א.ב מוראנו לוגו

קרקע להשקעה בקדימה צורן - שלא תפספסו!

אחד היישובים שעברו את האצת הפיתוח הגבוהה ביותר בשנים האחרונות הינו היישוב קדימה – צורן, אשר שילש את כמות האוכלוסייה שבו בתוך 15 שנים. היישוב הוא ממוקם באזור השרון המאופיין ברמת חיים גבוהה, מוסדות חינוך איכותיים, חיי תרבות עשירים וקירבה אסטרטגית לגוש דן. חברתנו א.ב רומנו מציעה לכם מגרשים למכירה או קרקעות להשקעה מתוך פרויקט קדימה – צורן באחד האזורים המתפתחים ביותר בארץ, המשלבים בין חיי קהילה, אווירה כפרית ונגישות עירונית למוסדות ציבור שונים.

פרויקט קדימה – צורן אותו יזמה המועצה המקומית של היישוב שואף ליצור ישוב מאוחד ואינטגרטיבי אשר משלב בין חיי כפר לחיים עירוניים, מחבר בין השכונות הוותיקות לשכונות החדשות ובין קדימה לצורן ומשמש מוקד משיכה אזורי שיוסיף להתפתח עוד ועוד. השטח עליו מבוססת תכנית המתאר הינו 11,000 דונם מזרחית לקדימה ומערבית לצורן, אשר עליהם עתידים להיבנות מבני מגורים, מבנים למטרות מסחר ותעסוקה, מבנים ציבוריים ומבנים למטרות תיירותיות והפרויקט מציע מגרשים למכירה אשר עתידים להניב תשואות יפות בבוא העת.

נשמח להיות בקשר

חזון תכנית המתאר ועיקריה

תכנית המתאר הכללית של הפרויקט מבקשת ליצור חיבור בין שני חלקי היישוב קדימה וצורן, ליצור צביון בין עירוני לכפרי, לפתח את השירותים והתשתיות המקומיות, לפתח בסיס כלכלי יציב באזור וכל זאת בשאיפה לפגיעה מינימלית בטבע המקיף את היישוב.

חיבור בין חלקי הישוב קדימה וצורן

השטח עליו משורטטת תכנית המתאר של פרויקט קדימה צורן, הוא השטח הנמצא בגבול בין היישובים ולמעשה השטח הזה יוצר הפרדה טבעית של חורש בין יישובי המקור, אין בכוונת התכנית לפגוע בחורש, אלא לעבות את היישוב משני עברי היער ולהסיט את מרכז הכובד היישובי לאזורי התפר שבין שני חלקי היישוב. מעבר לכך קדימה צורן היא מועצה מקומית אחת ויש צורך לאחד את שני חלקי היישוב מהבחינה הפיזית, האיחוד הפיזי יתרום לאיחוד בין הקהילות היישוביות בכך שהוא ייצור תנאים שיאפשרו קיומם של מפגשים בין הקהילות, באזורי התווך יוקמו מוסדות ציבוריים ייעודיים אשר יעודדו תנועה בין חלקי היישוב, מרכז יישוב חדש שיהווה מקום מפגש מרכזי לקהילה, ומרכזים לקיום מפגשים אנושיים כמו חוגים, סדנאות וכמובן שכונות מגורים סביב המרכז.

א.ב מוראנו - קרקע להשקעה בקדימה - צורן

שילוב בין עירוני לכפרי

קדימה צורן הוא ישוב מיוחד, הוא מתפרס על שטח כפרי מאוד רחב ביחס לכמות המבנים המיועדים למגורים אשר קיימים בו, העובדה שצפיפות האוכלוסין ביישוב היא מינימלית מעלה את רמת החיים בו והופכת אותו לכל כך יוצא דופן, התכנית שמה לה למטרה לשמור על הצביון הכפרי ועל איכות החיים הקיימת כבר עכשיו באזור מבחינת צפיפות אוכלוסין, ושואפת לשמר את הטבע המקיף את היישוב אשר שוכן בלב אזור חקלאי ואף להעצים את השטחים הפתוחים אשר מכתיבים את האופי של היישוב.

פיתוח שירותים ותשתיות מקומיות

התכנית שמה דגש על החזקה ושיפור תשתיות קיימות ועל פיתוח בר קיימא של תשתיות איכותיות אשר מתחשבות ופועלות יד ביד עם שמירה על איכות הסביבה ונצמדת לחידושים הטכנולוגים והתודעתיים אשר תורמים לאיכות הסביבה ולאיכות היישוב.

פיתוח בסיס כלכלי יציב ולא תלוי ביישוב

שטח נרחב בתכנית המתאר מיועד להקמת מרכז מסחרי אזרחי אשר יספק הן קרקע להשקעה והן מקומות עבודה רבים ומוקד משיכה לתיירים ולתושבי היישובים הסמוכים, כמו כן יורחב אזור התעשייה ממזרח וממערב ליישוב, דבר שכמובן גם יתרום ליצירת מקומות עבודה חדשים ולתעסוקה לאוכלוסייה אשר עתידה לגדול.

חברתנו א.ב מוראנו רואה בפרויקט קדימה – צורן פוטנציאל עצום ומציעה קרקעות למכירה למספר מטרות, לפרטים צרו קשר

קרקע להשקעה בקדימה צורן - שאלות ותשובות

בשונה מערים גדולות ומוכרות בהן רכישת קרקע היא דבר הרבה יותר בטוח, ישנן ערים פחות מוכרות ששם החשש עולה מדרגה. אך חשוב שתדעו כי רכישת קרקע להשקעה בקדימה – צורן זה לא הימור מבחינתכם, לקרקע בעיר הזאת יש לא מעט יתרונות והם…

אם זוהי הפעם הראשונה שאתם חושבים על רכישת קרקע להשקעה בקדימה – צורן, חשוב שתבינו כי קיימים לא מעט סוגי קרקעות. אתם צריכים לבחור את הקרקע שתהיה המתאימה ביותר לרצונות ולשאיפות שלכם. סוגי הקרקעות בקדימה – צורן שאותם אנו מציעים ללקוחותינו הם…

רכשת קרקע להשקעה בקדימה – צורן, אך כעת מגיע השלב שבו אתם כבר רוצים לצאת לדרך ולהתחיל לבנות. אך חשוב שתבינו כי לכל רשות מקומית יש את החוקים שלה. לאחר שתרכשו קרקע להשקעה בקדימה – צורן תוכלו להתחיל לבנות בתוך…

דילוג לתוכן