א.ב מוראנו לוגו

קרקע להשקעה בחדרה - השקעה בטוחה

בשנים האחרונות העיר חדרה במגמת התרחבות והתפתחות ומושכת אליה יותר ויותר משפחות צעירות. בשל מיקומה המרכזי וקרבתה לחוף הים היא מושכת אליה עניין רב גם בקרב משקיעים אשר מתעניינים ברכישת קרקע להשקעה או מגרשים למכירה, עריית חדרה שמה לה למטרה להפוך את חדרה לעיר מרכזית המושכת אליה משפחות צעירות וחיי קהילה תוססים ולפיכך יצאה ביוזמה לפיתוח רצועת החוף הממוקמת בין גבעת אולגה בדרום ונחל חדרה בצפון ופיתוח שכונת מגורים בקרבת חוף הים, פרויקט רובע הים חדרה, אנו בחברת א.ב מוראנו רואים השקעה בקרקע זו כהשקעה נבונה בעלת פוטנציאל גבוה לתשואות כבר בשנים הקרובות.

פרויקט רובע הים חדרה עתיד להיות פרויקט שיחבר בין טבע פראי ובתולי המשתרע באזור לבין חיי התרבות, הבילוי והפנאי בעיר. הפרויקט יכלול כ- 10,000 יחידות מגורים בבנייה רוויה, כ-1,400 חדרי מלון, פארקים ציבוריים, טיילת חוף, מבנים ציבוריים ומבנים שמטרתם לספק שירותים לאוכלוסייה העתידה להתגורר בשכונה. מגרשים למכירה המיועדים להשקעה ניתנים לרכישה במחירים נמוכים פי כמה מהמחירים בגוש דן הקרובים לחוף הים וצפויים להניב תשואות גבוהות.

נשמח להיות בקשר

שילוב מנצח בין טבע, עיר ויוקרה

ללא ספק הקמתה של שכונת מגורים על קו החוף היפיפה הזה, היא אבן דרך מרכזית בחזונה של עריית חדרה בהפיכת העיר למוקד משיכה למטרות מגורים ולמטרות בילוי ופנאי. המיזוג בין נחל חדרה המשתרע בצפון המתחם וחוף הים הבתולי, יוצר מוקד משיכה והתעניינות מאוד גבוהה בפרויקט הן אצל רוכשים פרטיים והן אצל משקיעי נדל"ן אשר מבינים את הפוטנציאל של הפרויקט ומעוניינים לרכוש קרקע להשקעה במתחם.

עיקרי הפרויקט

שטחו הכולל של רובע הים בחדרה הינו 2,700 דונם שהוקצו למטרות בניה שונות :

בנייני מגורים – בראש ובראשונה התוכנית מיועדת להקמת שכונת מגורים יוקרתית שעתידה לספק ליושביה איכות חיים גבוהה, וקרבה למשאבי טבע יפיפיים וחוף ים בתולי. בין המבנים המיועדים למגורים יבנו מגדלים גבוהים ברמת גימור אדריכלית גבוהה לצד מבנים נמוכים יותר כשהמטרה היא לאפשר פניות מירבית לנופים פתוחים לים ולטבע באזור.

אזור מסחרי – בשכונה עתיד להיבנות מרכז מסחרי שייועד לפתיחתם של עסקים כגון חנויות לממכר מזון, בתי קפה, מקומות בילוי וחנויות כאלו ואחרות אשר מספקות את צורכי הציבור.

א.ב מוראנו - קרקע להשקעה בחדרה

מבנים ומוסדות ציבוריים – בקרבת אזור המגורים יוקצו שטחים לבניית מבנים ציבוריים ומוסדות חינוך והמתקנים הנלווים אליהם, כגון נדנדות בגני ילדים, מגרשי כדורסל וכדורגל בבתי ספר וכדומה. בשכונה עתידים להיבנות מוסדות דת, מרפאות המיועדות לציבור הרחב ומבנים לשימוש תרבותי כמו אולם למופעים סטודיו לריקוד וחדרים לחוגים שונים.

פארקים ושטחים פתוחים – כל אדם שבקיא באזור מבין שפארק נחל חדרה הוא פנינת טבע נפלאה, אין בכוונתה של התוכנית לשנות זאת, נהפוך הוא מטרת הפרויקט היא לאפשר לאנשים ליהנות מאוצרות הטבע האלו על ידי הקצאת שטחים מסוימים בנחל אשר יונגשו לציבור. הפארק עתיד לכלול בתוכו מוקדי בילוי, ולאגד בו מפגשים קהילתיים המוניים כמו פסטיבלים ומופעים.

פיתוח טיילת חופי הרחצה ותיירות נכנסת – במסגרת שיפור איכות החיים בעיר וברובע המערבי בפרט, יוקצו שבילי מעבר וצעידה להולכי רגל וכמו כן, שבילים ייעודיים לרוכבי אופניים, בין השבילים הרבים, תיסלל טיילת מרוצפת לאורך החוף. בין היתרי הבנייה, ישנו תכנון להקמת בתי מלון חדשים ויוקרתיים שיהוו מוקד משיכה לתיירים הן מחוץ לארץ והן מערים אחרות.

פרויקט רובע הים חדרה הוא פרויקט רחב היקף ומתוכנן על ידי אחד ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לקבלת מידע נוסף על רכישת קרקע להשקעה במסגרת הפרויקט.

קרקע להשקעה בחדרה - שאלות ותשובות

אם אתם מתעניינים לגבי רכישת קרקע להשקעה בחדרה, אתם בוודאי צריכים להכיר את כל היתרונות שהעיר יכולה להציע לכם. כך תוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם ועבור כל בני המשפחה שלכם. היתרונות של קרקע להשקעה בחדרה הם…

אחד מהדברים הראשונים שיעסיקו אתכם כאשר אתם ניגשים לרכוש קרקע להשקעה בחדרה זה כמובן העלות הכספית. אם בשנים האחרונות העלויות באזור השרון היו נמוכות, כיום תמונת המצב שונה לחלוטין. העלות הממוצעת של קרקע להשקעה בחדרה היא…

אם אתם עומדים בקרוב או בעתיד לרכוש קרקע להשקעה בחדרה, ישנם לא מעט דברים שאתם חייבים לשים אליהם לב. כך תוכלו לדעת האם העסקה שאתם עומדים לעשות היא עסקה משתלמת, או שמדובר על עסקה לא כדאית. הדברים שאליהם אתם צריכים לשים לב הם…

אנו ממליצים לכל אחד שאינו רכש קרקע עד כה, להיות מודע לכל התהליך של רכישת קרקע. לכן לא מספיק לבחור קרקע להשקעה בחדרה, אתם צריכים להכיר לעומק את התהליך כולו. לכן לאחר רכישת הקרקע השלב הבא בתהליך שלכם יהיה…

דילוג לתוכן