א.ב מוראנו לוגו
יזמות ושיווק נדל"ן
איתור, פיתוח ושיווק קרקעות נדל"ן להשקעה.
א.ב מוראנו תמונת רקע
א.ב מוראנו תמונת רקע

אם תרצו אין זו אגדה! הרצליה – יש עוד איפה להשקיע

לא הרבה יודעים שהרצליה התחילה את דרכה בכלל כמושבה קטנה וצנועה, אבל המיקום הגאוגרפי המצוין שלה – הקרבה לים, הקרבה לתל אביב והקרבה למוסדות להשכלה טובה שהיו בה, מהר מאוד הפכו אותה לאחת המושבות המבוקשות ביותר והמתפתחות ביותר בארץ. רק בשנת 1960 היא הוכרזה כעיר ומאז שמה הולך לפניה. כיום כבר כמעט ולא נותרו קרקעות להשקעה בהרצליה ובכל זאת עדיין אנחנו נמצאים בפתחן של מספר תכניות מתאר מבטיחות מאוד שמושכות הרבה עניין ולא בכדי, קרקע להשקעה בהרצליה זה קלף בטוח.

א.ב מוראנו - קרקע להשקעה בהרצליה

נשמח להיות בקשר

מיקום התכנית?

תכנית המתאר שעומדת כעת על הפרק מתרכזת באזור הצפוני של הרצליה, אזור יוקרתי במיוחד שגובל בכפר שמריהו, כלומר האזור הצפוני של הרצליה. התכנית תתפרס על גודל של כ 1500 דונם ותכלול שטחי מגורים, מסחר, מבנים ציבוריים, פארקים ושטחים ירוקים. כל אלו יבנו באזור שכיום נמצא בו שדה התעופה של הרצליה אשר החל לפעול משנת 1948 וכעת דנים בהעברתו למקום אחר מתוך העדפה לתכניות המתאר שעומדות על הפרק.

מה בתכנית?

תכנית המתאר של הרצליה הרובע הצפוני תשתרע על גודל של כ-1500 דונם שמיועדים לבניית שכונת מגורים והמתקנים הנלווים לכך. מדובר על תכנית שמקבלת עדיפות ותמריץ על ידי הרשויות המעורבות, שכן שדה התעופה שפועל במקום כבר מקום המדינה אך מאז ועד היום הוא נחשב כשדה תעופה זמני ופועל בלי כל תכנית מפורטת למרות שיש בכך חובה. על פי התכנית עתידה להיבנות בשטחים הללו שכונת מגורים שתכלול בה הן שטחי מגורים והן שטחי מסחר. בנוסף התכנית כוללת הקמתם של מבנים ציבוריים לטובת התושבים, מוסדות להשכלה וחינוך ואזורים שמיועדים לפנאי ובילוי כגון פארקים, גני שעשועים ושטחים פתוחים.

ומה לגבי שדה התעופה?

קיומו של שדה התעופה באזור המיועד לתכנית המתאר איינו סותר את התכנית עצמה, שתי אפשרויות עומדות על הפרק כעת: האפשרות הראשונה שנבדקת היא העברתו של שדה התעופה, אפשרות שנייה היא הקמת תכנית מתאר והכלתה על שדה התעופה הקיים לצד התכנית לבניית שכונת המגורים באזור. במקרה כזה, כמובן שיחולו כל העקרונות של בניית שכונת מגורים לצד שדה תעופה, הן מבחינת מרחקים תקניים ומניעת רעש של מטוסים.  

דילוג לתוכן