א.ב מוראנו לוגו

קרקע להשקעה בכפר סבא במחיר מנצח! א.ב מוראנו

שוקלים לרכוש קרקע להשקעה בכפר סבא? חברת א.ב מוראנו תעזור לכם להגשים את המטרה! אנו מציעים מגוון רחב של שטחי מסחר, קרקעות מופשרות להשקעה, קרקע להשקעה בכפר סבא, קרקע להשקעה בהוד השרון, רעננה, קדימה, חדרה, חיפה והקריות ועוד. לרשותנו מעל 20 שנות ניסיון בענף הנדלן בארץ ואנו חברת יזמות ושיווק נדלן מוכרת בעלת פרויקטים בכל רחבי הארץ.

נשמח להיות בקשר

קרקע להשקעה בכפר סבא

איפה כדאי להשקיע היום בתחום הנדלן - קרקע להשקעה בכפר סבא

השנתיים האחרונות יצרו כמה מגמות מעניינות בכל העולם בעקבות הקורונה שלא פסחה גם על תחום הנדלן וקבעה כמה עובדות חדשות בשטח. ראשית כל הוויכוח איזה סוג השקעה עדיף: השקעה בנדלן, בשוק ההון או בכל תחום אחר, נגמר, והתשובה ברורה וחד משמעית: שוק הנדלן הוכיח עמידות ויציבות חסרת תקדים ואף על פי שהעולם כולו שותק לחלוטין למשך שנה וחצי, דווקא שוק הנדלן הפרטי פרח ועכשיו שוק הנדלן המסחרי חוזר לפעילות מלאה, כאשר אנשים צמאים לצאת מהבית, לחזור לקנות בחוץ ולהגיע לעבודה למשרדים. הנה כמה עובדות שאי אפשר להתכחש אליהן:

  1. קרקע היא משאב הטבע היקר ביותר – משאבי הקרקע על פני כדור הארץ מוגבלים וכמות האוכלוסייה עולה ולפיכך שטח אדמה הוא המשאב יקר הערך ביותר. כך היה תמיד וכך ימשיך להיות ואף ביתר שאת. מדוע? מכיוון שהקורונה חידדה את הנקודה שבני אדם צריכים מרחב נשימה ומקום לגור בו ברווחה ולא בצפיפות, דבר ששומר על החיים שלהם הלכה למעשה ולא רק עניין של מותרות. לא פלט שמחירי צמודי הקרקע בכל העולם קפצו ומחירי הקרקע להשקעה בכל העולם ובישראל קפצו. אל תחכו לסיבה הבאה שתוכיח לכם את נכונות העובדה שקרקע להשקעה היא ההשקעה הטובה ביותר!
  2. טרנד העבודה מהבית העלה עוד יותר את ערך הקרקע ואת מחירי האדמות להשקעה – בין אם מדובר בשטחי מסחר, בתים פרטיים, דו משפחתיים, בנייני 4 קומות או מגדלי מגורים, ערך הקרקע כיום עלה בצורה גורפת בשל העובדה הפשוטה שיותר ויותר חברות מאפשרות לעובדיהן לעבוד מהבית. במצב החדש הזה, וזוהי מגמה משמעותית שלא עומדת להיעלם, יש חשיבות רבה למקום המגורים, מיקומו ואיכותו. כל משפחה מבינה שהיא צריכה נכס גדול יותר עם חדר עבודה ותנאי עבודה מתאימים כמו גם תשתית תחבורתית מתאימה ליציאה לקניות וסידורים. רק ערים מודרניות ומתקדמות שיספקו שכונות מגורים הוליסטיות ומתקדמות, ימשכו את המשפחות החדשות לצאת ממקום מגוריהן הקודם ולשדרג את מקום המגורים שלהם.
  3. מיקום הוא הפקטור המרכזי ביותר בבחירת קרקע להשקעה – מעבר למחיר הקרקע ותנאי התשלום, מיקום הקרקע חשוב יותר להצלחה בתחום הנדלן. בחירת מיקום הקרקע יכולה להיות מהותית לגביי השבחת הקרקע בעתיד ואף על פי שזה נראה קל לביצוע, זה קשה יותר ממה שזה נראה. מדוע? מכיוון שמפת הדיור בארץ ובכל מקום, יכולה להשתנות בעקבות כל מיני סיבות שאי אפשר לחזות או בשל תוכניות ארציות שאין לנו גישה אליהן. דוגמה טובה היא הקמת עיר הבהד"ים בדרום או שדרוג נמל חיפה העתיד להתרחש בתקציב של מיליארד שקל בקרוב. מידע כזה מספק למשקיעים את מה שצריך כדי להבין האם מיקום הקרקע חכם או לא. פינוי שדה דב למשל שהיה בתכנון שנים רבות ויצא לדרך סוף סוף הייתה הזדמנות נוספת. דבר נוסף שאפשר לעשות הוא לבדוק היכן יש כבר תוכניות בנייה מאושרות על ידי העיריות המקומיות כמו למשל תוכנית כס 80 שקובעת באופן ברור מה המיקומים בהם יקומו פרויקטי מגורים ומסחר חדשים בכפר סבא.

צריכים עזרה בבחירת מיקום מנצח נכסים זמינים לאכלוס מידי וקרקע להשקעה במחיר משתלם? פנו אלינו ונשמח להתאים לכם השקעת נדלן אטרקטיבית בהתאם למטרות ולתקציב שלכם.

קרקע להשקעה בכפר סבא - שאלות ותשובות

תוכנית כס 80 היא תוכנית מסחר ודיור מקיפה המציעה בימים אלה שטחי מסחר וקרקעות מופשרות באזורי הביקוש בעיר. הפרויקט בעיצומו ומתאכלס בימים אלה ומציע מגוון השקעות אטרקטיביות בנדלן פרטי ומסחרי בכפר סבא הירוקה במסגרת התוכנית.

תחום הנדלן מציע מגוון אפשרויות השקעה כאשר כל סוג השקעה הוא בעל רמת סיכון ופוטנציאל רווח שונה. למשל רכישת קרקע חקלאית בלתי מופשרת מהווה סיכון רב במידה והקרקע כלל לא מיועדת להפשרה ולשינוי ייעוד לבנייה. זו הסיבה שאפשר לראות פרסומים מפתים רבים שלא תמיד עולים בקנה אחד עם המציאות. המשפט שאומר: " אם זה נראה יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי זה כנראה לא אמיתי…" תופס גם בתחום הנדלן. יחד עם זאת אם החברה המשווקת את הקרקע למכירה מציגה בפניכם מסמכים המוכיחים ההתקדמות בשינוי יעוד הקרקע או קרקע במיקום הגובל בשכונת מגורים קיימת עם תוכניות קונקרטיות לשינוי ייעוד הקרקע המוצעת למכירה, כאן כבר יש מקום לשקול הייטב את כדאיות העסקה, גם אם ייקח כמה שנים עד שהיא תצא לפועל.

אזור השרון וערים מרכזיות בו כמו כפר סבא, רעננה, הוד השרון ואחרות הוא אחד האזורים הכי איכותיים ומבוקשים בישראל מאז ומתמיד לקרקעות להשקעה. אזור נוסף הוא הקריות וקרקעות להשקעה בישובים כמו קדימה, חדרה ועוד.

בהחלט. זו מגמה חדשה של השנים האחרונות המאפשרת גם לבעלי הון עצמי נמוך יחסית להיכנס להשקעות נדלן מניבות! מוזמנים ליצור קשר לפרטים נוספים.

דילוג לתוכן