א.ב מוראנו לוגו
קניית משרד להשקעה א ב מוראנו קרקעות למכירה

זאת התקופה הטובה ביותר לקנות משרד להשקעה!

כל בעל עסק יודע שלעבוד מהבית זה נחמד, במיוחד לאחר מגפת הקורונה שהדבר נהיה טרנדי. אבל עבור בעלי עסקים שלוקחים ברצינות את העסק ומבינים שרק קניית משרד להשקעה או השכרת משרד יעשו את העבודה בטווח הארוך.

מתעניין בקניית משרד להשקעה? צור קשר ונתאים לך משרד לצורכי העסק לפי מיקום, גודל ופרמטרים נוספים.

זה הזמן להשקיע במשרד לעסק!

קניית משרד להשקעה בתקופה הזאת או קניית משרדים להשקעה לחברות גדולות הזקוקות ליותר ממשרד אחד עבור כל העובדים שלהם בתקופה הזאת היא הזדמנות שפשוט אסור לפספס כיוון המחירים נמוכים באופן משמעותי מאי פעם בעשור האחרון!

קניית משרד להשקעה היא ללא ספק צעד חכם לכל עסק או חברה המעוניינים להתפתח. אי אפשר להשוות שיחה בזום לפגישה פנים אל פנים אם לקוח חדש למשל. קניית משרד להשקעה היא גם הצהרת כוונות ומראה על מחויבות שלך לעסק.

בנוסף ברורים היתרונות של עבודה מהשרד: נוחות פגישה עם לקוחות וישיבות צוות עם עובדים, הרגשה של מקום עבודה חי ותוסס (כי כמה אפשר לעבוד מהבית), אפשרות לעריכת מפגשים  גדולים ומגוונים ועוד.

קניית משרדים להשקעה – א.ב מוראנו

מתעניין בקניית משרד להשקעה? חברת א.ב מוראנו בעלת ניסיון רב בתחום מכירת המשרדים לחברות קטנות, בינוניות וגדולות ותשמח להתאים לך ולעסק שלך משרד בלוקיישנים הכי טובים במרכזי המסחר והעסקים המובילים. קניית משרד להשקעה כמו רכישה של כל נכס נדלן צריכה להיעשות לאחר מחשבה רבה ולקחת בחשבון גורמים שונים כמו:

מיקום המשרד – היכן לקנות משרד כך שיהיה במיקום האופטימלי מבחינת עובדי החברה, המנהלים וכדומה. איך לבחור בניין מתאים לאופי החברה ועוד.

גודל המשרד – איך לדעת מה נחשב מחיר טוב עבור מ"ר בכל אזור עסקים ובכל בניין, מה גודל המשרד הדרוש לעסק, איך לחלק נכון את החלל של המשרד בהתאמה לעסק ועוד.

איך לתמחר קניית משרד להשקעה

חברתנו בעלת ניסיון רב בעולמות המסחר, המכירה וההשכרה של משרדים מכל סוג לעסקים רבים בתעשייה. קניית משרד להשקעה הוא תחום התמחות של החברה ונשמח לתת לך טיפים ומידע חשוב שיעזור לך לבחור מיקום למשרד, גודל ואלמנטים נוספים החשובים לפני קניית משרד כמו: למי שייך הבניין בו נמצא המשרד, מה העלויות הנלוות, מה תוכנית הפיתוח באזור, דרכי הגישה למשרד, חניה, מיסי ארנונה וכדומה.

אז נכון שהרבה עסקים עוברים לעבוד מהבית אבל אף עסק לא יוותר על המשרד בסופו של דבר ורק ידע לשלב את שני הדברים. יש דברים שאפשר לעשות רק במשרד ולקוחות לא צריכים להגיע אליך הבית לפגישת עבודה…

העולם עבר זעזוע רציני לאחר הקורונה והסקטור העסקי מתחיל להסתגל למצב החדש. בחודשים הראשונים שוכרים רבים נטשו משרדים, אחרים לא יכלו לעמוד בתשלומים וכדומה, אך ההתאוששות לא לוקחת יותר מדי זמן ואין ספק שלב העבודה בעולם המסחרי תמיד יישאר בבנייני המשרדים הגדולים ובמשרדים האורבניים. תמיד אפשר לעבוד גם מהבית אבל משרדים לא נולדו אתמול ולא ייעלמו מהעולם מחר. זאת ההזדמנות של בעלי עסקים דווקא לנצל את המחיר הנמוך ולקנות משרד ואם ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון עשה זאת ורכש מתחם משרדים ענק דווקא לאחר הקורונה, כנראה שגם אתה יכול כי אחרי הכול מדובר באדם העשיר ביותר בעולם שתמיד הלך נגד הזרם והמציא את עצמו מחדש בכל פעם.

אפילו ג'ף בזוס, הבעלים של אמזון העולמית רכש מתחם משרדים לאחר הקורונה!

אולי אתה לא ג'ף בזוס או ביל גייטס אבל גם לך מגיע משרד קטן משלך עם מכונת קפה, שולחן משרדים גדול וכיסא מנהלים מסתובב, אולי גם איזה חדר ישיבות עם שולחן ישיבות ארוך ומקרן איכותי לישיבות הנהלה וישיבות צוות ובכלל, חיי המשרד מאפשרים לנו לברוח קצת מהבית ומייעלים את העבודה, גורמים לנו להרגיש מחויבות לעסק ונותנים לנו במה להתפתח ולגדול במסגרת עסקית אמיתית.

לסיכום, קניית משרד להשקעה הוא צעד חכם עבור כל חברה רצינית וגדולה מספיק שצריכה להתבסס במיקום פיזי, להביא לקוחות לפגישות, לבנות מותג ובית שני למשפחת העסק. משרד קטן לחברה קטנה הוא גם פתרון מעולה כאשר העבודה חייבת להיעשות ממיקום קרוב המתאים לכל העובדים או לניהול סחורה, פגישה עם לקוחות קצה ועוד. במשרד אפשר לבצע עבודה במשך 24 שעות ביממה, עלויות האחזקה זולות יותר כיום ונחשבות כהוצאות עסק לכל דבר וזה לבד יתרון ענק שעל בעל עסק צריך להביא בחשבון.

לפרטים על רכישת משרד להשקעה או להשכרה השאירו פרטים או צרו קשר עכשיו. מוזמנים לגלוש עוד באתר ולמצוא שירותים נוספים של חברת א.ב מוראנו בתחום רכישת הקרקעות, קניית קרקע למגורים, קרקע מאושרת לבנייה ועוד.

נשמח לענות על כל שאלה רלוונטית במייל או בטלפון וכן להיפגש אתכם לשיחת ייעוץ ראשונה ללא עלות וללא מחויבות באשר לכל עניין הקשור להשקעה בנדל"ן מסחרי מניב, קרקע חקלאית להשקעה, קניית משרד להשקעה ועוד. חייג עכשיו לשיחה קצרה או לקביעת פגישה במשרד. בהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן