א.ב מוראנו לוגו
רכישת משרדים להשקעה א.ב מוראנו קרקעות למכירה

רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה

כניסת WeWork ופריחת חללי העבודה המשותפים בארץ הביאה לעלייה בביקוש למשרדים טובים והובילה משקיעים רבים לזנוח את תחום הנדל"ן למגורים ולעבור לתחום נדל"ן מסחרי בצורה מעמיקה יותר ולרכישת משרדים להשקעה. אפשרויות הבחירה המגוונות יותר, החוזים ארוכי הטווח ותשואות גבוהות יותר מתחום נדל"ן למגורים, שיחקו גם הם תפקיד מרכזי במעבר המאסיבי של משקיעים לתחום הנדל"ן המסחרי. אז מבצעים רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה? כל הפרטים במאמר הבא.

מאז פריחת תחום חללי העבודה המשותפים, חל מהפך מוחלט בתחום המשרדים להשקעה. המהפך הזה מושך משקיעים רבים, שמחפשים משרד להשקעה במקום נדל"ן למגורים, בעיקר בזכות רף הכניסה הנמוך יחסית, התשואות הבטוחות של משרד מושכר לטווח ארוך והמגוון הרחב, המאפשר למצוא משרד כמעט לכל תקציב וגם במקרים של הון עצמי נמוך במיוחד.

רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה – דרך המתווך או באופן עצמאי?

מציאת ובסופו של דבר רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה עוברת תמיד דרך מתווכים. לנסות למצוא משרד באופן עצמאי זה מתכון לכישלון, מאחר שבעלי הנכסים יודעים שמשקיעים רציניים הולכים ישירות למתווך ולא מנסים לחפש משרד בעצמם. מלבד זאת, מתווך טוב מבין את הצורך ויודע להתאים לך את המשרד המושלם בזמן קצר, בלי הרבה טרחה מצדך, כך שמדובר בחיסכון עצום.

מתווך טוב גם יידע לכוון אותך על מה להסתכל במשרד. אם למשל נתקלת במודעה על משרד וכשהגעת לראות אותו גילית משרד מלא ציוד לא רלוונטי, מתווך טוב יידע להראות לך את הנתונים של העסקה ולעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה, כשבלעדיו אולי היית מוותר על העסקה.

מה חשוב לבדוק לפני רכישת משרדים להשקעה כדי להגיע לעסקה טובה

אזור מרובה מגדלי עסקים הוא בהכרח אזור טוב, כי אזור שיש בו תחרות הוא אזור מבוקש. לכן חשוב לבדוק את הסביבה. עודף שטחי משרדים להשכרה יכול לפגוע בתשואה שלך, בעיקר אם כולם מציעים את אותה רמת גימור. לכן, בעיקר כשמדובר ברכישת משרדים להשקעה על הנייר, את התוכניות העתידיות לשטח בסביבה הקרובה, כדי לא לגלות מאוחר מידיי שיש תוכניות להקמת 10 מגדלי משרדים נוספים, שיקשו עליך מאוד להשכיר את המשרד.

בנוסף, חשוב לבדוק גם עד כמה המשרד שקנית ניתן לשינויים, בעיקר כשמדובר על משרד להשקעה בשטח גדול ובעיקר כשמדובר בקניית משרד על הנייר. חברה שנכנסת למשרד תמיד תרצה לעשות בו שינויים, כך שאם ישנן מגבלות אדריכליות שלא יאפשרו הזזת קירות לאחר שהמשרד הוקם, כדאי לדעת את זה מראש ולא לגלות את זה רק אחרי שהחברה ויתרה על המשרד כי אי אפשר לערוך בו שינויים.

לסיכום, משרד להשקעה היא אופציה נהדרת למשקיעים, כשבוחרים להשקיע בתחום נדל"ן מסחרי על פני נדל"ן למגורים, בעיקר מאז פריחת חללי העבודה המשותפים, כשרכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה מביאה לאופטימיזציה של התשואות. כדי למצוא משרדים עתידיים במיקומים טובים בקלות ובפשטות, חברת א.ב מוראנו מזמינה אותך ליצור עימה קשר ולקבוע פגישה שבה יוצגו לך מגוון אפשרויות השקעה בהתאם לתקציב שלך.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן