א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה הוד השרון תוכנית הר 1202 סמוך למתחם 200

הוד השרון – תוכנית הר/1202 סמוך למתחם 200

הוד השרון היא אחת מהערים המיוחדות ביותר בישראל, מדובר על עיר אורבנית בסגנון כפרי. מדובר על אחת מהערים היוקרתיות ביותר בישראל, ומהסיבה הזאת לא מעט אנשים רוצים לעבור לגור בה. נכון להיום בעיר מתגוררים כ-50 אלף תושבים.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה מייחד את הוד השרון בהשוואה לשאר הערים במרכז? אפשר להגיד כי כמות השטחים הירוקים שתוכל ולמצוא בה, ופעילות הפיתוח שנמצאת בעיצומה זה משהו שמייחד אותה. לא תוכלו למצוא עוד עיר שמשקיעה כל כך בתושבים, ודואגת לספק להם מגוון רחב של פארקים ותשתיות על מנת להפוך את החיים בעיר לכל כך נוחים. יש אפילו כאלה שאומרים שהוד השרון הפכה להיות מודל לחיקוי עבור ערים רבות בישראל, שמנסות להעתיק ממנה את כל היתרונות.

אחת מתוכנית הדגל בעיר זוהי תוכנית הר/1202, מדובר על תוכנית שנמצאת בסמוך למתחם 200 שהוא מהמתחמים היוקרתיים ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי המציע מגרשים למכירה בהוד השרון. מהסיבה הזאת לא מעט אנשים מתעניינים בתוכנית הזאת ובודקים אפשרות לרכוש באמצעותה נכסים כאלה ואחרים.

מהם היתרונות ברכישת קרקע בתוכנית הר/1202 בהוד השרון?

אז כמובן בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם, אתם צריכים קודם כל לדעת מהם היתרונות המגיעים כאשר אתם רוכשים קרקע בתוכנית הר/1202. הבטחות לחוד ומציאות לחוד, ואנו מבטיחים לספר לכם אך ורק את היתרונות המציאותיים שתוכלו לקבל על ידי רכישת קרקע בתוכנית.

  • הוד השרון מציעה אין ספור מרחבים אורבניים לכל מי שעובר עליה. על ידי שוטטות קצרה בעיר תגלו אין ספור פארקים ומתחמים הבנויים על טהרת הטבע. בעיר תוכלו למצוא שפע של מרכזי ספורט ומרכזי קניות, כאלה שלא מביישים את הערים הגדולות ביותר בישראל.
  • מתחם 531 שהוא אולי החלק המשמעותי ביותר בתוכנית הר 1202 נמצא בצד המזרחי של הוד השרון. המתחם הזה נמצא בסמוך למתחם 200 היוקרתי.
  • תוכנית הר 1202 נבנת בסמוך לעורקי התחבורה המרכזיים של הוד השרון. תושבי השכונה יוכלו ליהנות משתי תחנות רכבות הנמצאות בסמוך אליהם, ומסמיכות לכבישים מרכזיים כמו כביש 5 וכביש 531.
  • החדשות הגדולות ביותר הן שתוכנית הר 1202 כבר קיבלה את כל האישורים הדרושים. זאת אומרת שלא צפויים עוד עיכובים בכל מה שקשור לקבלת היתרי הבנייה ובתחילת הבנייה באזור כולו.

רגע לפני הרכישה – מה מצב הקרקע בתוכנית הר 1202?

אחת מהבדיקות הראשונות שאתם צריכים לעשות כאשר אתם בוחרים קרקע כזאת או אחרת זה כמובן לבדוק מה מצבה. אז בכדי לחסוך מכם את כאבי הראש, החלטנו לבדוק את מצב הקרקע עבורכם – על מנת שכל מה שתצטרכו לעשות זה רק לקבל את ההחלטה הסופית.
החל משנת 2015 הקרקע בתוכנית הר 1202 שינתה את הייעוד שלה. נכון להיום מדובר על קרקע שמיועדת לבנייה, והיא קיבלה את כל האישורים הנדרשים מכל המוסדות הרלוונטיים. אך חשוב לציין כי הקרקע נכון לעכשיו איננה זמינה לבנייה.
נכון להיום על פי הערכות של אנשי המקצוע המובילים בתחום, רכישת קרקע להשקעה בתוכנית הר 1202 יכולה להניב רווח שנע בין 15-20 אחוזים בכל שנה. מדובר על רווח נאה במיוחד שבתוך מספר שנים גם יאפשר לכם לכסות את ההוצאה הראשונית שבאמצעותה רכשתם את הקרקע. כך שאם אתם רוצים לרכוש קרקע במקום שהוא מהטובים ביותר בישראל, תוכנית הר 1202 היא ללא צל של ספק אופציה שאתם חייבים לבדוק. התוכנית הזאת היא לגמרי מה שיכול לשדרג אתכם בתור משקיעים.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן