א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה רובע הים חדרה זו ההזדמנות שלך להיות שם כשזה קורה בחדרה

רובע הים חדרה – זו ההזדמנות שלך להיות שם כשזה קורה בחדרה

בשנים האחרונות הפכה חדרה להיות אחת מהערים המבוקשות ביותר בישראל, מדובר על עיר שנמצאת בצמיחה כמעט מתמדת. מהסיבה הזאת לא מעט אנשים מעדיפים לעבור מהעיר שבה הם מתגוררים לעיר שנמצאת בתנופה כל כך גדולה.

אחד מהפרויקטים המעניינים ביותר שצומחים ממש בימים אלה בחדרה זה פרויקט רובע הים. מדובר על רובע שיכיל בתוכו לא פחות מ-10 אלף יחידות דיור, ויביא לעיר חדרה כ-35 אלף תושבים חדשים. אך הפרויקט לא מסתיים בכך, תוכלו למצוא בו גם טיילת חופית ופארק אזורי בגודל של 600 דונם. כך שללא ספק מדובר על אחד מהפרויקטים הגדולים ביותר שנבנו בעיר, ולא מעט תקוות נתלות על הפרויקט הזה. הוא אמור להפוך את חדרה לאחת מהערים המשפיעות באזור השרון.

אז אל תגידו לנו שלא אמרנו לכם! זוהי ההזדמנות שלכם להיות שם כשזה קורה, ולקחת חלק באחד מהפרויקטים המרשימים ביותר של השנים האחרונות. כך לא תצטערו בדיעבד שפספסתם את ההזדמנות או שהחלטתם לוותר עליה למרות שהיא הייתה כבר בידיים שלכם.

עוד מידע על הפרויקט

רובע הים בחדרה ממוקם כמו שבטח אתם יכולים לנחש על רצועת החוף המדהימה של העיר. צביקה גנדלמן, שמשמש בתור ראש העיר החדש של חדרה של לו למטרה לפתח את מערב העיר. וזוהי אחת מהתוכניות הראשונות והחשובות ביותר שהוא מצעיד כל הדרך עד אשר הוא ישיג את מטרתו העיקרית.

עיריית חדרה השקיעה לא פחות מ-8 מיליון שקלים על פיתוח התוכניות. הפרויקט משתרע על פני כ-2,600 דונם כאשר בצפון הוא מגיע עד לגבעת אולגה או עד לנחל חדרה, עובר לכל אורכו של כביש מס’ 2 ומסתיים ממש בקרבת הים.

מדובר על פרויקט שהושקעה בו כל כך הרבה מחשבה, על מנת למשוך אליו כמות גדולה של תושבים חדשים. הקרבה לעורקי התחבורה העיקריים והימצאותו ממש על שפת הים ככל הנראה תעשה את העבודה.

מדוע כדאי לכם להשקיע ברובע הים בחדרה?

בתור משקיעים השאיפה העיקרית שלכם היא לרכוש נכס שיביא לכם תשואה מקסימאלית בזמן הקצר ביותר. רכישת מגרשים למכירה בחדרה או נכס ברובע הים בחדרה ללא ספק יכול להקנות לכם הזדמנות שלא תהיה קיימת בשום מקום אחר בארץ. אם תפספסו את ההזדמנות הזאת, לא מן הנמנע כי לא יהיו עוד הזדמנויות כאלה בעתיד עבורכם.

אם תבצעו את רכישת הקרקע היום כאשר הקרקע עצמה עדיין לא מומשה, תוכלו לגרום לכך שתשיגו חסכון אדיר בעלויות הדירה ובהוצאות מס רכישה. בתור משקיעים אתם צריכים להריח הזדמנויות עסקיות שכאלה, ולהבין כי מדובר על ההצעה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. אז אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי, זה הזמן לעשות את הצעד המשמעותי ולרכוש קרקע ברובע הים בחדרה שנמצא כבר ממש בשלבי פיתוח סופיים.

עדיין מתלבטים? זה הזמן לפנות לאנשי מקצוע

אם עדיין לא קיבלתם את ההחלטה הסופית בכל מה שקשור לרכישת קרקע או נכס ברובע הים בחדרה – פנו לאנשי מקצוע. אותם אנשי מקצוע יעזרו לכם לעשות סדר בכל הבלגן, ויסבירו לכם בדיוק אילו צעדים הם הנכונים והאידיאליים ביותר עבורכם. הצעדים שבזכותם תוכלו לקצור את התשואה הגבוהה ביותר, וכמובן שתיקחו מינימום של סיכונים.

כמובן שיש הבדל בין משקיעים מנוסים ובין משקיעים הנמצאים בתחילת הדרך, ולא יודעים בדיוק אילו החלטות הן הנכונות ביותר עבורכם. אך בכל שאלה ובכל בעיה תמיד חשוב שתדעו שיש מי שעומד מאחוריכם ומספק לכם את כל התשובות לשאלות שמסעירות את המחשבה שלכם.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן