א.ב מוראנו לוגו

קרקעות למכירה ברחובות – פרויקט תמל / 3003 - רחובות

מכל בחינה אפשרית, רחובות הינה עיר שמשתלם להתגורר בה ומשתלם להשקיע בה. מכון וייצמן היוקרתי והפקולטה החקלאית שתמיד היו מזוהים עם העיר, תייגו את רחובות כעיר אשר שואפת למשוך אליה אנשי מחקר ומדע ומשפחות צעירות. בנוסף, מאז הקמתו של פארק המדע והתעשיות, היא גם מקדמת הגעתם של אנשי הייטק וטכנולוגיה שמשתלבים בחברות המובילות בישראל הממוקמות באזור שוטט חיים זה בצפון העיר. ההתפתחות של העיר והנדידה המאסיבית אליה בשנים האחרונות, דורשת הקמתם של שכונות חדשות אשר יוכלו לאכלס מספר גבוה של תושבים לצד שמירה על איכות חיים גבוהה ונעימה. א.ב מוראנו מציעה ללקוחותיה קרקעות למכירה ברחובות מתוך תכנית מתאר תמל / 3003 אשר הופקדה על ידי החברה הממשלתית "דירה להשכיר" ועשויה להתפרש על שטח של כ – 2,230 דונם במזרח העיר רחובות.

נשמח להיות בקשר

מטרת תכנית תמל / 3003 ומיקומה

התוכנית בכללותה נועדה לפתח את האזור המזרחי של העיר רחובות ולהקים בו שכונה חדשה אשר תשתרע על שטח של כ- 2,230 דונם מזרחית ולאורך דרך מנחם בגין. על השטח המיועד עתידים להיבנות כ – 6,900 יחידות דיור, מבנים ציבוריים, שבילים ודרכים לתחבורה ציבורית, הולכי רגל ורוכבי אופניים וכמו כן מתקנים ומבנים לשימוש של תרבות ופנאי לרווחת התושבים כגון: מועדוני ספורט, גנים ציבוריים ועוד.

רחובות - עיר בקידמה

קצב ההתפתחות של העיר רחובות בשנים האחרונות משך אליה אוכלוסייה צעירה ואיכותית של אנשים אשר מחפשים חיי עיר תוססים לצד איכות חיים גבוהה ולא מתפשרת. ברחובות ישנם מוסדות חינוך והשכלה מהמובילים בארץ כולל מכון וייצמן היוקרתי, כמו כן, פארק המדע שמוסיף להתפתח וסביבו מתפתחת תרבות בילוי ופנאי שלמה, אשר מושכת אליה גם תושבי חוץ ותיירים רבים. אנו בחברת א.ב מוראנו רואים בהשקעת נדל"ן בעיר, עסקה כדאית ומשתלמת ונשמח לייעץ ולספק את כל המידע על פרויקט תמל / 3003 אותו אנו מקדמים.

דילוג לתוכן