א.ב מוראנו לוגו
רכישת קרקע חקלאית להשקעה א.ב מוראנו קרקעות למכירה

רכישת קרקע חקלאית להשקעה

רכישת קרקע חקלאית להשקעה – נתיבי השקעה  ארוכי טווח

אחת הדרכים הידועות והבטוחות ביותר להשקיע את כספנו בכדי להניב ממנו תשואות הינה דרך ביצוע עסקאות נדל"ן ובפרט דרך רכישת קרקע חקלאית להשקעה. ההיגיון אשר עומד מאחורי השקעה זו הוא כמובן ההפרש הרב בין מחירה של הקרקע בעת הרכישה לבין מחירה של הקרקע לאחר שהיא מופשרת וניתן לבנות עליה, בניגוד להרבה סוגי השקעות אחרים, ההפרש בעסקאות מסוג זה יכול להגיע למאות אלפי שקלים ואף יותר ולהניב לבעלי הקרקע רווחים נאים כשהסיכון נמוך מאוד.

משרדנו א.ב מוראנו מתמחה באיתורן ושיווקן של קרקעות חקלאיות אשר נמצאות בשלבים שונים לקראת הפשרתן ואנו מציעים רכישת קרקע חקלאית להשקעה מתוך פרויקטים שונים ומגוונים ברחבי הארץ.

אילו נתיבי השקעה קיימים בתחום הנדל"ן החקלאי?

לאורך השנים, הוכחה ההשקעה בנדל"ן כהשקעה היציבה והבטוחה ביותר של כספים, כאשר קצב ריבוי האוכלוסייה בכל העולם הולך וגדל מידי שנה והקרקעות הניתנות לרכישה בהתאם לכך הולכות ומצטמצמות, מאוד מובן הצורך של אנשים לרכוש לעצמם פיסת אדמה שתשמש אותם ואת ילדיהם או לחילופין תניב להם תשואות ורווח כלכלי.

לדאבוננו מחירי הנדל"ן כיום אינם מאפשרים לכל אדם לרכוש לעצמו נכס ולהתגורר בו, אולם אחת הדרכים לעקוף גזירה זו היא על ידי רכישת קרקע חקלאית להשקעה. בניגוד לרכישת דירה או קרקע שהופשרה לבנייה אשר מחירן מאוד גבוה, רכישת קרקע חקלאית להשקעה יכולה להסתכם גם בסכום שאינו עולה על כמה מאות אלפי שקלים, ועל אף המחיר הנמוך בהרבה משאר עסקאות הנדל"ן הקיימות, בסופו של דבר כאשר תהליך ההפשרה יסתיים, יהיה ניתן למכור את אותה הקרקע במחיר כפול ואף יותר מכך.

רכישת קרקע חקלאית להשקעה יכולה להניב עבורכם רווחים ותשואות במספר נתיבים:

  1. רכישה עבור מטרת מגוריםרכישת קרקע חקלאית להשקעה במטרה לבנות עליה בית פרטי או במטרה לגור ביחידת דיור אשר עתידה להיבנות עליה בבוא העת, לרוב נעשית כאשר הקרקע נמצאת בשלבי הפשרה מתקדמים, כלומר, ידוע לרוכשים שהקרקע תופשר ויש צפי ברור לזמן בו ניתן יהיה לבנות עליה. מחירן של קרקעות חקלאיות מופשרות ואשר מיועדות לבנייה של מבנים למטרת מגורים גבוה יחסית לעסקאות נדל"ן אחרות בתחום של קרקעות חקלאיות, אולם רמת הסיכון נמוכה ביותר.
  2. רכישת קרקע חקלאית להשקעה למטרת מסחר ותעסוקה – משקיעים רבים מעדיפים לרכוש קרקעות חקלאיות אשר ייעודן הינו מסחרי ועשויות בבוא העת להיבנות בשטחיהן משרדים, חנויות ומבנים אחרים למטרות מסחריות. רכישת קרקע חקלאית להשקעה למטרות מסחר יכולה להיות רווחית פי כמה מרכישת אותו גודל של שטח למטרות מגורים, יחד עם זאת הליך הרכישה מורכב וארוך יותר ויש צורך לקחת זאת בחשבון.
  3. רכישת קרקע למטרת מכירתה בעתיד – כאמור, רכישת קרקע חקלאית להשקעה אינה בהכרח דורשת הון עצמי גבוה מאוד, ובכך עסקה מסוג זה נגישה לאוכלוסייה רחבה יותר, רכישת קרקע חקלאית להשקעה יכולה להניב לבעליה תשואות גבוהות מאוד, להכפיל את ההשקעה ההתחלתית ואף יותר מכך במקרים רבים, יחד עם זאת חשוב להבין שהתהליך הוא ארוך ויכול להימשך אף שנים ארוכות, ככל שהקרקע קרובה יותר להפשרה או לבנייה כך מחירה יהיה גבוה יותר וככל שהקרקע בתחילתו של הליך ההפשרה כך מחירה יהיה נמוך יותר אך הסיכון גבוה יותר.

במשרדנו א.ב מוראנו תוכלו להיעזר במיטב המומחים שיכוונו אתכם ויעזרו לכם לבחור את נתיב ההשקעה המתאים ביותר עבורכם. במידה ותרצו לרכוש קרקע חקלאית אשר נמצאת בתהליך הפשרה, חשוב שתקבלו את כל המידע הנדרש מאנשי מקצוע בתחום, כדי לבצע את העסקה המתאימה עבורכם.

נכון להיום חברתנו א.ב מוראנו מערובת במספר פרויקטים מהם ניתן לרכוש קרקעות חקלאיות. מיטב מומחי הנדל"ן בחברתנו בוחנים פרויקטים רבים במטרה להביא אל הלקוח את העסקאות עם פוטנציאל הרווחיות הגבוה ביותר וזאת ביחס לרמת הסיכון הנמוכה, שכן הפרויקטים בהם אנו לוקחים חלק מציעים קרקעות חקלאיות אשר נמצאות בסטטוס מתקדם וברובן עברו את האישורים נדרשים לבנייה עתידית.

השקעה בקרקע חקלאית – למי היא מתאימה?

עסקת נדל"ן שמתבססת על רכישת קרקע חקלאית להשקעה, איננה קצרת מועד ואינה מתאימה למי שמחפש להניב רווחים מידיים כאן ועכשיו, רכישת קרקע חקלאית בין אם נמצאת בתחילת תהליך קבלת אישורי ההפשרה ובין אם היא נמצאת ממש על סף קבלת האישורים לבנייה, הינה תהליך מורכב שיכול להימשך מספר שנים, תהליך אשר דורש הרבה סבלנות, אורח רוח והבנה כי נכנסים לתהליך מורכב וארוך.

בין הפרויקטים בהם א.ב מוראנו לוקחים חלק, ניתן למצוא קרקעות חקלאיות אשר מיועדות למגורים למסחר ולתעסוקה וממוקמות באזורי הצפון, מרכז הארץ ואזור השרון. אנו מספקים ללקוחותינו את כל המידע הנדרש טרם ביצוע העסקה, נותנים מענה לשאלותיהם, מכוונים אל ההשקעה המתאימה ומלווים את הלקוח לאורך כל הדרך, עד תום ההליך.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן