א.ב מוראנו לוגו

קרקעות למכירה ברעננה – מגמה ירוקה בהתהוות

בשנים האחרונות הצטרפה עריית רעננה למגמה הירוקה אשר צוברת תאוצה גם בערים אחרות בעולם ובארץ  ומעודדת מיזמים לקידום ושמירה על איכות הסביבה, בהתאם לכך החלה עריית רעננה לקדם בברכה פרויקטים על תקן בניה ירוקה. אחד הפרויקטים ביוזמתה של עריית רעננה הינו רע 2011 – רעננה, תכנית מתאר גדולה ומפורטת המתפרשת על שטח של מעל 40,000 דונם אשר יוסבו משטחים חקלאיים לשטחים למטרת מגורים. פרויקט נוסף הוא פרויקט רע – מק 2012ב רעננה, זוהי תכנית מתאר המתפרשת על שטח על כ – 365 דונם ועתידה להיבנות בבנייה ירוקה, תוך שמירה על איכות הסביבה.

חברתנו א.ב מוראנו מציעה לקהל לקוחותיה קרקעות למכירה ברעננה מתוך שני הפרויקטים הללו אשר להן תוכנית מתאר מפורטת שמיועדת לצאת אל הפועל בתוך מספר שנים. מיטב המומחים במשרדנו א.ב מוראנו ישמחו לספק לכם את כל המידע על קרקעות למכירה ברעננה מתוך פרויקט זה.

קרקעות למכירה ברעננה א.ב מוראנו קרקעות למכירה
לקוחות 
ממליצים
Tamara
Tamara
ממליץ מקומי · 43 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מוראנו - ממליצה ממליצה ממליצה. אנחנו גרים במרכז הארץ וחיפשנו קרקע להשקעה או מגרשים למכירה בצפון הארץ (הון עצמי שלנו לא בדיוק מאפשר לקנות דירה ללא משכנתא במרכז אז החלטנו להשקיע בקרקעות למכירה ולא מצטערים על כך). לא היה ממי לקבל המלצות כי קרובינו לא בקיאים בתחום אז חיפשנו באינטרנט. הגענו לא.ב מוראנו אחרי ששוחחנו כבר עם שתי חברות אחרות שעוסקות בתחום ואהבנו את השירות (כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה) ואת ההסבר הקצר שקיבלנו. לא קל להגיע להחלטה אך בחברת א.ב מוראנו באמת שמנסים לעזור, להקל ולהסביר על כל שלב ושלב בתהליך. מקווה שזו ההתחלה של דרך ונוכל להשקיע ולהרוויח עוד וכמובן שנעשה את זה עם חברת מוראנו.
לירן סבן
לירן סבן
7 סקירות
googleקרא עוד
הייתי השבוע בפגישה אצלהם ומצאתי הזדמנות מטורפת לקרקע בהוד השרון, אחרי התייעצות עם האישה הלכנו על זה בכל הכוח! שירות טוב והם חבר׳ה מאוד אמינים!
גלעד חיים אריאל
גלעד חיים אריאל
88 סקירות
googleקרא עוד
על מנת להרוויח כסף צריך להשקיע כסף, קיימת אפשרות להשקיע בכמה אפיקים דוגמת הבנק ומסחר בשוק ההון. העניין הוא שההשקעה בבנק אינה מניבה, ואילו המסחר בשוק ההון כרוך בסיכונים לא מעטים. השקעה בקרקע לעומת זאת לדעתי בחירה נכונה ולכן ניגשתי לא.ב .מוראנו ורכשתי קרקע .שירות יוצא מן הכלל, מומלץ
Kfir yahav‏
Kfir yahav‏
5 סקירות
googleקרא עוד
דיברתי עם לידור בטלפון לגבי קרקע למכירה, רציתי לדעת איזה גוש ואיזה חלקה. קיבלתי שירות מצויין ומקצועי!
הודיה גבאי
הודיה גבאי
5 סקירות
googleקרא עוד
זרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום! השירות של א.ב מוראנו פשוט מעולה. הם עזרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום!
AHARON SABAG
AHARON SABAG
21 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מורנו חברה אמינה, מקצועית,צוות מעולה, ליווי סופר מקצועי, מרוצה מאוד מהטיפול וממליץ עליהם בחום,רואים תוצאות חיוביות בפרק זמן קצר. יישר כח לאהרן והצוות.
דני אברהמי
דני אברהמי
58 סקירות
googleקרא עוד
אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות.
הקודם
הבא

מהן תכניות המתאר לפרויקטים רע -2011 ו רע - 2012 - רעננה?

תכנית רע 2011 רעננה כוללת שטח עצום של כ- 43,300 דונם אשר מיועדים להפוך משטח חקלאי לשטח מאושר לבנייתם של מבנים למטרת מגורים. השטח הנרחב יוקצה לבנייתה של שכונת מגורים גדולה במזרח העיר רעננה אשר תתכתב עם הנוף האורבני בקיים במזרחה של העיר ותגבול עם כביש 4 במזרח ורחוב אחוזה בדרום. על השטח עתידות להיבנות כ -250 יחידות דיור, מבנים ציבוריים, דרכי גישה וכבישים פנימיים ואתרי ספורט, נופש ונוי לרווחת התושבים.

בדרום מזרח העיר בסמיכות לכביש 531 עתידים להיבנות, שכונת מגורים שתמנה כ -1475 יחידות דיור, מבני דיור מיוחדים לאוכלוסייה המבוגרת ומבנים ומוסדות לשירות הציבור. מתוך כלל שטח התוכנית כ – 2,800 מ"ר יוקצו למסחר, וכ – 6,700 מ"ר יוקצו לתעסוקה.

התוכנית מפרטת בנייתן של כ – 1,400 יחידות דיור וכמו כן שטחים נרחבים המיועדים להישאר פתוחים לשירותם ונוחיותם של כלל תושבי העיר, בשטחים הללו יסללו שבילים להולכי רגל ולרוכבי אופניים, יבנו מתקנים הנדסיים לשירות הציבור, יוקצו אזורי חניה שאינה מקורה וישמרו ויטופחו אזורים אשר תורמים לנוף הסביבתי כמו מגרש 4000 שהינו מתחם לשימור בוטני בו יותרו הקמת בתי קפה, מסעדה, גלריה לאמנות וכיוצ"ב.

מידי שנה מגדילה רעננה את מספר תושביה בכ- 1.6% בממוצע, הקרבה לתל אביב, ריבוי אפשרויות התעסוקה, רמת החינוך הגבוהה ואיכות החיים הגבוהה, הופכים את רעננה לאטרקטיבית ביותר עבור משפחות צעירות וכמו כן אוכלוסייה בוגרת שמעוניינת בחיים אורבניים שקטים. הקרקעות הניתנות להשקעה ברעננה הינן מוגבלות ופרויקט רע – מק 2012 ב רעננה, נחשב לאחת הקרקעות האחרונות המיועדות להשקעה באזור, קרקעות למכירה ברעננה מתוך הפרויקט מפורטות בדף הוראות תכנית.

קרקעות למכירה ברעננה - גושים וחלקות בתוכנית

השכונה החדשה עתידה להיבנות בתחומים אלו: חלק מגוש 6581, חלק מתוך גוש 6582, חלק מתוך גוש 6584 וחלק מתוך גוש 6588. את הפירוט לגבי כל חלקה ומה עתיד להיבנות בכל חלקה ניתן לקבל במשרדנו א.ב מוראנו, כמו כן אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם מיטב המומחים במשרדנו ולקבל מידע מלא על רכישת קרקעות המיועדות למסחר או למגורים מתוכך פרויקט זה.

מהי תכנית מתאר רע מק 2012 ברעננה א.ב מוראנו קרקעות למכירה
דילוג לתוכן