א.ב מוראנו לוגו
קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון

קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון – החלטתם להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם? אתם לא חייבים הון עצמי גבוה לרכישת דירת מגורים!

אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע בענף הנדל"ן. אחת ההשקעות האטרקטיביות ביותר היא השקעה בקרקע מופשרת לבניה בהוד השרון, שיכולה להסב למשקיע אחוזי רווח תלת ספרתיים. נשמע מעניין? א.ב מוראנו עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומסייעים לאנשים רבים להשקיע נכון את כל חסכונותיהם בקרקע מופשרת לבניה בהוד השרון. ענף הקרקעות נחשב לקטן בהשוואה לרכישת נדל"ן למגורים או נדל"ן מסחרי, אך חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות אפשרויות ההשקעה בו. אז אם גם לכם יש חסכונות שיושבים בחשבון העו"ש ומעלים אבק, הגעתם למקום הנכון. א.ב מוראנו מלווים משקיעים רבים ברכישת קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון, קניית קרקע להשקעה בהוד השרון בשלל סוגים של קרקע להשקעה בהוד השרון. רוצים להכיר את ענף הקרקעות בשוק השקעות הנדל"ן? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר.

ראשית, חשוב לפתוח בסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים כיום בוחרים להשקיע בקרקע מופשרת לבניה בהוד השרון.

הסיבות השכיחות ביותר בגינן משקיעים רבים בוחרים להשקיע בקרקעות הן:

  • מחירי הקרקעות

מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה ארוכת שנים. המחירים הנוכחיים גבוהים במיוחד, מה שמקשה מאוד על משקיעים עם הון עצמי נמוך לרכוש נכסים להשקעה. מנגד, ישנה אפשרות של קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון שמהווה חלופת השקעה בענף הנדל"ן הישראלי. קרקעות להשקעה נמכרות במחירים זולים בעשרות אחוזים בהשוואה לדירות להשקעה, מה שפותח בפני אנשים רבים עם הון עצמי נמוך עולם שלם של השקעות בסדרי גודל מותאמים לחסכונותיהם. א.ב מוראנו מלווים משקיעים רבים בדרך לרכישת קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון ומספרים כי מרבית המשקיעים שלהם לא יכולים לרכוש דירת מגורים בערי הביקוש בישראל. אז אם גם לכם יש חיסכון קטן, אפשרות זו של קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון במחירים נמוכים יכולה להתאים לכם.

  • פוטנציאל הרווח הגדול

מעבר לעובדה כי קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון נמכרות במחירים נמוכים המאפשרים למשקיעים קטנים לרכוש נכסים בקלות רבה, קרקע להשקעה בהוד השרון כוללת פוטנציאל רווח גדול במיוחד. קניית קרקע להשקעה בהוד השרון מאפשרת למשקיעים בה ליהנות מאחוזי תשואה תלת ספרתיים תוך זמן יחסית קצר. ככל שהקרקע רחוקה יותר משלבי הבנייה עליה, כך המחיר שלה נמוך יותר. רכישת קרקע רחוקה מתחילת שלבי הבנייה מאפשרת למשקיעים ליהנות מעליית ערך משמעותית במרוצת שנות ההשקעה. עם תחילת הבנייה, הקרקע תכפיל ואף תשלש את ערכה, מה שיאפשר למשקיע הנבון להכפיל ואף לשלש את סכום השקעתו. נשמע מעניין? א.ב מוראנו מלווים משקיעים רבים לבחירה נכונה של קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון. חשוב להדגיש ולומר כי לא כל קרקע מתאימה להשקעה, ולכן חשוב להסתייע באנשי מקצוע מיומנים שמכירים את כל המאפיינים של הקרקעות הטובות ביותר להשקעה.

לפני שאתם ממהרים לרכוש את הקרקע הטובה ביותר עבורכם, חשוב שתכירו מספר מאפיינים אודות הקרקע המיטבית להשקעה!

אז לפני שאתם ממהרים להשקיע בקרקע מופשרת לבניה בהוד השרון, חשוב שתכירו את המאפיינים החשובים שיש לבדוק אודות הקרקע טרם הרכישה. אנשים רבים כיום מחפשים את הקרקע הזולה ביותר במטרה ליהנות מהרווח הגדול ביותר בעת המכירה. אך בשונה מענף דירות המגורים להשקעה, קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון שנמכרת במחיר נמוך היא קרקע מסוכנת מאוד להשקעה. איך זה עובד? א.ב מוקאנו מסבירים כי ככל שמחיר הקרקע נמוך יותר, כך היא רחוקה יותר מהשלמת שלבי ההפשרה ותחילת הבנייה עליה. לכן, לפני שאתם ממהרים לרכוש קרקע להשקעה, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון.

  • מחיר הקרקע

א.ב מוראנו מסבירים לכלל הלקוחות שלהם המעוניינים ברכישת קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון כי מחיר הקרקע מעיד על מצבה. על מנת לבחון את מצב הקרקע על פי מחירה, חשוב להכיר את מחירי השוק. א.ב מוראנו עורכים סקר מקיף אודות מחירי קרקעות דומות באזורים סמוכים במטרה לאתר את מחיר השוק של הקרקע. היכרות עם מחיר השוק יאפשר לא.ב מוראנו להעריך האם מחיר הקרקע המדוברת נמוך מידי. אם המחיר נמוך מידי, סביר להניח שקיימת בעיה כלשהי שצפויה לעכב את הליך ההפשרה או את שלבי העבודה על הקרקע.

  • תוכנית מתאר

חשוב לדעת כי תוכניות המתאר כוללות את כלל התוכניות לגבי קרקעות בכל רחבי ישראל. חושבים לרכוש קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון? חשוב לוודא בתוכנית המתאר שהקרקע אכן מופשרת ומיועדת לבנייה. משקיעים רבים לא בוחנים היטב את מצב הקרקע טרם הרכישה, מה שעלול לגרום להם להפסיד לא מעט כסף. קרקע להשקעה בהוד השרון, קרקע מופשרת לבניה בהוד השרון או קניית קרקע להשקעה בהוד השרון מחייבת אתכם לבדוק את תוכניות המתאר כבר בשלב הראשון של בחינת ההצעה.

  • מיקום הקרקע

הנקודה השלישית אותה מדגישים א.ב מוראנו לכל משקיעיהם היא מיקום הקרקע. הרשויות המקומיות לא ממהרות להפשיר קרקעות שאינן סמוכות לקרקעות מופשרות. הפשרה בודדת יוצרת מעין מובלעה עירונית שלא נראית טוב ומקשה על כל העברת התשתיות. לכן, חשוב מאוד לוודא שהקרקע שלכם ממוקמת בקרבה לקרקעות דומות שכבר עברו את שלבי ההפשרה בעבר ואף קיבלו את כל אישורי הבנייה הנדרשים. בחירה נכונה תבטיח לכם קרקעות שיניבו אחוזי תשואה גבוהים תוך זמן יחסית קצר.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן