א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה כך תבחרו נכון

קרקעות למכירה – כך תבחרו נכון

ככל הנראה יצא לכם לשמוע כי קרקעות למכירה הם מהאפשרויות היותר מניבות עבור משקיעים. מהסיבה הזאת לא מעט משקיעים מחליטים לזנוח את אפיקי ההשקעה המקובלים, ומחליטים לרכוש דווקא קרקע למכירה בתור ההשקעה המרכזית שלהם.
כיום בישראל לא מעט משקיעים מוצאים את עצמם מתקשים לרכוש דירה או כל סוג אחר של נכס, והאפשרות היחידה שעומדת לרשותם זה רכישת קרקעות חקלאיות לפני הפשרה. ברוב המקרים העלויות הן משתלמות במיוחד, וכמו שאמרנו בעתיד כאשר הקרקע תופשר הערך שלה יקפוץ בצורה משמעותית והרווח של המשקיע צפוי לזנק בעשרות אחוזים.
אך כמובן שעל מנת לרכוש קרקע להשקעה, אתם חייבים לדעת איך לבחור אותה בצורה נכונה. הרי כיום קיימות לא מעט אפשרויות, ואתם בתור משקיעי נדל"ן חייבים לדעת לבחור את האופציה שמתאימה לכם. ההבדל בין בחירה נכונה לבחירה שגויה יכול להיות קריטי, ואסור לכם ליפול על הטעות הזאת.
בכדי למנוע מכם לעשות טעויות, החלטנו להסביר לכם בדיוק כיצד לבחור נכון קרקעות למכירה. כך שתוכלו לפעול על פי ההנחיות הללו, ולדעת באופן חד משמעי כי אתם מבצעים את ההחלטות שמתאימות לכם.

תוודאו כי מדובר על קרקע חקלאית פרטית למכירה

הבדיקה הראשונה שאתם צריכים לבצע זה שהקרקע למכירה שאתם עומדים לרכוש היא קרקע חקלאית פרטית. כלומר שאתם רוכשים את הקרקע מאדם פרטי, ומיד לאחר הרכישה אתם תהיו אלה שמחזיקים בזכויות על השטח. ישנה אפשרות שהקרקע תהיה בבעלות מנהל מקרקעי ישראל, ובמצב כזה לאחר רכישת הקרקע הזכויות שלכם על הקרקע אינן מלאות. מהסיבה הזאת מדובר על טעות שיכולה לעלות לכם ביוקר כאשר אתם תרצו להפשיר את הקרקע על מנת שתוכלו לבצע בנייה בעתיד.

תבחנו את המיקום שבו נמצאת הקרקע

כמו בכל תהליך של רכישת נכס, גם כאשר אתם ניגשים לרכוש קרקעות למכירה עליכם לוודא מראש היכן בדיוק הן נמצאות. אתם צריכים להבין שמדובר במיקום מבוקש, כזה שבעתיד תוכלו בקלות להסתמך עליו – מתחם 531 הר 1202 יכולה להיות השקעה שתהנה לדרישותיכם. בסופו של יום למיקום יש השפעה מכרעת על התשואה העתידית של הנכס שלכם, וככל שתבחרו במיקום טוב יותר כך התשואה יכולה לזנק בצורה משמעותית. אל תזלזלו בנושא של המיקום, כי הוא יכול להיות קלף מפתח בקופסת הקלפים שלכם בעתיד.

תבחרו את חברת הנדל"ן הנכונה שתעבדו איתה

כל חברת נדל"ן תנסה כמובן לגייס אתכם לשירותיה ותציע לכם הבטחות רבות ומגוונות, כמובן שמרביתן הגדול יהיו הבטחות ללא כל כיסוי. לכן אתם צריכים להיות מאוד זהירים כאשר אתם בוחרים עם איזה חברת נדל"ן אתם הולכים לעבוד, כי מדובר באלמנט שיכול להיות מאוד משמעותי עבורכם. עליכם לבחור בחברת נדל"ן מנוסה, כזאת שכבר הרימה כמה פרויקטים ברחבי הארץ – וכזאת שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות. כי בסופו של יום היא זאת שאמורה להוציא את כל הפרויקט לפועל, ואתם צריכים לדעת שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

אל תוותרו על התכנון של התהליך

בתור משקיעים אתם צריכים להבין עד כמה חשוב לדעת מה הצעד הבא שאתם הולכים לעשות. לכן עוד לפני שאתם רוכשים קרקע למכירה, אתם צריכים לדעת בדיוק מה שלבי התהליך שאותו שאתם עומדים לבצע. ברגע שיש לכם תוכנית עבודה מסודרת, יהיה לכם הרבה יותר קל להוציא את השאיפות שלכם לידיי ביטוי. כך תוכלו לדעת בדיוק איזה שלבים עוד חסרים לכם במעלה הדרך, וכמובן לוודא כי לא פספסתם אף שלב בעיצומו של התהליך. לפעמים יהיה לכם קשה לשים לב כאשר אתם נמצאים בתוך התהליך עצמו.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן