א.ב מוראנו לוגו

תכנית רע 2011 ו - 2012 רעננה – קרקע להשקעה ברעננה

דברים רבים וטובים מתרחשים בעיר רעננה בשנים האחרונות, ביניהם הצטרפותה של העיר לתכנית "ברית ערים לאיכות חיים וסביבה" במסגרתה מתחייבת עיריית רעננה לקדם פרויקטים מגוונים לשיפור וקידום איכות הסביבה ואיכות החיים בעיר. אחד הפרויקטים שיזמה עריית רעננה הינו תכנית רע 2011 שייעודה הסבתה של קרקע חקלאית במזרח העיר וייעודה לבניית שכונת מגורים, ופרויקט נוסף הוא תכנית רע-מק 2012ב רעננה, תכנית אשר עתידה להיבנות על פי תקן בנייה ירוקה וכבר קיבלה את כל אישוריה ונמצאת בשלבים מתקדמים, בכך תהיה עריית רעננה הראשונה בישראל לאמץ תקן בנייה ירוקה ולפרוץ את דרכן של רשויות מקומיות אחריה. חברתנו א.ב מוראנו מציעה ללקוחותינו קרקעות להשקעה או מגרשים למכירה מתוך פרויקט זה – השקעה עם פוטנציאל גדול לתשואות גבוהות בתוך מספר שנים.

מאז ומתמיד נחשבה רעננה לפנינת השרון וידועה כעיר מטופחת, עם תשתיות טובות המספקת לתושביה איכות חיים טובה, הזינוק של מחירי הנדל"ן במרכז הארץ ובפרט בתל אביב שואב משקיעים רבים לרכוש קרקע להשקעה דווקא בערים הסמוכות, ולפיכך חלה עלייה בביקוש לשטחים או מגרשים למכירה.

נשמח להיות בקשר

תכנית רע 2011 ורע 2012ב רעננה – פיתוח שכונות חדשות בעיר

פרויקט רע 2011 רעננה מתייחס לשטח של מעל 43,000 דונם שיוסבו לשטח מגורים ועליהם תיבנה שכונת מגורים במזרח העיר. הפרויקט כולל בנייה של בתים בני 3 קומות ובתים בני 7-10 קומות. בנוסף, כוללת התכנית ייעוד שטחים למסחר, מבנים ציבוריים ומבנים לשימור.

פרויקט רע-מק 2012ב רעננה מתייחס לשטח של כ – 365 דונם בחלקה הדרום מזרחי של העיר שמיועדים להקמת שכונת מגורים אשר תמנה כ- 1475 יחידות דיור וכמו כן יועדו שטחים להקמת מבני דיור מיוחדים, מבנים ומוסדות ציבור ושטחים ציבוריים פתוחים.

אזורי המגורים בפרויקט

במסגרת חלוקת השכונה לאזורי מגורים, קרקעות להשקעה מסוימות הוקצו ויועדו ליחידות דיור המיועדות למגורים בלבד כאשר באזורים אחרים בשכונה תותר גם באזור המגורים הקמתם של בתי עסק המשרתים את הקהילה בשכונה. באזורים אלו המסחר יותר לעסקים כגון: חנויות פרחים, חנויות למכירת מזון, חנויות צעצועים ומתנות, מכוני יופי ואסתטיקה, חנויות לציוד משרדי ועוד בתי עסק אשר מספקים שירות לקהילה ושאינם פוגעים באיכות הסביבה או גורמים למטרד כלשהו בקרב התושבים.

א.ב-מוראנו-קרקע-להשקעה-ברעננה

מבני דיור מיוחדים – דואגים לרווחת תושבי השכונה

בנוסף לאזורי המגורים השקטים יותר או המרכזיים יותר, היכן שממוקם המרכז המסחרי, יוקצה שטח מגורים שמיועד לבנייתם של מוסדות הנותנים מענה לצרכיה של האוכלוסייה המבוגרת, מבנים כמו בתי אבות, דיור מוגן ודיור לבעלי צרכים מיוחדים ייבנו בקרבת מרפאות ומוקדי שירותים בריאותיים למיניהם, כמו גם שירותים נלווים לדיור המיוחד, זאת במטרה לאפשר לאוכלוסייה זו את השירותים הבסיסיים הללו להם היא זקוקה יותר מכל.

מוסדות ציבור ייעודיים

לטובת תושבי השכונה העתידית, יועדו שטחים ייעודיים עבור מוסדות ציבוריים אשר יספקו שירות לתושבי השכונה, בנוסף יסללו דרכים וגשרים למעבר נוח ונגיש להולכי רגל ושבילים ייעודיים לרוכבי אופניים. באזורים הללו יוקצו אזורי חנייה עירוניים וציבוריים בתנאים נוחים לשימוש ובקרת המוסדות הייעודיים.

הקצאות לשטחים ציבוריים פתוחים

שטחים אלו יוקצו בעיקר לפיתוח הנוף הסביבתי ויצירת איכות חיים גבוהה בקרב תושבי השכונה. במסגרת מגרשים למכירה אלו יותרו הקמתם של בתי קפה, מסעדת, גלריות לאמנות וככלל העשרת חיי התרבות של הקהילה. כמו כן יוקצו אזורים אלו לתשתיות של ניקוז ומערכות השקיה מתקדמות וחסכוניות תוך פיתוח נוף ירוק, גנים ציבוריים, מתקנים לישיבה כמו ספסלים ופינות הצללה ומתקני שעשועים לילדים בפארקים.

חברתנו א.ב מוראנו מאפשרת רכישת קרקעות להשקעה בפרויקט רע-מק 2012ב רעננה  אשר נמצא בשלבים מתקדמים ביותר ובהחלט אחרונים לכדי מימוש עם תכנית מתאר מפורטת וברורה, ותשתיות המבוססות על בנייה ירוקה וחדשנית, השקעה אשר מובטח כי תניב את התשואות אחריה בתוך זמן קצר לאחר שתצא מהדף אל הפועל. מוזמנים ליצור אתנו קשר לקבלת פרטים נוספים על הפרויקט ומידע על מגרשים למכירה.

תכנית רע 2011 ו - 2012 רעננה - שאלות ותשובות

כל משקיע צריך להיות מודע גם ליתרונות וגם לחסרונות של כל מהלך שאותו הוא מעוניין לבצע. לכן על מנת שתוכלו לרכוש קרקע להשקעה ברעננה, אתם תהיו חייבים להכיר את הסכנות של ההליך. הסכנות של קרקע להשקעה ברעננה הן…

אם אתם רוכשים קרקע חקלאית ברעננה, אחד מהנושאים שיעסיקו אתכם זה כמובן סיכויי ההפשרה של הקרקע. לכל רשות מקומית יש את המדיניות שלה בכל מה שקשור להפשרת קרקע חקלאית. לכן סיכויי ההפשרה של קרקע להשקעה ברעננה הם…

רכישת קרקע היא אחד מהצעדים המשמעותיים ביותר שתוכלו לעשות לעתיד שלכם. לכן חשוב מאוד שתדעו האם כדאי לכם לרכוש קרקע להשקעה ברעננה באופן עצמאי. יש יתרונות לרכישת קרקע באופן עצמאי, אך ברוב המכריע של המקרים אנו ממליצים…

ברגע שאתם רוכשים קרקע להשקעה ברעננה, הדרך העיקרי שיעסיק אתכם זה מתי תוכלו למכור את הקרקע ולעשות את התשואה שלכם. אנו כאן על מנת לספק לכם את התשובות לכל השאלות החמות שמעסיקות אתכם. לרוב תוכלו למכור את הקרקע בתוך…

כידוע העיר רעננה התפתחה מאוד בשנים האחרונות, ומהסיבה הזאת גם המחירים של הקרקעות עשו קפיצה משמעותית. אך לפני שאתם מתחילים לחפש אלטרנטיבות אחרות נגלה לכם כי אם תדעו לחפש בצורה נכונה תוכלו למצוא קרקע להשקעה ברעננה…

דילוג לתוכן