א.ב מוראנו לוגו
במה להשקיע עכשיו

במה להשקיע עכשיו אתם שואלים? הכירו את אחת האפשרויות האטרקטיביות והרווחיות ביותר

לא מעט אנשים כיום בוחרים להשקיע את כספם באפיקי השקעה רבים במטרה להצליח לייצר אחוזי תשואה גבוהים משמעותית מאפשרויות הפק"מ המקובלות כיום. אם גם לכם נמאס מהעובדה שהכסף שלכם יושב בבנק ומעלה אבק (ואם נדייק אף מאבד מערכו בעקבות הליך אינפלציה), כדאי שתכירו את אחת מאפשרויות ההשקעה האטרקטיביות ביותר, קרקע-להשקעה. כמובן שעל השאלה במה להשקיע עכשיו יש לא מעט תשובות טובות שיצליחו לייצר לכם אחוזי תשואה גבוהים מידי שנה, אך אם אתם מעוניינים באפשרות טובה, מוכרת מזה שנים רבות, בעלת סיכון די נמוך ופוטנציאל רווח משמעותי של עשרות ולעיתים אף מאות אחוזים, חשוב שתכירו לעומק את האפשרות של קרקע להשקעה. א.ב מוראנו עוסקים בתחום מזה שנים ארוכות ומכירים היטב את כל השיטות והדרכים לאיתור נכון של קרקעות בעלות פוטנציאל השבחה גבוה במיוחד וברמת סיכון נמוכה. אז רגע לפני שאתם מתחילים לחפש ברשת את כל התשובות האפשריות לשאלה במה להשקיע עכשיו ומתבלבלים לחלוטין, הנה לכם מספר פרטים חשובים אודות האפשרות של קרקע להשקעה.

שני מצבים בהם ניתן לרכוש קרקע להשקעה – קרקע מופשרת לעומת קרקע חקלאית

ראשית, חשוב לדעת כי ניתן לרכוש קרקע להשקעה בשני מצבים אפשריים כאשר הראשון הוא קרקע בתולית וחקלאית והשני הוא קרקע מופשרת לבניה. האפשרות הראשונה של קרקע בתולית וחקלאית מאפשרת למשקיעים רבים ליהנות מקרקעות זולות במיוחד בשל העובדה הפשוטה כי לא ניתן לבנות עליהן דירות מגורים או אזורי מסחר שונים. קרקע חקלאית מיועדת אך ורק לצורכי חקלאות, מה שמוריד משמעותית את שוויה. אז למה בכל זאת השקעה זו נחשבת לאטרקטיבית במיוחד? מכמה סיבות. הראשונה היא האפשרות להשקיע סכומי כסף נמוכים והשניה היא פוטנציאל רווח אדיר בעל אחוזי תשואה של תלת סיפרתיים. אפיק השקעה זה של קרקע חקלאית מצריך מהמשקיע לקנות קרקע בתולית ולהחזיק בה עד השלמת הליך הפשרתה, כך שהיא תהיה מוכנה לבניית מגורים או אשורי מסחר. לאחר הליך ההפשרה המיוחל ערך הקרקע עולה משמעותית וניתן ליהנות מהרווח הגדול שהופך את אפיק השקעה זה לאטרקטיבי כל כך. אך חשוב להדגיש ולומר כי פוטנציאל הרווח הגדול מלווה בסיכון לא מבוטל. חשוב לדעת כי לא ניתן לדעת מהו מועד ההפשרה של הקרקע והאם הוא בכלל יגיע. ישנם לא מעט משקיעים שרכשו קרקעות חקלאיות בזול במטרה ליהנות מעליית הערך המיוחלת לאחר השלמת הליך ההפשרה, אך הם מחכים לו שנים ארוכות ללא צפי לשינוי בקרוב. אז למה לרכוש קרקע והאם ניתן להעריך מה צופן העתיד לכל חלקה?

הכירו את כל הדרכים להערכת עתיד הקרקע

א.ב מוראנו מכירים היטב את כל השיטות לאיתור נכון ומדוייק של קרקעות אטרקטיביות בעלות פוטנציאל רווח גבוה במיוחד בסיכון נמוך. ישנן מספר נקודות המאפשרות לאנשי המקצוע להעריך את עתידה של חלקת הקרקע ולהשקיע באופן מבוקר עם סיכון מינימלי. אז אם גם אתם מתמודדים עם השאלה במה להשקיע עכשיו, הנה לכם כל הנקודות החשובות ביותר שיסייעו לכם לבחור נכון את הקרקע האטרקטיבית ביותר להשקעה. הנקודה הראשונה היא בחינת מיקום הקרקע. וועדות התכנון והבניה אשר אמונות על כל שלבי ההפשרה של קרקעות חקלאיות בוחרות על פי רוב להפשיר קרקעות הסמוכות לקרקעות שכבר הופשרו בעבר. לכן, אם התשובה שלכם לשאלה במה להשקיע עכשיו היא קרקע חקלאית, חשוב לוודא כי היא צמודה לקרקעות מופשרות לחלוטין. הפשרת חלקה הממוקמת בין לא מעט חלקות חקלאיות שאינן מופשרות עתידה לייצר מובלעות עירוניות ומבולגנות במיוחד. לעומת זאת, הליך הפשרת קרקע להשקעה הסמוכה לקרקעות שכבר הופשרו בעבר מאפשר ליצור רצף טריטוריאלי עירוני ומסודר. לכן, אל לכם להתפשר על חלקות שאינן סמוכות לאזורים מופשרים. א.ב מוראנו מקפידים לבחור את הקרקעות שלהם תוך הקפדה על מיקומם הפיזי ומרחקם מקרקעות מופשרות במטרה לייצר השקעה בעלת סיכון מינימלי.

כך תקבלו תמונה מלאה אודות חלקת הקרקע בה אתם מתעניינים – תוכנית התב"ע והערכת שמאי מקצועי

הנקודה השניה והחשובה לא פחות היא בחינת תוכניות התב"ע ותקן 22. תוכנית התב"ע של הקרקע היא תעודת הזהות שאתם חייבים להכיר. משקיעים רבים כיום נבהלים כשהן שומעים על תוכניות התב"ע מחשש להליך ארוך ומייגע במיוחד עד להשגת התוניות ולכן חשוב להדגיש ולומר כי בעידן האינטרנטי תוכלו להשיג את כל תוכניות התב"ע בקלות רבה וללא התמודדות עם הליך בירוקרטי כלל. גם תקן 22 חשוב במיוחד ומאפשר לכם לקבל הערכת שמאי מקצועי לחלקה בה אתם מתעניינים. עד לפני מספר שנים טרם תחילת עידן תקן 22, היו לא מעט מקרי עוקץ והונאה בתחום זה. משקיעים רבים שאינם הכירו לעומק את כלל הפרטים אודות הקרקעות שהוצאו להם נפלו בפח ורכשו קרקעות שאינן עתידות לעבור הליך ההפשרה בשנים הקרובות. לכן, תוקן תקן 22 המחייב כל יזם להציע את כל חלקות הקרקע שלו למכירה בצירוף הערכת שמאי מקצועי ונטרלי אשר מעריך את סיכויי ההפשרה של הקרקע בשנים הקרובות. א.ב מוראנו מקפידים לבחון לעומק את הערכת השמאי בכדי לקבל תמונה מלאה אדות חלקת הקרקע בה הם מתעניינים. במה להשקיע עכשיו אתם שואלים? השקעה ברכישת קרקע חקלאית בצורה מקצועית תוך בחינה נכונה של כלל הנקודות שהובאו מעלה תאפשר לכם ליהנות מאפיק השקעה בעל סיכון יחסית נמוך לתמורה פוטנציאלית של אחוזי תשואה תלת ספרתיים.

אז במה להשקיע עכשיו? קרקעות והשקעות אינטרנטיות

הנתון האחרון שחשוב שתבדקו לפני שתענו על השאלה במה להשקיע עכשיו הוא זהותו של היזם שלכם. ברוב המקרים הקרקעות נמכרות על ידי יזם המתעסק בתחום. בדיקת שהותו של היזם שלכם יכולה לאפשר לכם להיות הרבה יותר בטוחים בהשקעה. ישנם יזמים מוכרים בתחום אשר עוסקים במכירת קרקעות חקלאיות במשך שנים ארוכות באמינות רבה, ולעומתם לא מעט יזמים חדשים בתחום או אף מפוקפקים ששמם כבר הספיק להשתרבב לפרשיות הונאה שונות. בעידן האינטרנטי תוכלו לקבל לא מעט מידע אודות זהותו של היזם ברשת תוך מספר דקות בודדות, מה שהופך את הליך הבדיקה לפשוט במיוחד. א.ב מוראנו מקפידים לבדוק לעומק את כלל הנתונים הללו במטרה לאתר את הקרקעות הטובות והאטרקטיביות ביותר להשקעה. אך למה לרכוש קרקע חקלאית אם ניתן לרכוש קרקע מופשרת? קרקע חקלאית מאפשרת ליהנות מאחוזי תשואה רבים יותר. אז למה לרכוש קרקע מופשרת אם ניתן לרכוש קרקע חקלאית? רכישת קרקע מופשרת בטוחה יותר. לסיכום, חשוב לדעת כי יש כיום לא מעט אפיקי השקעה טובים שיוכלו להסב לכם אחוזי תשואה בלתי מבוטלים. אפיק נוסף ושכיח במיוחד בשנים האחרונות הוא השקעות קטנות באינטרנט. בעזרת השקעות קטנות באינטרנט ניתן ליהנות מהאפשרות להשקיע כמעט כל סכום. באשר לשאלה במה להשקיע עכשיו, חשוב לבחון לעומק את האפשרויות הטובות והאטרקטיביות ביותר ולבחור את האפשרות המתאימה לכם באופן אישי הו מבחינת רמת הסיכון, הן מבחינת הרווח הפוטנציאלי והן מבחינת התקציב העומד לרשותכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן