א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה פרויקט רעננה מול הפארק תוכנית רע 2012

פרויקט רעננה מול הפארק – תוכנית רע 2012

אם בעבר אזור השרון היה אחד מהאזורים הכי פחות מבוקשים בישראל, כיום תמונת המצב שונה לחלוטין. לא מעט משפחות רוצות להגיע ולגור באזור השרון, ורעננה באופן טבעי הפכה להיות אחת מהערים המבוקשות ביותר מבין הערים באזור השרון ואחד מהאזורים המבוקשים למגרשים למכירה בהוד השרון

תושבי רעננה נהנים ממערכת חינוך ברמה גבוהה אשר מובילה כל ילד וכל ילדה למצוינות. רמת חיים אידיאלית, כזאת שכל אחד היה רוצה להשריש אותה לעצמו ולבני משפחתו. עיר שדוגלת בשמירה על איכות הסביבה, ולא מעט מקומות מטופחים אשר הוקמו לרווחת תושבי העיר. כמובן שישנן עוד לא מעט סיבות שהופכות את רעננה להיות אחת מהערים המשמעותיות ביותר באזור השרון.

אחת מהתוכניות המשמעותיות ביותר בשנים האחרונות באזור רעננה זוהי תוכנית רע 2012. מדובר על תוכנית ייחודית שבה נמכרות קרקעות למשקיעים במטרה לספק מענה לביקוש העז לדירות באזור. המשקיעים מקבלים קרקעות עם פוטנציאל אדיר, על מנת שהם יספקו מענה מהיר לכל המשפחות שרוצות לעבור לרעננה. כך כל אחד מהצדדים מקבל את הרווח שלו ומשיג את מבוקשו.

תוכנית רע 2012 – כל הפרטים על התוכנית

אם אתם מחפשים קרקעות להשקעה ברעננה, ככל הנראה כבר יצא לכם לשמוע על תוכנית רע 2012. התוכנית ברובה מדברת על קרקעות אשר נמצאות מול פארק רעננה ומשתייכת באופן ישיר לתוכנית המתאר של העיר רע/3000. במסגרת התוכנית צפויים להיבנות בנייני מגורים רבי קומות, לרוב מדובר על בנייני מגורים המכילים למעלה מ-10 קומות בכדי לספק מענה לכמות הגדולה של התושבים. בנוסף במסגרת התוכנית צפויים להיבנות בשטח גם מתחמי מסחר שישתרעו על שטח בגודל של 15 אלף מ"ר ומשרדים שצפויים להשתרע על שטח בגודל של 130 מ"ר.

כך שמדובר על תוכנית רחבת היקף, אחת מהתוכניות הגדולות והמשמעותיות ביותר שתוכננו ברעננה בשנים האחרונות. תוכנית שמטרתה להגדיל בצורה משמעותית את השטח של העיר ולהגדיל את מספר התושבים המתגוררים בה.

היתרונות של תוכנית רע 2012

כאשר אתם מחפשים מגרשים למכירה או קרקעות להשקעה ברעננה, ככל הנראה מה שמעניין אתכם בעיקר זה היתרונות של כל תוכנית אותה אתם בוחנים. היתרונות של תוכנית רע 2012 הם רבים ומגוונים, ומהסיבה הזאת הביקוש לתוכנית בקרב משקיעים הינו גבוה במיוחד.

ראשית מדובר על קרקעות שהופשרו לבנייה, כך שאתם יכולים להתחיל לתכנן תוכניות ולהוציא אותן לפועל בהקדם. אינכם צריכים להתמודד עם הליכים בירוקרטיים מתישים או בסכנות מיותרות שעלולות להוריד את כל התוכניות שלכם לטמיון.

בנוסף מדובר על קרקעות עם פוטנציאל עצום לתשואה. מחירי הדירות ברעננה ובסביבתה נמצאים בעלייה מתמדת, כך שאתם צפויים לעשות רווח לא קטן כאשר כל התוכנית תצא לפועל. מבחינתכם בתור משקיעים זהו אולי הנתון המשמעותי והחשוב ביותר מבין כל הנתונים האחרים.

רוצים לקבל עוד מידע? פנו אלינו

כמו שכבר אמרנו לא פעם הפוטנציאל ברכישת קרקעות להשקעה ברעננה הינו גבוה במיוחד. מדובר על אחת מהבחירות השכיחות ביותר בקרב לא מעט משקיעים מכל רחבי הארץ שמבינים כי השקעה ברעננה יכולה להיות צעד חכם מאוד עבורם.

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי תוכנית רע 2012 אנו כאן בשבילכם. אנו נוכל בעזרת אנשי המקצוע המנוסים שלנו לספק לכם את כל המידע הרלוונטי עבורכם לגבי התוכנית הזאת. בנוסף נוכל להציג בפניכם תוכניות אחרות בערים שונות בישראל שגם הן יכולות להיות רלוונטיות עבורכם. בסופו של יום המטרה שלנו היא להביא אתכם למצב שאתם מבצעים השקעה שאתם מאמינים בה בין אם מדובר על קרקעות להשקעה ברעננה או בכל עיר אחרת בישראל.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן