א.ב מוראנו לוגו

קרקעות מופשרות למכירה בכפר סבא! מחירים מיוחדים למקדימים

כפר סבא בירת השרון, היא אחת הערים הוותיקות והאיכותיות בישראל כבר כמעט קרוב ל-100 שנה. העיר מצטיינת בחינוך, איכות האוכלוסייה, אחוז העצים והצמחייה הרב בעיר ולאחרונה נהנית מתנופת פיתוח עירונית נוספת עם אישור תוכנית כס 80, תוכנית מקיפה ורצינית המכילה פיתוח משמעותי במתחמי המגורים, המסחר והפנאי החדשים בעיר ומציעה קרקעות מופשרות, שטחי מסחר ונכסי נדלן פרטי ומסחרי הזמינים לאכלוס מידי.

קרקעות למכירה בחולון א.ב מוראנו קרקעות למכירה

נשמח להיות בקשר

כל הסיבות להשקיע בנדלן מסחרי בכפר סבא ולרכוש קרקע מופשרת להשקעה בעיר

א.ב מוראנו זיהתה את הפוטנציאל של כפר סבא לצד ערים איכותיות נוספות בשרון הסמוכות לה כמו הוד השרון ורעננה והצליחה להיכנס למספר פרויקטי נדלן משמעותיים בעיר במסגרת תוכנית כס 80 הרוקמת עור וגידים בימים אלה ותוכניות אחרות בעיר. וכמעט כמו בכל עיר אורבנית בארץ ובעולם, העיר מקיימת את מרכז העיר הישן ובו יש שדרה מרכזית עם בתי מסחר וכדומה ושכונות מגורים סמוכות חדשות יותר ואזור תעשייה בפאתי העיר. כמו בערים רבות בישראל, גם בכפר סבא תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי מבנים למגורים וכמו בערים רבות אחרות, גם בכפר סבא הבנייה העירונית עד לפני 20 שנה לא הייתה גבוהה ודחוסה כפי שהיא היום.

שכונות האיכות הפנימיות של כפר סבא והשכונות החדשות זקוקות למרחב ציבורי מסחרי חדש

לא פלא שמחירי הדירות באותם רחובות מרווחים עם בנייני מגורים בעלי 4 או 5 קומות הם המבוקשים ביותר למגורים ודירות ברחובות אלה, אפילו דירות יד שניה בנות 20 שנה ויותר, שוות יותר וערכן לא יורד במרוצת השנים. הדבר בא ללמד את כולנו שנדלן איכותי רק משתבח עם השנים ומי שיזהה את השכונות, הרחובות והפרויקטים המוצלחים החדשים כיום, ייהנה מהם עוד שנים רבות קדימה, בין אם תודות למכירת הנכס במחיר גבוה יותר או השכרת הנכס וקבלת תשואה מיידית על ההשקעה עבור כך. בנוסף לכך הגדלת כמות תושבי העיר מצריכה פיתוח שטחי מסחר נוספים בעיר לרווחת התושבים כולם.

שכונות החדשות בכפר סבא

השכונות החדשות בכפר סבא – כפר סבא הירוקה, תוכנית כס 80 ועוד

יחד עם זאת, ערים שלא מתפתחות וקופאות על השמרים, דועכות עם הזמן והופכות פחות אטרקטיביות לתושבים. כפר סבא השכילה להבין זאת ויצרה את השכונות הצפון מזרחיות בעיר, כפר סבא הירקוה ואחרות, שכונות מגורים המציבות רף חדש ברמת התכנון והבנייה באזור. מדובר בבנייה ירוקה ותשתיות איכותיות המספקות מענה כולל למשפחות צעירות ולכל מי שרוצה ליהנות מאיכות חיים. בתוכנית כס 80 הושקעה מחשבה רבה והיא נותנת מענה לכל האספקטים של החיים בעיר עבור משפחה, כולל תשתיות ספורט, תרבות, מסחר, בילוי, פנאי ומגורים ברמה הגבוהה ביותר.

לקוחות 
ממליצים
Tamara
Tamara
ממליץ מקומי · 43 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מוראנו - ממליצה ממליצה ממליצה. אנחנו גרים במרכז הארץ וחיפשנו קרקע להשקעה או מגרשים למכירה בצפון הארץ (הון עצמי שלנו לא בדיוק מאפשר לקנות דירה ללא משכנתא במרכז אז החלטנו להשקיע בקרקעות למכירה ולא מצטערים על כך). לא היה ממי לקבל המלצות כי קרובינו לא בקיאים בתחום אז חיפשנו באינטרנט. הגענו לא.ב מוראנו אחרי ששוחחנו כבר עם שתי חברות אחרות שעוסקות בתחום ואהבנו את השירות (כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה) ואת ההסבר הקצר שקיבלנו. לא קל להגיע להחלטה אך בחברת א.ב מוראנו באמת שמנסים לעזור, להקל ולהסביר על כל שלב ושלב בתהליך. מקווה שזו ההתחלה של דרך ונוכל להשקיע ולהרוויח עוד וכמובן שנעשה את זה עם חברת מוראנו.
לירן סבן
לירן סבן
7 סקירות
googleקרא עוד
הייתי השבוע בפגישה אצלהם ומצאתי הזדמנות מטורפת לקרקע בהוד השרון, אחרי התייעצות עם האישה הלכנו על זה בכל הכוח! שירות טוב והם חבר׳ה מאוד אמינים!
גלעד חיים אריאל
גלעד חיים אריאל
88 סקירות
googleקרא עוד
על מנת להרוויח כסף צריך להשקיע כסף, קיימת אפשרות להשקיע בכמה אפיקים דוגמת הבנק ומסחר בשוק ההון. העניין הוא שההשקעה בבנק אינה מניבה, ואילו המסחר בשוק ההון כרוך בסיכונים לא מעטים. השקעה בקרקע לעומת זאת לדעתי בחירה נכונה ולכן ניגשתי לא.ב .מוראנו ורכשתי קרקע .שירות יוצא מן הכלל, מומלץ
Kfir yahav‏
Kfir yahav‏
5 סקירות
googleקרא עוד
דיברתי עם לידור בטלפון לגבי קרקע למכירה, רציתי לדעת איזה גוש ואיזה חלקה. קיבלתי שירות מצויין ומקצועי!
הודיה גבאי
הודיה גבאי
5 סקירות
googleקרא עוד
זרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום! השירות של א.ב מוראנו פשוט מעולה. הם עזרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום!
AHARON SABAG
AHARON SABAG
21 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מורנו חברה אמינה, מקצועית,צוות מעולה, ליווי סופר מקצועי, מרוצה מאוד מהטיפול וממליץ עליהם בחום,רואים תוצאות חיוביות בפרק זמן קצר. יישר כח לאהרן והצוות.
דני אברהמי
דני אברהמי
58 סקירות
googleקרא עוד
אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות.
הקודם
הבא

" העולם חוזר למסלול הרגיל אחרי הקורונה וזה הזמן הנכון להיכנס להשקעה בתחום הנדלן"

אם אתם מתעניינים ברכישת נדלן פרטי או מסחרי, השקעה בקרקע או נכס ומחפשים נקודת כניסה טובה יותר לשוק הנדלן, כדאי שתפסיקו בחיפושים ותפנימו את העובדה ששוק הנדלן אף פעם לא יתקרר מספיק בישראל והמחירים לא ירדו לרמה כזאת שבה יהיה משתלם יותר להיכנס לשוק. בישראל בה ההיצע קטן והביקוש רב יש בעיה מערכתית בשוק הנדלן וכיום אין אפילו פתרונות באופק ואין אפילו הבטחות להורדת מחירי הדיור כפי שהיה בעבר. הממשלה הרימה ידיים וכוחות השוק מנצחים ומכתיבים את המחירים, על אחת כמה וכמה אחרי הקורונה שיצרה ביקושים רבים והתחלות הבנייה והבנייה עצמה שנעצרה, חוזרות בעצלתיים לרמות של לפני הקורונה בזמן שהביקוש לדיור לא פוחת לעולם.

א.ב מוראנו מתמחה ביזמות ושיווק קרקעות מופשרות למכירה בערים האיכותיות בישראל ושטחי מסחר במרכזי הקניות והעסקים המובילים בכל עיר. נשמח להיפגש עמכם ולמצוא עבורכם את ההשקעה המשתלמת ביותר בתחום הנדלן כיום בישראל באחד הפרויקטים שלנו. מוזמנים ליצור קשר ולקבוע פגישה עוד היום. להתראות ובהצלחה.

דילוג לתוכן