א.ב מוראנו לוגו
רכישת קרקע להשקעה א.ב מוראנו קרקעות למכירה

רכישת קרקע להשקעה ב-2020

בשנים האחרונות בזכות המודעות ליתרונות שמגיעים בעת רכישת קרקע להשקעה כמות הקרקעות המופשרות שזמינות לרכישה הולכת ופוחתת. משקיעים רבים שמבינים את הפוטנציאל הגבוה, מחליטים לבצע שינוי קל ולרכוש קרקעות חקלאיות שאמורות בעתיד להיות מופשרות לבנייה. כך הם מגדילים את הסיכויים שלהם להרוויח בגדול בעתיד, אך כמובן שיש פה מידה מסוימת של סיכון שאותו הם מוכנים לקחת.

אז אם אתם עומדים בפני קניית קרקע להשקעה, חשוב מאוד שלא תעשו מהלכים פזיזים שעלולים לעלות לכם ביוקר. ברכישת קרקע כל טעות קטנה עלולה להיות טעות הרת גורל, ולכן מוטב כי תעשו כל החלטה לאחר מחשבה מרובה. כך תוכלו למנוע את היקף הטעויות, אך יותר חשוב תהפכו את עצמכם להיות משקיעים ממולחים כאלה שעושים החלטות נכונות ומרוויחים לא מעט כסף. כעת כל מה שנשאר לעשות זה רק להסביר לכם איך תוכלו להימנע מטעויות בעת רכישת קרקע להשקעה.

אילו סוגי קרקעות ניתן לרכוש נכון להיום?

לפני שאתם נכנסים לתהליך של רכישת קרקע להשקעה, עליכם להבין אילו סוגים קרקעות קיימות – כך תוכלו לעשות את הבחירה שאתם חושבים שהיא הנכונה ביותר עבורכם. נכון להיום בישראל ישנם 3 סוגי קרקעות שונים, ואנו הרמנו את הכפפה על מנת לסקור אותם עבורכם –

האפשרות הראשונה שעומדת לרשותכם היא רכישת קרקעות שכבר הופשרו. מדובר על קרקעות שלרוב נמצאות בתוך שכונות מגורים, ומיד לאחר הרכישה ניתן לבנות עליהן בית פרטי או בניין. כמובן שזהו סוג הקרקע היקר ביותר מבין סוגי הקרקעות השונים.

האפשרות השנייה הינה רכישת קרקע שמיועדת למסחר, על הקרקע הזאת לא ניתן לבנות בנייני מגורים או בתים פרטיים. חשוב לציין כי גם הקרקע הזאת כבר הופשרה, ומיד לאחר הרכישה ניתן יהיה להתחיל לתכנן את תוכניות הבנייה השונות.

האפשרות השלישית והאטרקטיבית ביותר עבור מרבית המשקיעים היא רכישת קרקע חקלאית שעדיין לא הופשרה. מדובר על קרקע שניתן לרכוש אותה לרוב במחיר אטרקטיבי במיוחד, ולאחר ההפשרה הקרקע תהיה שווה הרבה יותר מהמחיר ההתחלתי שבו היא נרכשה.

האם רכישת קרקע להשקעה זה מהלך נכון?

בעבר היה נדמה כי רכישת קרקע להשקעה זה לא דבר כדאי כי הסיכון יכול לגבור על הסיכוי, אך בעידן שבו אנו נמצאים כיום המצב שונה לחלוטין. אומנם לרוב רכישת קרקע חקלאית מביאה איתה תהליך בירוקרטי ארוך במיוחד, אך בסוף כאשר תקבלו את כל האישורים – התשואה היא התשואה הגבוהה ביותר שתוכלו לקבל.

אם אתם מתנהלים בזהירות ובוחרים בצורה נכונה את הקרקע שבה אתם עומדים להשקיע, מדובר על מהלך נכון שיקדם אתכם מאוד. אם תפעלו בפזיזות או בחוסר אחריות, לא מן הנמנע כי תמצאו את עצמכם רוכשים קרקע שלעולם לא תופשר – ואתם פשוט תהיו תקועים ללא יכולת להתקדם בתהליך.

ההמלצה שלנו אליכם היא שתעזרו באנשי מקצוע שמכירים את תחום הקרקעות בישראל, על מנת שתוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם תרכשו את הקרקע שמתאימה לכם. כך לא תצטרכו לקחת משכנתא, ועדיין תוכלו בעתיד למצוא את עצמכם עושים רווח גדול במיוחד.

באיזה אזור הכי מומלץ לרכוש קרקע בשנת 2020?

לאזור שבו אתם רוכשים את הקרקע יש חשיבות קריטית להצלחת המכירה העתידית. באופן כללי ניתן להגיד כי קרקעות הנמצאות בין גדרה לחדרה הפכו להיות בשנים האחרונות אטרקטיביות מאוד למשקיעים. רוב הקרקעות שמוצעות למכירה באזור זה הן עם סיכויים גבוהים להפשרה, והתשתיות יסייעו לכם לקבל בעתיד תשואה גבוהה מאוד כאשר תרצו למכור את הקרקע.

ניתן להגיד כי רכישת קרקע להשקעה באזור שהוא קרוב לאזור המרכז או לאזור השרון תהיה ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. כך תוכלו לקבל קרקע שתהיה רלוונטית מאוד גם בעוד מספר שנים כבר תקבלו את כל אישורי ההפשרה. כמו שאתם מתארים לעצמכם מדובר על תהליך שיכול לקחת מספר שנים, ולכן חשוב מאוד שתחשבו קדימה ולא רק על המצב כאן ועכשיו.

רכישת קרקעות להשקעה באזור הדרום או באזור הצפון זה תהליך שמביא איתו לא מעט סיכון וגם התשואה העתידית שתוכלו לקבל על הקרקע תהיה נמוכה. כך שאם אתם רוצים ללכת על בטוח, אזור המרכז ואזור השרון יהיו האזורים הרלוונטיים ביותר עבורכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן