א.ב מוראנו לוגו
קרקע מאושרת לבניה א ב מוראנו קרקעות למכירה

קרקע מאושרת לבניה באזורי הביקוש בארץ!

משקיעי נדל"ן יודעים שיש הבדל בין קרקע מאושרת לבניה לבין קרקע לא מאושרת. זאת הסיבה שאפשר למצוא פערי מחיר גדולים בין הקרקעות השונות המוצעות למכירה. קניית קרקע לבניה עצמית היא עסק מורכב. בתהליך מעורבים גופים רבים, בין אם ממשלתיים או עסקיים ולכן הדבר הכי חשוב לפני הכול ולפני שדנים במחיר זה היתכנות הבניה.

איך לאתר קרקע מאושרת לבניה ב-100% וודאות

קרקע מאושרת לבניה או קניית קרקע לבניה עצמית שאתם יכולים לדעת בוודאות שיתקדמו לכדי עסקה ויבשילו לכדי בנייה בשטח קשה מאוד למצוא. אפשר לראות פרסומים רבים של קרקעות באזורי הביקוש, מחירים שנראים טובים מדי בשביל להיות אמיתיים. במקרים אלה יש להניח שהיזם או הקבלו המפרסם את הקרקע או את המגרש למכירה טרם קיבל אישר בנייה או מכירה של הקרקע.

אין זה עניין פעוט כלל וכלל כי מה שזה אומר בפועל הוא שאותו יזם או קבלן משתמש בכספי הלקוחות בינתיים ללא כל בטוחות לאישור הקרקע, דבר שעלול ליצור אי נעימות בהמשך בלשון המעטה.

קרקע מאושרת לבניה לעומת זאת נותנת לכם ראש שקט כמו גם הבטחה שהעסקה שתבצעו על הקרקע תצא לפועל בסופו של דבר.

א.ב מוראנו – קרקע מאושרת לבניה – הזדמנות של פעם בחיים

חברתנו מתמחה בתחום קניית ומכירת קרקע לבניה עצמית וקניית מכירת קרקע מאושרת לבניה. אנו פועלים שנים רבות בענף בשיתוף פעולה עם הגופים הגדולים במשק ומבטיחים ללקוחותינו את התנאים הטובים ביותר לביצוע העסקה החל ממחיר אטרקטיבי דרך ליווי אישי ומקצועי, הכול בשקיפות מלאה מההתחלה ועד הסוף.

משקיעים בנדל"ן? שוקלים לקפוץ מדרגה ולעבור מרכישת נכס בנוי לרכישת קרקע? חברת א.ב מוראנו תשמח לסייע לכם וללכת אתכם יד ביד בדרך להשגת המטרה בהתאם לתקציב שלכם ולמטרות ההשקעה שלכם, משך הזמן עבורו אתם רוצים לקבל תשואה ועוד.

פרויקט השבחת הקרקע, מתן אישורי בנייה ועסקאות נדל"ן מניב הטובות בישראל – א.ב מוראנו

בין היתרונות בבחירת א.ב מוראנו כחברת היזמות והשיווק לפרויקטי נדל"ן מתקדמים לרבוץ מכירת  קרקעות, אפשר לציין את הסטטוס התכנוני המתקדם שכל הפרויקטים שלנו מציגים, את פוטנציאל הרווח הגבוה הקיים עליהם בהיותם במיקומי שיא ומבוצעים על יד חברות הבנייה המובילות וכן הימצאותה של מעטפת ביטחון והגנה שאנו מספיקם למשקיעים לנו ועוד.

קרקע חקלאית או אדמות למכירה

בוודאי נתקלתם בלא מעט פרסומים המציעים לכם הרים וגבעות, קרקעות וחלקות במיקומים שטרם קיבלו אישורי בנייה מוניציפליים וכדומה. חברת א.ב מוראנו לא מסתמכת על שמועות ותכנונים מוקדמים שלא עלו על הנייר ומקדמת אך ורק פרויקטים בהם רמת הסיכון נמוכה עד אפסית ופוטנציאל הרווח לעומת זאת גדול.

לרשותנו ניסיון רב והצלחות רבות בפרויקטים קודמים שלימד אותנו כיצד לבחור אך ורק את הפרויקטים בעלי סיכוי ההתממשות הרב ביותר, המלווים בידי הגופים החזקים ביותר.

רק כך אנו יכולים להבטיח ללקוחות שלנו בביטחון מלא שהקרקע שרכשו תושבח ותובא למכירה ברבות הימים לאחר השגת כל האישורים גם אם זה דורש זמן, שכן במדינת ישראל דברים לוקחים זמן בשל בירוקרטיה וגורמים מעכבים אחרים בכל הנוגע לאישורים וודאי בתחום הנדלן בו המדינה מחזיקה במעל מ- 90% מהקרקע וממעטת לשחרר קרקעות לבנייה.

מתעניינים ברכישת קרקע חקלאית, אדמה למכירה, מגרש חקלאי או כל עסקת נדלן אחרת? אנא השאירו שם וטלפון ונשמח לחזור אליכם עם מגוון פרויקטים איכותיים של נדלן מסחרי שאנו מקדמים, לבחון יחדיו את היכולת שלכם להשתלב באחד מהפרויקטים הללו ולקדם אתכם לעשיית עסקת נדלן מניב משתלמת בהקדם האפשרי והשגת תשואה גבוהה ומובטחת שלא ניתן להשיג כיום בשוק מקום, בוודאי לא בפיקדונות וחסכונות הניתנים בבנק או לחלופין בהשקעות באופציות ומניות בשוק ההון הלא יציב בארץ ובעולם.

זה הזמן להשקיע בנדל"ן מסחרי!

אין ספק שמגפת הקורונה טרפה את כל הקלפים והחזירה את הגלגל לאחור עבור משקיעי נדלן מסחרי רבים. התחום נפגע קשות מהקורונה והוא אחד הענפים שנפגעו ממנה הכי הרבה בשל הסגרים, סגירת המשרדים והחנויות והתנועה שירדה בעשרות המסחרי למקומות מבוססים על נדלן מסחרי כמו קניונים, בנייני משרדים וכדומה.

יחד עם זאת השקעה בנדל"ן מסחרי עכשיו היא גם ללא ספק ההשקעה הטובה ביותר שלצידה פוטנציאל רווח עצום שכן במוקדם או במאוחר השוק יתאושש, אנשים יחזרו ולמעשה כבר חוזרים לפעילות מחוץ לבית, וזה הזמן הטוב ביותר להשקיע בתחום!

זאת ההזדמנות שלכם להיכנס להשקעה בתחום הנדלן המסחרי או הקרקעות לרכישה, שני תחומים בעלי ביקוש רב שמעתה והלאה רק יצמחו ויעלו. אל תפספסו את הזדמנות הכניסה החדשה לתחום שניתנה לכם ואם שקלתם להשקיע בתחום זה הרגע!

אנו כאן עבורכם לליווי, ייעוץ וטיפול מלא בכל פרויקט שתבחרו.

גלשו באתר והשאירו פרטים לחזרה אליכם או חייגו עכשיו לשיחה קצרה, תודה ובהצלחה >>

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן