א.ב מוראנו לוגו

קרקע להשקעה בקרית ביאליק - הצפון החדש

א.ב מוראנו, חברתנו, מתמחה באיתור ופיתוח של מגרשים למכירה ומשווקת קרקעות להשקעה אשר תכניות המתאר שלהן בשלבים מתקדמים ומהוות פוטנציאל מאוד גבוה להשקעה בטוחה, ובזמנים ידועים. ביאליק על הפארק הוא פרויקט בשלבי תכנון מתקדמים ועתיד לצאת לפועל ולהוות השקעה בטוחה ומניבה למשקיעיו בתוך מספר שנים.

נשמח להיות בקשר

היכן ממוקם הפרויקט?

חברתנו מציעה לכם קרקע בפרויקט ביאליק על הפארק הממוקם צפונית ובסמיכות לשכונת גבעת הרקפות היוקרתית בקריית ביאליק, הפרויקט יושב על שטח כולל של כ- 950 דונם, המיועדים למגורים, מסחר, מבנים ומוסדות ציבור, שטחים ציבוריים פתוחים, מבנים למטרת ספורט ונופש, פארק ציבורי, חניון ושטחים פתוחים. שכונת המגורים עתידה להכיל 4,730 יחידות דיור בבנייה רוויה של מגדלים בני 8-22 קומות, ולהעניק רמת חיים גבוהה לאוכלוסייה העתידה להתגורר בה, ועל פי כך להוות קרקע להשקעה מניבה.

ביאליק על הפארק - מה על הפרק?

מגורים ומסחר – שטח נרחב בתכנית המתאר של פרויקט ביאליק על הפארק מוקצה לבניית מבני מגורים. כ- 4730 יחידות דיור במגדלים גבהי קומות בני 8 קומות ועד 22 קומות, אשר אינם כוללים את קומת הכניסה אשר תישאר מפולשת ותיועד להיות מבואה מרווחת ונעימה לבניין המגורים, כ- 30% משטח המיועד למבני מגורים יועד למטרות פיתוח הנוף והגינות באזור ושמירה על סביבת מגורים יפה אשר נעים לחיות בה, כך שמובטחת סביבת חיים ירוקה ונעימה. השטחים המסחריים יוקצו למקומות בילוי ולבתי עסק מכל הסוגים כגון, מסעדות בתי קפה, חנויות מכולת וכדומה.

מבנים ומוסדות ציבור – לנוחיותה של האוכלוסייה העתידה להתגורר בשכונה וכחלק מתוכנית המתאר של הפרויקט ניתן דגש רב על מוקדי שירות בשכונה, בהתאם לכך הוקצו קרקעות להשקעה להקמתם של מוסדות חינוך כגון: בתי ספר יסודיים, גני ילדים ומעונות יום. כמו כן עתידים להיבנות מוסדות דתיים ומוסדות סעד ורווחה, וכמובן בתי תרבות ומוסדות קהילתיים לחיזוק קשרי וחיי הקהילה והתרבות בשכונה.

 

א.ב מוראנו - קרקע להשקעה בקרית ביאליק

בנוסף, צפויים להיבנות מרפאה לתושבי השכונה, מוקד טיפת חלב ומוסדות בריאותיים ציבורים נוספים אשר ימוקמו בתוך השכונה ויהיו מונגשים לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. מתוך כל השטחים אשר הוגדרו כשטחים ציבוריים בתוכנית המתאר, יוקצו כ- 30% מהם לטיפוח הנוף הסביבתי, ועבודות הגינון.

ספורט ופנאי
שטח לא מבוטל מהפרויקט עתיד להיות קרקע לבנייה של מגרשי ומתקני ספורט ושירותים הנלווים לתחום הפנאי והספורט כגון: מגרשי כדורסל, אולמות ספורט, חדרי כושר, חדרי סטודיו לריקוד, חדרים המיועדים לחוגי ילדים ומבוגרים ומועדון ספורט שכונתי (קאנטרי), היכולת ליהנות מזמן פנאי איכותי מבלי להתרחק מהבית יתר על המידה, הוא ללא ספק מעלה המשדרגת את איכות החיים ומעלה את הביקוש והערך של הקרקע.

שטחים ציבוריים פתוחים ופארק ציבורי

פארקים ציבוריים, שבילים וחורשות המתאימות להולכי רגל, גני שעשועים עם מתקנים ומתקני ספורט ציבוריים, כמו כן עתידים להיסלל שבילים ייעודיים לרוכבי אופניים וכמובן הפארק המרכזי, אשר עתיד להיבנות בשכונה ולהיות הסמל שלה. מתוכנן פארק ציבורי גדול עם מדשאות, מזרקות נוי, מתקנים לישיבה, מתקנים לשתייה, שבילים לטיולים רגליים המותאמים לכל המשפחה ושבילי אופניים.

אנו בא.ב מוראנו נשמח לספק לכם את כל המידע הדרוש על הפרויקט, לייעץ לכם וללוות אתכם עם כל הידע הנדרש כדי לרכוש קרקע להשקעה מתוך הפרויקט, קרקע שבבוא העת תניב לכם תשואות גבוהות או תהווה עבורכם סביבת מגורים ברמה גבוהה.

קרקע להשקעה בקרית ביאליק - שאלות ותשובות

בשנים האחרונות קריית ביאליק עברה שינוי חסר תקדים, ולכן לא מעט אנשים פרטיים ומשקיעים מחפשים קרקע להשקעה בקרית ביאליק. לקרקע להשקעה בקרית ביאליק יש לא מעט יתרונות, היתרונות הבולטים ביותר שחשוב שתהיו מודעים אליהם הם…

ברגע שתתחילו לחפש אחר קרקע להשקעה בקרית ביאליק, תגלו כי עומדות לרשותכם לא מעט אפשרויות. אז איך תוכלו לדעת איזה מהן היא הנכונה עבורכם? כמובן שיש מספר שיטות שיכולות להקל עליכם את הבחירה, אחת מהשיטות הטובות ביותר הינה…

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי לא כל אחד יכול לרכוש קרקע להשקעה בקרית ביאליק. אם בעבר רכישת קרקעות הייתה מנת חלקם של משקיעים בלבד, כיום תמונת המצב שונה לחלוטין – ואתם צריכים להיות מודעים אליה. אז באופן חד משמעי כיום…

אתם עומדים לרכוש קרקע להשקעה בקרית ביאליק? קודם כל נספר לכם כי אתם עושים החלטה מעולה עבורכם. אך מכיוון שיש לא מעט דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם רוכשים קרקע להשקעה, מוטב שלא תעשו זאת לבד. עליכם לפנות…

לא מעט אנשים רוצים לבצע עסקאות מהירות, כאלה שלא מתעכבות זמן רב. אנו בהחלט יכולים להבין אותם, שוק הנדל"ן יכול לחוות באופן פתאומי טלטלות או שינויים משמעותיים שישנו את חוקי המשחק. לכן כיום תוכלו לרכוש קרקע להשקעה בקרית ביאליק…

דילוג לתוכן