, בתים, משרדים וכדומה והשקעה בקרקעות. בתחום הקרקעות אפשר להשקיע בקרקע מופשרת או קרקע לא מופשרת. מבחינת מחיר, קרקע לא מופשרת מין הסתם עולה פחות ומשיגה תשואה גדולה יותר מאשר קרקע מופשרת. חברת א.ב מוראנו מאתרת ומשווקת קרקעות להשקעה מכל הסוגים, קרקע לא מופשרת להשקעה או קרקע מופשרת באזורי הביקוש המובילים בישראל. קרקע לא מופשרת מתאימה למשקיעים עם סבלנות אשר סומכים על התהליך ועל חזון החברה ורוצים למקסם את רווחיהם על ההשקעה. קרקע חקלאית חייבת לעבור בדיקות לפני הפיכתה לקרקע לבנייה. איך מבצעים בדיקת קרקע חקלאית? יש חברות המתמחות בכך בעלות תקן וציוד בדיקה מתאים לאיתור איכות הקרקע, מה יש בתוכה מבחינת מי תהום, גזים בעומק האדמה וכדומה. רק לאחר קבלת הממצאים אפשר לקבל אישור בנייה על הקרקע במידה והיא נמצאה מתאימה לכך!

אפיק ההשקעה המשתלם ביותר בעולם הנדל"ן – קרקע לא מופשרת לבנייה

רבים נרתעים ברכישת קרקע לא מופשרת לבנייה. עבור המשקיע הפרטי שאינו בקיא בחוקים ובמדיניות הפשרת הקרקע העירונית והארצית, רכישת קרקע לא מופשרת נמצאת ברמת סיכון גבוהה. אפשר לראות פרסומים רבים של חברות שונות לרכישת קרקע לא מופשרת ללא תוכנית וללא הבטחות מגובות. חברת א.ב מוראנו מודעת לכך ואינה בוחרת קרקעות לא מופשרות להשקעה על הנייר בלי שתהליך הפשרת הקרקע יהיה מגובה ומובטח עבור המשקיע, גם אם זה ייקח כמה שנים. יש סיכון בכל השקעה ושום דבר לא מובטח במאת האחוזים אך הכול נעשה בשקיפות מלאה מול המשקיע ובאחריותו המלאה לקבל את ההחלטה אם נכון או לא נכון להשקיע בנכס או בקרקע.

איך מבצעים בדיקת קרקע חקלאית?

איך בעצם מבצעים בדיקת קרקע חקלאית? קרקע לא מופשרת יכולה להפוך בקלות לקרקע מופשרת לבנייה אך ורק במידה שתקבל את האישור לכך ממנהל מקרקעי ישראל, העירייה, המועצה או כל רשות אחרת שהקרקע נמצאת בתחום שיפוטה. שלב זה הכרחי עוד לפני שנכנסים למשא ומתן על רכישת הקרקע מול בעל הקרקע המקורי. בדיקת הקרקע היא שלב הכרחי גם כן וניתן לבצע אותה בצורה מסודרת על ידי חברת בדיקות המוסמכת לכך. קרקע לא מופשרת מהווה פוטנציאל רווח ענק בעולם הנדל"ן אך צריך להשקיע בה לאורך כל הדרך ולעבור כמה שלבים עד שהיא מקבלת את אישור הבנייה על הקרקע מה שהופך אותה יקרה יותר ברגע בו היא משנה את הסטטוס והופכת מקרקע לא מופשרת לקרקע מופשרת.

האם עדיף לרכוש קרקע לא מופשרת או קרקע מופשרת להשקעה?

מצד אחד קרקע לא מופשרת היא בעלת פוטנציאל רווח גדול בהרבה מאשר קרקע מופשרת. מצד שני יכול לקחת הרבה זמן ואפילו שנים רבות עד אשר קרקע לא מופשרת הופכת לקרקע מופשרת והרבה דברים יכולים לקרות בדרך כך שזה לא בטוח במאת האחוזים. זו הסיבה בגללה קרקע לא מופשרת נחשבת זולה בהרבה מקרקע מופשרת לבנייה. בכל השקעה יש אלמנט של סיכון והבטחות יפות רק על הנייר, לכן אנו ממליצים לכם לא להתרשם רק ממילים יפות וממודעות פרסום מושכות שמבטיחות לכם הרבה אך ללא כיסוי ולבדוק לגופו כל פרויקט המוצע לכם. חברת א.ב מוראנו מודעת לחשש הקיים בקרב משקיע פשוט שאינו מכיר את התחום, להיכנס להשקעה שאינו מכיר ולכן אנו מלווים את הלקוחות שלנו בשקיפות מלאה ומציגים בפני המשקיעים שלנו את הדברים כמו שהם, בלי להסתיר מידע ובלי לחלק הבטחות שווא. באחריותו של המשקיע להבין את הדברים ולקבל החלטה בהתאם לכך. מוזמנים ליצור קשר ולקבוע פגישה לא מחייבת, גם אם תבחרו שלא להשקיע הפעם, תוכלו לקבל מידע חשוב שיוכל לסייע לכם לקבל החלטה חכמה יותר בעתיד.

"מחירי הקרקעות בישראל נמצאים בעלייה מתמדת!"

אין זה סוד שמחירי הקרקעות והדירות בישראל נמצאים כל הזמן בעלייה. פרט לכמה שנים בודדות, שוק הנדל"ן שובר שיאים חדשים כל שנה ומסרב להצטנן. ממשלות מתחלפות כמו גרביים וכל מדיניות להורדת מחירי הדירות נקטעת באיבה ושום דבר לא עוזר להוריד את מחירי הנדל"ן. ידוע לכל שהמדינה מרוויחה כסף רב מכל עסקת נדל"ן ולכן כלל לא ברור האם למדינה יש בכלל אינטרס להוריד את מחירי הדירות כפי שהיא מצהירה. כך או כך מה שקורה בשטח הוא ששוק הנדל"ן רק עוצר לקוחת אוויר מדי פעם כפי שאולץ לעשות בשנת 2020 בשל הקורונה אך לאחר כל שנה או כמה חודשים כאלה בהם מחירי הנדל"ן יורדים מהכותרות, הם שוב חוזרים לכותרות ואף פעם לא מסיבה חיובית אלא רק כדי לדווח על המשך עליית המחירים!

"93% מהאדמות נמצאות בידי המדינה שנהנית ממיסים רבים על כל קרקע מופשרת שנמכרת"

בואו נהייה מציאותיים ונכיר בעובדה שלמדינה פשוט אין אינטרס להוריד את מחירי הדירות והקרקעות. למה לה אם היא גוזרת קופון על כל קרקע ודירה שנמכרת בשוק החופשי? (כביכול…) המדינה משחררת אדמות במשורה ולוקח לה שנים על גבי שנים לאשר כל פיסת אדמה לבנייה ולהוציא מהועדות השונות אישורי בנייה כך שהמדינה היא האחראית הישירה והכמעט בלעדית למחירי הדירות והקרקעות הגבוהים לאורך השנים וממנה לא תבוא הישועה.

עבור האזרח הקטן, הזוג החדש, המשפחה הצעירה וכו' זו לא בשורה מעודדת אך חשוב להכיר בכך ולא לחיות באשליות. לאחר שמפנימים את המציאות קל יותר להתמודד איתה ובמקרה של שוק הנדל"ן, במקום להיות קורבנות של השוק, אפשר פשוט להשקיע בו… משקיעי הנדל"ן שקוצרים את הפירות ומשיגים תשואות גבוהות על השקעה בנדל"ן (במיוחד נוכח הריבית האפסית שמקבלים היום בבנק) אינם אחראים למחדלי הממשלה ולא צריכים להרגיש רע עם בחירתם להרוויח מהמצב ולא להפסיד ממנו.

"יש מי שמפסיד ממחירי הדירות הגבוהים ויש מי שמרוויח, באיזה צד אתם בוחרים להיות?"

רוב הציבור בישראל בקושי יכול להרשות לעצמו לממן דירה אחת למגורים אז להשקיע בנדל"ן? מה אני טייקון? אזרחים רבים מכירים בערך הרב של השקעות בתחום הנדל"ן אך לא רואים את עצמם משתלבים בכך. הם בטוחים שנדרש הון עצמי גבוה מדי וסקפטיים לגבי מימוש ההשקעה. מי שמצליח לעשות את המעבר המחשבתי מבין שכל אחד יכול להשקיע בנדל"ן ויכול להרוויח מכך בגדול.

חברת א.ב מוראנו מציעה מגוון פרויקטי נדל"ן להשקעה המתאימים למשקיעי נדל"ן מתחילים. אנו מכירים את ההתלבטויות ואת החששות המלווים את ההחלטה האם להיכנס להשקעה בנדל"ן או לא אך מפיגים את כל החששות הללו ושמים בפני המשקיע הפוטנציאלי את כל הנתונים והמספרים על מנת שיוכל לקבל את ההחלטה הנכונה עבורו.

מוזמנים ליצור קשר, להשאיר פרטים באתר או לחייג עכשיו לקביעת פגישה לבחינת התאמה של נכס נדל"ן מניב לתקציב ולמטרות ההשקעה שלכם עוד היום! להתראות ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן