א.ב מוראנו לוגו
קניית קרקע להשקעה בכפר סבא

למה היום הנכון לעשות הוא לבחור בתהליך של קניית קרקע להשקעה בכפר סבא

לאור מגיפת הקורונה אנחנו רואים תהליכים שמעוררים הרבה סקרנות בקהילה הכלכלית מצד אחד, אבל מהצד השני, גם מעוררים לא מעט תהיות וחששות בקרב קהילת המשקיעים. אנחנו חיים כבר יותר מעשר שנים בתודעה של צמיחה. לאחר המשבר אותו העולם חווה ב2008 ועם ירידת הריבית, ראינו כיצד שוק ההון הפך למקום בו הכל קורה, השוק צמח במהירות מטורפת וכולנו ראינו כיצד כל משקיע למעשה יצא מורווח בסופו של דבר, לא משנה ממש במה הוא השקיע.

אבל היום, לאור מגיפת הקורונה, המיתון והאינפלציה, חוקי המשחק השתנו לחלוטין. הבנק המרכזי בארצות הברית כבר הודיעה על עליה בריבית מה שכמובן משפיע על שוק ההון באופן מיידי. אבל דווקא עכשיו, עם כסף נזיל שהולך ונשחק, יש לכם מה לעשות. קניית קרקע להשקעה בכפר סבא זו התחלה טובה.

אנחנו, חברת א.ב מוראנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך ונסביר לכם את כל מה שחשוב שתדעו.

למה דווקא קניית קרקע להשקעה בכפר סבא

כאשר אנחנו מדברים על קניית קרקע להשקעה בכפר סבא אנחנו מדברים על שני דברים שאנחנו חייבים לקחת בחשבון. אנחנו קודם כל רוצים להפנות את תשומת ליבכם לעליות המחירים הדרמטיות שהתרחשו בשוק הנדלן בשנים האחרונות. כבר הרבה שנים אומרים שהמחירים ירדו, מה שמתברר שוב ושוב כלא נכון. קניית קרקע להשקעה בכפר סבא למעשה מאפשרת לכם לשמור את הזכות לחכות לשעת כושר ולהפוך את הקרקע לקרקע מניבה. אמנם אנחנו נמליץ תמיד לא לרכוש ישר קרקע מופשרת בכפר סבא, מה שנסביר כמובן בעוד רגע, אלא קרקע שחסרים לה כמה אישורים בודדים, אבל אנחנו כן יכולים להגיד בפה מלא כי קניית קרקע להשקעה בכפר סבא היא ככל הנראה הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות עבורכם ועבור הילדים שלכם, למה שהכסף יישב בבנק, יישחק ואתם לא תהנו מהפירות של העמל הרב בו השקעתם?

בנוסף, אל תשכחו כי ישראל היא מדינה שמתרבה באופן טבעי והופכת למדינה בה למעשה כל הזמן צריך למצוא פיתרונות למגורים במרכז. זאת בנוסף למשבר התחבורה שקיים פה ממילא למעשה הופכים את הצורך של רבים למגורים במרכז, למה שהוא ממש הכרחי. קניית קרקע להשקעה בכפר סבא זו השקעה שלעולם יהיו לה קונים משום שאנחנו מדברים על מיקום שעושה את כל ההבדל. אין כל ספק כי היום עוד ועוד משפחות צעירות מחפשות פיתרונות דיור במרכז הארץ ודווקא יישובי השרון הם הפיתרון המושלם עבורן.

קניית קרקע להשקעה בכפר סבא בטיימינג הנכון

אם אתם משוכנעים בכך שהשקעה בכיוון של קניית קרקע להשקעה בכפר סבא זה הפיתרון הטוב עבורכם, אנחנו רוצים אפילו לקחת את הרעיון הזה שלב אחד נוסף קדימה. קרקע להשקעה בכפר סבא זה נחמד, אבל כולנו יודעים כי קניית קרקע להשקעה בכפר סבא זה לא מספיק. אנחנו, העובדים אצל א.ב מוראנו, יודעים יותר מכל כי דווקא רכישה של קרקע מופשרת בכפר סבא זו הבחירה הפחות טובה שאתם יכולים לבצע. מדוע? משום שאנחנו מדברים על מה שבאופן טבעי המחיר שלו יעלה. קניית קרקע להשקעה בכפר סבא היא כמובן לא מה שנכון לבצע בלי לעשות סקר שוק מקיף לפני כן שיאפשר לכם למצוא את ההזדמנות הטובה ביותר. קרקעות למכירה יש כל הזמן, אבל אתם רוצים לבחור בין קרקעות למכירה שיכולות לתת לכם את התשואה לה אתם מקווים.

קניית קרקע להשכרה בכפר סבא של אדמה שצריכה כמה אישורים אחרונים כדי שיתאפשר לבנות עליה, זו האלטרנטיבה הטובה ביותר. מעבר לכך, לקבל תוכניות בניה ירושה מבעלי הקרקע הקודמים, זו תמיד פשרה. אולי תאהבו את התכניות אבל אולי תנאי השוק ישתנו ותרצו לבצע על הקרקע משהו אחר. קניית קרקע להשקעה בכפר סבא אמורה לתת לכם הזדמנות לא לכבול אתכם במה שאתם לא בהיכרח מעוניינים להיות שותפים לו.

קניית קרקע להשקעה בכפר סבא עושים עם כסף נזיל בכיס

מה שחשוב להגיד יותר מכל על קנייה של קרקעות כי בסופו של יום המחיר עליהן הוא תמיד גבוה יותר ממה שנדמה ברגע הראשון. אנחנו לא אומרים את זה כדי לרפות את ידיכם, חלילה. אלא כדי לעודד אתכם להבין היטב למה אתם נכנסים כדי שתבצעו את המהלכים הטובים ביותר בסופו של דבר.

אל תשכחו כי מדינת ישראל באופן טבעי לוקחת אחוזים באמצעות מיסים מכל עיסקה בתחום הנדלן. כך שחשוב לזכור את השירותים של מי שיכולים להוריד עבורכם את גובה שיעור המס. כמו גם, חשוב להבין כי קניית קרקע להשקעה בכפר סבא יכולה להיות פיתרון מעולה ולמה שיניב לכם כסף בעתיד, אבל לא מה שיביא לכם כסף באופן מיידי שכן תהליך הוצאת האישורים והבנייה עצמה, כל אלו לוקחים זמן.

אבל, למרות שהעתיד הקרוב עלול להיות מופע של הזרמת כסף, בעתיד, כאשר תראו איך הרווחים מהמפעל הזה מקנים לכם שקט וביטחון כלכלי, עבורכם ועבור הילדים שלכם, כל זה יהיה שווה את המאמץ.

אל תעברו את זה לבד

אנחנו, העובדים אצל א.ב מוראנו מכירים את התחום לפני ולפנים ומייעצים לאלפי לקוחות בכל שנה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי שביחד נמצא קרקע להשקעה בכפר סבא שתהלום את הצרכים שלכם באופן מדויק. ממש כמו כפפה ליד. אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או באמצעות אתר האינטרנט שלנו.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן