א.ב מוראנו לוגו

קרקע להשקעה בחולון - הזדמנות פז

זה כבר מזמן לא סוד שמחירי הנדל"ן הגבוהים בתל אביב הביאו משקיעים רבים לחפש קרקעות להשקעה באזורים אחרים בגוש דן, בה בעת שחלה עליית המחירים הגדולה, העיר חולון התפתחה והפכה לעיר אשר מספקת מקומות למסחר ותעסוקה לתושביה ולתושבי היישובים והערים בסביבתה, שכונות מגורים מתחדשות וחדשות וחיי תרבות עשירים, ולמוקד משיכה לאנשים רבים. כל אלו הביאו לידי התעניינות רבה בעיר גם מצד משקיעים ברכישת מגרשים למכירה ושטחי נדל"ן ייעודיים וחולון הפכה למוקד התעניינות רציני עבורם. חברתנו, א.ב מוראנו, רואה את פרויקט ח' 500 חולון כהזדמנות פז להשקעה שכמעט בוודאות תניב תשואות בפרק זמן קצר יחסית.

אנו מציעים לקהל לקוחותינו מגרשים למכירה מתוך הפרויקט עם סיכון כמעט שולי ופוטנציאל אדיר לעסקה טובה. פרויקט ח' 500 חולון נועד להמשיך ולפתח את המרקם העירוני בעיר, תכנית המתאר משתרעת על שטח של מעל 4000 דונם והינה עתודת הקרקע האחרונה, הגדולה והמשמעותית של העיר, קרי, אם חשקה נפשכם ברכישת קרקע להשקעה בחולון, זו ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם לעשות זאת.

נשמח להיות בקשר

חזון תכנית המתאר ועיקריה

מטרתה של תכנית המתאר אשר יזמה עריית חולון, הינה לפתח את האזור הדרומי בעיר על ידי הקמת שכונות ייעודיות, אזורי מסחר, מבני ציבור המספקים שירותים שונים לקהילה, מרכזי ספורט עירוניים, בינוי ופיתוח תשתיות ומערכות דרכים והקמתם של מתקנים הנדסיים לטובת תושבי השכונה העתידה להיבנות בשטח המיועד.

שטחים המיועדים למגורים ומסחר

בשטחים אלו עתידות להיבנות כ- 13,400 יחידות דיור, 2000 יחידות דיור קטנות ועוד 300 יחידות לדיור מיוחד כגון דיור מוגן, בתי אבות או מבני מגורים לבעלי מוגבלויות שונות. לצד מבני המגורים אשר ייבנו בבניה גבוהה ורוויה, יועדו שטחים בסביבת המגורים למטרות מסחר והקמת בתי עסק אשר מספקים שירות לקהילה ואינם פוגעים באיכות חייהם של התושבים או גורמים למטרד כלשהו, בתי עסק אלו יכולים להיות חנויות למצרכי מזון, חנויות אופנה, חנויות צילום ומשרדים.

א.ב מוראנו - קרקע להשקעה בחולון

שטחים המיועדים למסחר ותעסוקה

בנוסף לאזורי המסחר באזור המגורים, שטחים נרחבים מפרויקט ח' 500 מיועדים לבנייה של מבנים מסחריים כמו בנייני משרדים, מסעדות ובתי קפה, מבני ציבור שכונתיים שמאפשרים לתושבים לעשות את כל הסידורים קרוב לבית, כמו שירותי דואר ובנק, שירותי תקשורת ושירותי בריאות. אזור המסחר אשר עתיד להיבנות בפרויקט עשוי להוות מוקד משיכה גדול למשפחות צעירות ולפתח את חולון עוד בתחום התעסוקה לתושביה ולתושבים בסביבתה הקרובה.

שטחים המיועדים לבניית מוסדות ציבוריים

ולמי שדואג לחינוך נאמר כאן כי שטחים נרחבים מתוכנית המתאר של עריית חולון מיועדים לבנייתם של מוסדות חינוך איכותיים, מרכזי ספורט קהילתיים ומרכזי תרבות. תושבי השכונה העתידה להיבנות בפרויקט ח' 500 חולון, ייהנו ממתקנים ברמה גבוהה לקיומם של אירועי תרבות, ספורט ופנאי.

שטחים המיועדים להישאר שטחים ציבוריים פתוחים

העיר חולון אשר עברה מעין טיפול קוסמטי מעמיק בשנים האחרונות ממשיכה במגמה זו והעירייה ממשיכה לתת דגש לנראות העיר ומשקיעה בתכנון ובפיתוח גינות ציבוריות ונוף סביבתי ירוק, פורח ומטופח, גם בתכנית זו דאגה עיריית חולון להקצות שטחים שלמים אך ורק להפיכת השכונה בפרויקט לשכונה שכייף לחיות בה ומשדרת איכות חיים גבוהה, עם נגישות גבוהה למוסדות ציבוריים וזאת לצד אדריכלות נוף מושקעת ומעודכנת.

חברתנו א.ב מוראנו מעודדת את קהל לקוחותיה אשר מעוניינים לרכוש קרקע להשקעה באזור המרכז, לרכוש מגרש בפרויקט זה, תכנית המתאר נמצאת בשלבים מתקדמים ומאושרת למתן תוקף. נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם פרטים נוספים אודות רכישה של קרקעות בפרויקט זה.

קרקע להשקעה בחולון - שאלות ותשובות

החלטתם שאתם רוצים לרכוש קרקע להשקעה בחולון? הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה להעריך את השווי של הקרקע. ישנן לא מעט אפשרויות שיסייעו לכם לקבל עלות מסוימת לגבי הקרקע שאותה אתם עומדים לרכוש. הדרך הטובה ביותר להעריך שווי קרקע זה באמצעות…

כאשר התחלתם לחפש את המקום האידיאלי שבו תוכלו לכוש קרקע להשקעה, ככל הנראה חולון נמצאת בראש הרשימה. יש לא מעט סיבות שיצדיקו רכישת קרקע להשקעה בחולון, אך הסיבות השכיחות ביותר נכון להיום הן הסיבות הבאות…

בשונה מרכישת נכס קיים, כאשר אתם רוכשים קרקע להשקעה בחולון יש אלמנט מסוים של סיכון. מהסיבה הזאת רכישת קרקע היא לא עסק שמתאים לכל אחד, ואנו כאן על מנת להזהיר אתכם אך גם לסייע לכם. קרקע להשקעה בחולון יכולה להתאים בעיקר לכאלה…

דילוג לתוכן