א.ב מוראנו לוגו
איפה כדאי לרכוש קרקע א.ב מוראנו קרקעות למכירה

ההזדמנות שלך להשקעה נבונה – א.ב מוראנו

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021? קודם כל חשוב להבין ששוק הנדל"ן בשנת 2021 לא עומד לקפוא על שמריו כפי שהיה בשנת 2020. אחרי עשור של עליית מחירים מטורפת בשוק הנדל"ן, עליית מחירי הקרקע ועליית מחירי הדירות, באה שנת 2020 וציננה את השוק. לשאלה איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021 הייתה תשובה אחרת לחלוטין לפני שהקורונה הגיעה לעולם. בעקבות המגפה נוצר טרנד חדש שיקבל אפילו תאוצה נוספת מכאן והלאה עמוק אל העשור הבא. כיום כאשר אתם שואלים איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021 אתם צריכים להביא בחשבון את תנאי השוק החדשים ואת המגמה החדשה שהגיעה לשוק. כיום יש מגמה ברורה של מעבר של משפחות מבוססות עם ילדים קטנים לפרברים. שוק העבודה השתנה, העבודה מהבית תפסה נתח גדול יותר מהשוק ומשפחות עם ילדים מבינות שלחיים בעיר יש אמנם יתרונות אבל גם חסרונות, שחלקם הובלטו מאוד בשנת 2020: הצפיפות הגדולה בעיר לא תרמה לאחוז הנדבקים במגפה בערים אלה בלשון המעטה, בנוסף משפחות מבינות שהן צריכות יותר מרחב גם למקרים נוספים של סגר ובידוד שאולי יגיעו שוב וגם עבור יצירת מרחב עבודה לעבודה מהבית. אז איפה הכי כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021 שורה תחתונה? אצל א.ב מוראנו תמצאו את התשובות הטובות ביותר! פנו אלינו לקביעת פגישה.

גלו עכשיו איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021

לאחר שהבנו מה קרה ב-2020 ומה ההשלכות של זה התשובה לשאלה איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021 ברורה מאליו. קרקעות בערים כמו הוד השרון למשל מספקות את התשובה במלואה: גם עיר עם איכות חיים, תשתיות ומערכת חינוך חזקה וגם שכונות מרווחות עם בתי קרקע, מושלם למשפחות החדשות שכבר לא חייבות לגור בעיר. בפאתי ערים כמו כפר סבא, הוד השרון, אשדוד ועוד קמות שכונות מגורים חדשות בימים אלה. לא עוד בנייני מגורים רבי קומות אלה בתים נמוכים עם פחות דיירים בכל קומה ופחות צפיפות. צריך לזכור שעוד לפני שנת 2020 החל מעבר של אוכלוסייה לערים שאינן במרכז. אם הייתם שואלים אותנו איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021 לקראת סוף 2019 היינו כבר אז אומרים לכם שהתחילה כבר מגמה של מעבר לערים אלה עוד לפני הקורונה, אך המגפה האיצה תהליך זה. מדינת ישראל התחילה להשקיע בתשתיות תחבורה והמאפשרות למשפחות לגור גם בערים כמו חריש, קריית גת, מודיעין וכדומה ומשפחות שם נהנות מרמת חיים גבוהה, דירות גדולות יותר ואפילו שטח אדמה. במודיעין למשל, תמצאו מגוון רחב של נכסים המאפשרים למשפחה לינות מבית גדול ומרווח ומעיר מודרנית עם תשתיות טובות וחינוך מעולה.

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021? מה דעתכם על באר שבע? כבר בשנת 2018 בעקבות פיתוח עיר הבהדים בסמוך לעיר, נרשמה עלייה במחירי הדירות בעיר. קו הרכבת ששודרג מבאר שבע לתל אביב עזר למשפחות להבין שלא חייבים לגור בתל אביב כדי ליהנות מהעיר ומאיכות חיים! ההזדמנות שלך להשקעה נבונה בקרקע יכולה להיות בעיר הדרומית, בירת הנגב, בעיר שרונית כמו הוד השרון או בכל מקום אחר! גם הצפון בערים כמו עפולה יש פיתוח משמעותי והעניין הוא שבערים אלו אפשר ליהנות משטח אדמה ובית פרטי במחיר זול משמעותית ממה שצריך לשלם על כך בערי המרכז! לכן מחירי הקרקעות יעלו בצורה דרמטית באזורים אלה בשנים הבאות!

