א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה המדריך המלא למשקיעים בקרקע

קרקעות למכירה – המדריך המלא למשקיעים

בישראל נכון להיום ישנם לא מעט דרכים שבאמצעותם ניתן לבצע רכישות של נכסים שונים. ישנם אנשים שלא רוצים לקחת סיכונים ורוכשים דירה קיימת, ישנם כאלה קצת יותר נועזים שרוכשים דירה על הנייר וישנם את אלה שרוכשים קרקעות, לדוגמא קרקע להשקעה בתוכנית הר 1202 מתחם 531 בהוד השרון
אם בעבר קרקעות למכירה היו הימור מסוכן מאוד שמרבית המשקיעים היו מתרחקים ממנו, כיום מדובר על אפיק השקעה מקובל לחלוטין – שלא מעט משקיעים רואים בו לגיטימי. מהסיבה הזאת בשנים האחרונות לא מעט משקיעי נדל"ן מחפשים כל פיסת מידע הקשורה לתחום של קרקעות למכירה. כי לא משנה איך מסתכלים על זה מדובר על תחום מאוד מתעתע.
הרוכשים מודעים לכך שבתחילת התהליך הם רוכשים קרקע המיועדת לחקלאות בלבד, במחיר אטרקטיבי כמובן. לאחר תקופת זמן מסוימת הם יוכלו להפשיר את הקרקע לטובת בנייה, וכאן בעצם ישנו רווח כספי גדול במיוחד שלא ניתן למצוא בשום אפשרות אחרות בתחום הנדל"ן.
אז כמו שאמרנו מדובר על תחום עם לא מעט סכנות אך גם עם רווח גולמי גדול במיוחד. לכן רגע לפני שאתם עושים את הצעד המשמעותי הזה, בואו לקרוא מעט על איך לבחור קרקעות למכירה ותבינו למי הן מתאימות.

למי הכי כדאי לרכוש קרקעות למכירה?

ראשית האפשרות הזאת של קרקעות חקלאיות למכירה מתאימה בעיקר למשקיעים שמגיעים עם הון התחלתי נמוך. כאלה שמבינים שעם הסכום שעומד לרשותם הם אינם יכולים לרכוש נכס קיים, והם חייבים לקחת הימור מסוכן על מנת לנצל את ההון הצנוע שנמצא להם בידיים.
אפשרות נוספת היא עבור משקיעים שאינם מסתפקים בתשואות הרגילות, ומחפשים לרכוש נכס עם תשואה מקסימאלית. הרי ברור לכולם כי ברגע שאותה קרקע למכירה תופשר, השווי שלה יקפוץ בצורה משמעותית ומדובר על חוקי משחק שונים לחלוטין מאשר חוקי המשחק הקיימים בשוק הנדל"ן הרגיל.
והאחרונים שיכולים לראות באופציה של קרקעות למכירה כאפיק השקעה רלוונטי עבורם זה משקיעים עם סבלנות. כאלה שלא רוצים לראות תוצאות כאן ועכשיו, הם מן הסתם יהיו מספיק סבלניים עד אשר הקרקע תופשר כך שהם יוכלו ליהנות מכל היתרונות שהיא מביאה ביחד איתה מיד לאחר ההפשרה.

תרכשו את הקרקע בזמן הנכון

אחת מהסוגיות החשובות ביותר כאשר ניגשים לרכוש קרקע חקלאית זה למצוא את הזמן הנכון לעשות זאת. השאיפה שלכם בתור משקיעים זה כמובן לבצע את הרכישה כאשר המחיר של הקרקע הוא הנמוך ביותר, ולפיכך אתם צריכים לעשות זאת עוד לפני שהקרקע מופשרת. ברגע שהקרקע החקלאית מופשרת באופן טבעי המחיר שלה מזנק, ובשלב הזה אתם כבר צריכים להחזיק בזכויות על הקרקע.
כמובן שאתם צריכים לברר מבעוד מועד האם הקרקע הרלוונטית ניתנת להפשרה, ומה הסיכויים שלכם להפשיר את הקרקע. תנסו לרכוש את הקרקע באזור מבוקשים על מנת שתוכלו למקסם את הרווחים שלכם ברגע שהקרקע תופשר.

רוכשים קרקעות למכירה ומקבלים שקט נפשי

לא מעט משקיעים שרוכשים נכסי נדל"ן בכל רחבי העולם מתעסקים עם שוכרים, וזה בהחלט אחד מהחסרונות הגדולים ביותר של להיות משקיע נדל"ן. מדובר על כאבי ראש משמעותיים, ובצורך כמעט מתמיד לספק את הצרכים של השוכרים ולדאוג לשלמות הנכס על מנת שבכל רגע נתון תוכלו למכור אותו.
כאשר מדובר על רכישת קרקע למכירה תמונת המצב שונה, אתם לא רוכשים נכס שאמור להיות מושכר – אלא אתם שוכרים נכס שעליו יבנה בניין או כל נכס אחר. לפיכך אתם חוסכים מעצמכם לא מעט כאבי ראש בהתעסקות עם שוכרים, ומקבלים שקט נפשי להמשיך להתעסק עם עסקאות נדל"ן אחרות בעת ובעונה אחת.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן