א.ב מוראנו לוגו
למה כדאי לקנות קרקע להשקעה בישראל בשנת 2023

5 סיבות למה כדאי לקנות קרקע בישראל בשנת 2023?

זה נכון שכישראלים אשר חיים במדינת ישראל אנחנו נוטים לחשוב שהמדינה שלנו מאוד מאתגרת לחיות בה ובצדק, למעשה ישראל 2023 היא מעין סיר לחץ שבו כולם מעורבים ומעורבבים זה עם זה וזה בזה, אבל האמת היא שמעבר לכל הלחץ הזה, יש כל כך הרבה יתרונות למדינה שלנו, נכון אלו יתרונות שאולי לנו כאזרחי המדינה קשה להבחין בהם, אך ישראל של שנת 2023 היא מדינה דינמית ומגוונת שמובילה בתחומים רבים  ביניהם תחום ההייטק, תעשיית הגז תעשיית המזון ובכל רגע מתפתחת טכנולוגית בכיוונים החמים בעולם כולו. גם בצד החברתי והתרבותי, ישראל מובילה בחדשנות וביצירתיות בתחומים רבים. לצד אלו ואולי כעוד נתבך שחשוב להתבונן בו חשוב להבין שקצב גידול האוכלוסייה העצום בארץ מציב את ישראל כאזור מאוד מבוקש להשקעות בקרקעות הן מבחוץ והן מכיוונם של אזרחים ישראלים שמבינים שהאוכלוסייה הגדלה זקוקה למקומות דיור וכמה שיותר יותר טוב.

נמנה עבורכם 5 סיבות למה כדאי לקנות קרקע בישראל בשנת 2023

  1. ירידת מחירים – לפני הכל, כאשר בוחרים נתיב של השקעה בקרקע או קרקעות למכירה כדאי להתייחס לתנודות בשוק אליו אנו פונים, על אף היותו של שוק הנדל"ן כיום, השוק היציב ביותר מכל השווקים שניתן להשקיע בהם, כעת זה כבר לא סוד שישנה ירידה (מתונה) במחירי נכסי הנדל"ן השונים. ירידת מחירים הנוכחית מאפשרת לכם למצוא קרקעות להשקעה במחירים אטרקטיביים במיוחד ולהגדיל את התשואות שלכם בכמה עשרות אחוזים בעתיד.
  2. ערך נדל"ן בעלייה לטווח הרחוק – כאשר בוחנים את שוק הנדל"ן הישראלי אפשר לראות באופן מובהק שהוא כמעט תמיד במגמת עלייה כמעט תמיד מחירן של קרקעות למכירה עולה ואם לא עולה הוא ברוב המקרים נעצר, ירידת מחירים היא מצב מאוד נדיר בשוק זה ולכן כהשקעה לטווח ארוך אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תהיה משתלמת.
  3. צמיחה כלכלית – אנחנו יכולים לומר הרבה דברים על הקושי לחיות במדינתנו, אבל לא ניתן להתעלם מכך שישראל היא מעצמה טכנולוגית שאינה מפסיקה להתפתח לפרוץ גבולות בתחומים רבים, אם בסוף שנות ה90 ועד היום ישראל נחשבת למעצמת הייטק עם אלפי חברות סטארטאפ, כיום ניתן למצוא חברות סטארטאפ רבות בתחום הפודטק וכמו כן בתחום הבינה המלכותית. מאז ומתמיד ישראל מייצרת המצאות וחברות סטארטפיסטיות שמשווקות לעולם ולכן היא תמיד נחשבת ותיחשב למדינה מפותחת ששווה להשקיע בה.
  4. תכניות מתאר תקניות ומתוכננות – ישראל של שנת 2023 היא מדינה בתנופת בנייה, ניתן למצוא כמעט בכל אזור בארץ תכניות מתאר שונות שעומדות בשלבים שונים של הוצאתן לפועל. מה שמאפיין את תכניות המתאר בישראל הוא שהן כמעט כולן (חשוב לבחון כל תכנית מתאר לעומקה) מאוד מפותחות ועומדות בתקנים המחמירים ביותר של תכנון ובנייה. זה נכון שהבניה עצמה לעתים מתעכבת ובהחלט ניתן לומר שהבירוקרטיה בתחום הבנייה הוא נקודת התורפה של תחום הנדל"ן בישראל, אך בהחלט אפשר לסמוך על כך שתכנית המתאר מתוכננת בקפידה על ידי מהנדסים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אגב, גם נקודת התורפה הזו נמצאת בהתקדמות, כאשר משרדי הממשלה מנסים לקדם את הבנייה באמצעות העברת חוקים שמזרזים את התהליכים הבירוקרטיים סביב רכישת קרקעות והוצאת תכניות הפשרת קרקעות ובנייה לפועל.
  5. מגוון גיאוגרפי – נכון שישראל היא מדינה קטנה אך מבחינה גיאוגרפית הגיוון שיש לנו בארץ הוא אדיר, כאשר הצפון כולו טבול במעיינות ונוף ירוק ועד הדרום הנופים אט אט הופכים לצהובים, חומים ואדומים, אם אתם בוחרים להשקיע בקרקעות בישראל תוכלו למצוא קרקעות להשקעה מגוונות מאוד – במושבים, מושבות, ערי חוף וערים בפיתוח תעשייתי – כל אלו ירחיבו את אפשרויות ההשקעה שלכם ויאפשר לכם להשקיע בקרקע שאתם מאמינים בהתפתחות שלה.

לסיכום, השקעה בקרקעות בישראל של שנת 2023 נחשבת לאחד מנתבי ההשקעה המשתלמים ביותר, בין אם אתם בוחרים לרכוש קרקע שנמצאת בחיתוליה ללא כל תכנית מתאר באופק, ובין אם אתם בוחרים להשקיע בקרקע שנמצאת בתהליכי הפשרה מתקדמים ולאורך כל סקלת ההשקעה בין שני הקצוות הללו, אתם יכולים להיות בטוחים שהתשואות שלכם תגענה, בין אם הרווח שלכם יהיה אחוזים ספורים ובין אם תגיעו לרווח של 50 אחוזים ואף יותר, תוכלו להיות בטוחים שההשקעה תשתלם לכם, להפסיד בעסקת נדל"ן ובהשקעה בקרקעות בישראל זו לא אופציה.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן