א.ב מוראנו לוגו

קרקעות למכירה בחולון - ההזדמנות שלך לעסקת נדל"ן רווחית במרכז הארץ

העיר חולון, כבר שנים רבות ידועה כאחת הערים הידידותיות ביותר בארץ עבור משפחות ובפרט עבור ילדים, עובדה אשר מושכת אליה מידי שנה עוד ועוד משפחות צעירות אשר מבססות את חייהן בה ומביאות להמשך התפתחותה בכל תחומי החיים. א.ב מוראנו מציעה ללקוחותיה קרקעות למכירה בחולון במסגרת פרויקט ח' 500 – חולון, תוכנית מתאר המשתרעת על שטח של כ – 4000 דונם בדרום מערב העיר ועתידה לצאת אל הפועל בתוך מספר שנים. משרדנו א.ב מוראנו מציעה קרקעות למכירה בחולון מתוך פרויקט זה שיזמה עירית חולון.

קרקעות למכירה בחולון א.ב מוראנו קרקעות למכירה
לקוחות 
ממליצים
Tamara
Tamara
ממליץ מקומי · 43 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מוראנו - ממליצה ממליצה ממליצה. אנחנו גרים במרכז הארץ וחיפשנו קרקע להשקעה או מגרשים למכירה בצפון הארץ (הון עצמי שלנו לא בדיוק מאפשר לקנות דירה ללא משכנתא במרכז אז החלטנו להשקיע בקרקעות למכירה ולא מצטערים על כך). לא היה ממי לקבל המלצות כי קרובינו לא בקיאים בתחום אז חיפשנו באינטרנט. הגענו לא.ב מוראנו אחרי ששוחחנו כבר עם שתי חברות אחרות שעוסקות בתחום ואהבנו את השירות (כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה) ואת ההסבר הקצר שקיבלנו. לא קל להגיע להחלטה אך בחברת א.ב מוראנו באמת שמנסים לעזור, להקל ולהסביר על כל שלב ושלב בתהליך. מקווה שזו ההתחלה של דרך ונוכל להשקיע ולהרוויח עוד וכמובן שנעשה את זה עם חברת מוראנו.
לירן סבן
לירן סבן
7 סקירות
googleקרא עוד
הייתי השבוע בפגישה אצלהם ומצאתי הזדמנות מטורפת לקרקע בהוד השרון, אחרי התייעצות עם האישה הלכנו על זה בכל הכוח! שירות טוב והם חבר׳ה מאוד אמינים!
גלעד חיים אריאל
גלעד חיים אריאל
88 סקירות
googleקרא עוד
על מנת להרוויח כסף צריך להשקיע כסף, קיימת אפשרות להשקיע בכמה אפיקים דוגמת הבנק ומסחר בשוק ההון. העניין הוא שההשקעה בבנק אינה מניבה, ואילו המסחר בשוק ההון כרוך בסיכונים לא מעטים. השקעה בקרקע לעומת זאת לדעתי בחירה נכונה ולכן ניגשתי לא.ב .מוראנו ורכשתי קרקע .שירות יוצא מן הכלל, מומלץ
Kfir yahav‏
Kfir yahav‏
5 סקירות
googleקרא עוד
דיברתי עם לידור בטלפון לגבי קרקע למכירה, רציתי לדעת איזה גוש ואיזה חלקה. קיבלתי שירות מצויין ומקצועי!
הודיה גבאי
הודיה גבאי
5 סקירות
googleקרא עוד
זרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום! השירות של א.ב מוראנו פשוט מעולה. הם עזרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום!
AHARON SABAG
AHARON SABAG
21 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מורנו חברה אמינה, מקצועית,צוות מעולה, ליווי סופר מקצועי, מרוצה מאוד מהטיפול וממליץ עליהם בחום,רואים תוצאות חיוביות בפרק זמן קצר. יישר כח לאהרן והצוות.
דני אברהמי
דני אברהמי
58 סקירות
googleקרא עוד
אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות.
הקודם
הבא

אילו קרקעות מוצעות למכירה ומה ייעודן?

במסגרת פרויקט ח' 500 – חולון ביוזמתה של עריית חולון עתידים להיבנות על השטח אשר ממוקם בדרום מערב העיר בסמיכות לכביש 4 במזרח ולכביש 20 במערב – שכונת מגורים, אזורי מסחר ואזורי תעסוקה. א.ב מוראנו מציעה למכירה, הן קרקעות שייעודן מסחרי והן קרקעות אשר מיועדות למגורים, ככל שמועד הפשרת הקרקעות יתקרב, כך ערכן של הקרקעות יעלה והן יהיו אטרקטיביות ומושכות עבור רוכשים פרטיים ויולידו תשואות גבוהות יותר עבור אלו אשר יקדימו לרכוש. תוכנית המתאר המחוזית בפרויקט זה הינה מאושרת למתן תוקף ועשויה לצאת אל הפועל בתוך מספר שנים.

היקף התוכנית כולל בנייתן של קרוב ל 13,000 יחידות למטרות מגורים, 930,000 מ"ר מתוך כלל השטחים (השטח העיקרי במיזם) יוקצו לסוגי תעסוקה שונים ביניהם מסחר ויעודים רב תכליתיים. משרדנו מציע קרקעות למכירה בחולון הן מתוך שטחים המיועדים למגורים והן מהשטחים אשר יועדו לשטחי מסחר.

חולון כמגנט למשפחות צעירות

צמיחתה של חולון במהלך השנים וקרבתה לתל אביב ולמוקדי תעסוקה רבים, הופכת אותה לאטרקטיבית ביותר הן בקרב משקיעים והן בקרב אנשים פרטיים אשר מעוניינים לבסס חייהם בעיר שממוקמת היטב במרכז הארץ ומספקת רמת חיים גבוהה, חינוך טוב וחיי תרבות עשירים. כל היתרונות הללו שומרים את העיר חולון עם קצב גידול אוכלוסייה יציב ומבטיחים כי עם השנים המשיכה אליה רק תלך ותגדל, ובהתאם לכך ערכן של הקרקעות המיועדות לבנייה יעלה.

את שטחי הקרקעות מתוך תוכנית המתאר ח' – 500 – חולון, ניתן למצוא בתקנון הפרויקט בחלוקה לגושים וחלקות. העמודות מחולקות על פי מספר גוש וסוג גוש, מספר חלקה בשלמותה ומספר חלקה שאינה בשלמותה, משרדנו מציע למכירה מספר שטחים מפרויקט זה אשר יועדו למגורים, מסחר ותעסוקה ואשר עשויים לקטוף תשואות גבוהות בעת מכירתן בבוא העת.

חולון כמגנט למשפחות צעירות א.ב מוראנו קרקעות למכירה
דילוג לתוכן