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021 – א.ב מוראנו

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021? השוק מכתיב את אזורי הביקוש והוא קובע מה הן הנקודות החמות למגורים. לאחר מכן השוק מתאים את עצמו וקרקעות באזורים האלה קופצים במחיר והופכות יקרות יותר. החוכמה היא לזהות איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021 שנה קודם ורכוש קרקע בשכונות מגורים שכבר קיימות ונמצאות על הקרקע ומחפשות להתרחב כך שאישורי ההפשרה והבנייה בשטחים אלה יהיה להם סיכוי רב לעבור מהר יותר בשל הצורך האמיתי של ראשי הערים לאשר את הבנייה כדי לקיים את המשך ההתרחבות. חברת א.ב מוראנו נמצאת עם יד על הדופק ומאתרת את אותן שכונות מגורות בהן יש צמודיי קרקע ושטחים חקלאיים לידם, ומפעילה משאבים רבים על מנת למצוא את חלקות האדמה, הקרקעות והמגרשים שעומדים להפוך בוודאות למגרשים למכירה עבור קבלנים לטובת בנייה דומה!

ההזדמנות שלך להשקעה נבונה – איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021?

על מנת לענות על איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021 בצורה מדויקת צריך להכיר לא רק את שוק הנדל"ן המקומי אלא גם את החברות והקבלנים הפועלים בשטח אך חשוב יותר להבין שהכול מתחיל מלמעלה. מדינת ישראל ומדיניות התחלות הבנייה שהיא משחררת לציבור היא הגורם המרכזי שקובע היכן ניתן יהיה לבנות שכונת מגורים והיכן לא. לאחר מכן זה יורד אל הערים ורק לאחר מכן מגיע לשוק הפרטי. אין טעם להתפתות לרכוש קרקע בזול במקום בו הקרקע לא מיועדת להפוך למטרת בנייה ולכן חשוב מאוד לדעת להבחין בין הפרויקטים הלא אמיתיים שמוצעים לציבור הרחב לבין הפרויקטים האמיתיים שנמצאים כבר בתהליכי אישור מוניציפליים הלכה למעשה ולא מתקיימים רק על הנייר.

מצאנו את התשובה! איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021?

חברת א.ב מוראנו מאתרת ומשווקת את הקרקעות המבוקשות ביותר לשנת 2021! פנו אלינו לגביי מיקום, עלות, לוח זמנים ועוד! השאירו פרטים לחזרה אליכם ולקביעת פגישה להתאמת נכס נדל"ן, קרקע, מגרש, משרד או כל השקעה אחרת בתחום הנדל"ן. זה הזמן להשקיע בנדל"ן! זה אמנם נכון שתמיד כדאי להשקיע בנדל"ן אבל כפי שהסברנו שנת 2021 תהיה שנת היציאה מהמשבר העולמי וכך יהיה גם בישראל! שוק הנדל"ן הוא הקטר האמיתי של המשק. החזרה לעבודה, ביטול הסגר, החיסונים והחזרה לשגרה תוביל את שוק הנדל"ן לפריחה מחודשת! מה לעשות שמדינת בישראל זה אומר עליית מחירים ודאית וכל מי שיגיד לכם אחרת מטעה אתכם. פתחו את העיניים והפכו מדיירים למשקיעים. לא חייב להיות לכם הון התחלתי בשמיים כדי להשקיע בחלקת אדמה עם פוטנציאל תשואה גבוה ומעט מאוד סיכון!

רוצים לדעת איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה בשנת 2021? בואו לבחון את פוטנציאל ההשקעה שלכם ואת היכלות שלכם להשקיע בנכס נדל"ן איכותי ואמיתי שיסדר אתכם ואת המשפחה שלכם לשנים הבאות, בטח כאשר הריבית שאתם מקבלים אפסית והכסף שלכם נשחק בבנק!

פנו עוד היום אל א.ב מוראנו לקביעת פגישת ייעוץ ובחינת הקרקעות שעדיין יש אצלנו אשר עומדות להיגמר מהר מאוד נוכח הביקוש הרב שייוצר בשנת 2021 לקרקעות!

בואו להיות בין הראשונים שיזהו את ההזדמנות והשקיעו במקום הנכון ובזמן הנכון! להתראות ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן