א.ב מוראנו לוגו
השקעות בטוחות ברעננה

המדריך השלם בתחום השקעות בטוחות ברעננה

השקעות בטוחות ברעננה הן לא במניות בבורסה ולא בחברות חדשות בענף ההייטק, אם יש שוק יציב שמוכיח את עצמו בכל פעם מחדש, למרות השינויים שמטלטלים את הכלכלה העולמית, זה ענף הנדלן. בפרט, השקעות בטוחות ברעננה הן בנדלן ישראלי ששומר על מעמדו היציב ללא עוררין כבר כמעט עשרים שנה ברציפות. ישנן סיבות שונות לכך ששוק הנדלן הישראלי יציב כל כך לאורך הזמן. אם אפשר להניח את האצבע על משתנה אחד מרכזי, זה ללא ספק הפער בין שיעור הילודה הגבוה, המאפיין את החברה הישראלי ובין העובדה כי מדובר על מדינה קטנה למדי בשטח. אם אתם רוצים לשמוע על השקעות בטוחות ברעננה, המומחים של חברת א. ב מוראנו כאן כדי לתת לכם את המידע המלא בנושא.

מה ההבדל בין קרקע מופשרת ברעננה ובין קרקע להשקעה ברעננה?

יש נושא אחד המעסיק כל משקיע בעולם הנדלן. השאלה היא כמה זמן יעבור מרגע הרכישה ועד שהמשקיע יזכה ליהנות מהרווחים על ההשקעה. איך נראים רווחים מהשקעה בתחום הנדלן? בראש ובראשונה כתוצאה מבנייה להשכרה, בהמשך, עליה בערך הקרקע תביא לתשואה יפה, בעת מכירת הקרקע למשקיע אחר. קרקע להשקעה ברעננה היא בדרך כלל נחשבת לאופציה בתוך השקעות בטוחות ברעננה, משום שכמו שזה נראה היום, ערך הקרקע בערי המרכז צפוי להמשיך לעלות גם בעתיד. אבל, בדרך כלל, השקעה דווקא ברכישה של קרקע מופשרת ברעננה, תבטיח רווחים מידיים בתוך פרק זמן קצר. פשוט משום שמדובר על קרקע אשר קיבלה את האישורים הדרושים, בה ניתן להתחיל לבנות בלי להמתין עד להשלמת ההליך הבירוקרטי.

למה השקעות בטוחות ברעננה הן לא מזל, אלא התנהלות חכמה?

אמנם, אין ספק כי אפשר למצוא השקעות בטוחות ברעננה. הרי, כאמור, שוק הנדלן הישראלי נחשב יציב והגידול באוכלוסיה בהיכרח, יהפוך את הנדלן בערי המרכז אפילו יקר יותר בשנים הקרובות. אבל, אנחנו בחברת א.ב מוראנו, גם יודעים כי לאורך שנים יכולים להתרחש שינויים שיביאו לעליה ולירידה של מחיר הקרקע. השקעה בטוחה היא לא רק האם הקרקע תהיה שווה יותר בעתיד, השאלה היא גם, מתי המשקיע רוצה להשתמש ברווחים מההשקעה, מה המטרה של ההשקעה ועוד. לא רק זה, אלא שיכולים להתרחש שינויים שישנו את ערך הנכס לאורך השנים. השקעות בטוחות ברעננה אם כן, זו לא רק הרכישה עצמה. כי אם בחינה של העסקה כולה וניתוח מעמיק של המשתנים, כדי להבטיח כי ההשקעה תהיה באמת משתלמת עבור הלקוח, עבור הבעלים של הנכס, בסופו של דבר.

האם יש דרך להגדיל את הרווחים העתיידים של השקעות בטוחות ברעננה?

וודאי. השקעות בטוחות ברעננה, זאת אומרת, השקעה בנדלן שיבטיח רווח עתידי. אבל, גובה התשואה בהחלט יכול לגדול מעבר למצופה. כאמור, השאלה היא האם הכוונה היא לבנות בשטח, האם הרוכשים של הנכס מעוניינים להשקיע בנכס ואם כן, על אילו סכומים מדובר?  לא בהיכרח השקעה בסכום גבוה תביא לרווחים גדולים יותר בהמשך, כאמור, גם במקרה הזה, כדאי להתייעץ כדי להשקיע בצורה חכמה.

מה צריך לדעת לפני שיוצאים לדרך כדי לערוך השקעות בטוחות ברעננה?

לאחר שהסברנו, המומחים של א.ב מוראנו, על השקעות בטוחות ברעננה, אנחנו כאן כדי לתת לכם סיכום קצר של כל הסעיפים אותם יש לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך ומתחילים להשקיע בנדלן ברעננה.

  1. בחנו את מסגרת התקציב ודאגו לכסף נזיל בשיעור גבוה מהמצופה: לאורך תהליך רכישה בתחום הנדלן, מוציאים כסף על הרבה דברים ולא רק על הרכישה עצמה. תשלום לאנשי מקצוע, תשלומי מיסים ועוד, כל אלו עולים כסף. כך שתמיד טוב לשמור על נזילות ולהבטיח שיש לכם את הכסף הדרוש להשקעה עצמה ולכל מה שמסביב.
  2. בשביל השקעות בטוחות ברעננה חשוב לבחור אנשי מקצוע שיעזרו לכם לבחור נכון: כאמור, כדי להשקיע נכון, יש להתייחס לשורה ארוכה של משתנים, כאשר רבים מהמשתנים הללו הם למעשה ההעדפות האישיות שלכם. בשביל להשקיע נכון צריך ניסיון. אם אתם לא מגיעים מהתחום, טוב להיעזר במי שמכירים את התחום היטב וכמובן, את העיר רעננה.
  3. היו בטוחים כי אתם בקיאים בכל הפרטים: עסקאות נדלן הן השקעה בסכומים גבוהים. לכן, חשוב להבין גם באותיות הקטנות. אם חסר לכם ידע, בדיוק בשביל זה עומדים לצידכם אנשי מקצוע שיעזרו לכם לבחור נכון.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן