א.ב מוראנו לוגו

קרקעות למכירה בחדרה - הזדמנות לרכישת קרקעות בקרבת הים

מטרת משרדנו א.ב מוראנו היא לאתר את הקרקעות והפרויקטים בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר לתשואות גבוהות ביחס לפרק הזמן בו הפרויקט עתיד לצאת לפועל. קירבה לים היא אחד הפרמטרים אשר מעלים ערכה של קרקע ואף מבטיחים לבעליה שערכה תמיד יהיה במגמת עליה. במסגרת פרויקט רובע הים – חדרה, חברתנו א.ב מוראנו, מציעה לקהל לקוחותיה קרקעות למכירה בחדרה באזורה המערבי של העיר, אנו מציעים קרקעות למכירה בחדרה המיועדות למסחר, למגורים, למסחר ולתיירות.

חדרה עיר תוססת א.ב מוראנו קרקעות למכירה
לקוחות 
ממליצים
Tamara
Tamara
ממליץ מקומי · 43 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מוראנו - ממליצה ממליצה ממליצה. אנחנו גרים במרכז הארץ וחיפשנו קרקע להשקעה או מגרשים למכירה בצפון הארץ (הון עצמי שלנו לא בדיוק מאפשר לקנות דירה ללא משכנתא במרכז אז החלטנו להשקיע בקרקעות למכירה ולא מצטערים על כך). לא היה ממי לקבל המלצות כי קרובינו לא בקיאים בתחום אז חיפשנו באינטרנט. הגענו לא.ב מוראנו אחרי ששוחחנו כבר עם שתי חברות אחרות שעוסקות בתחום ואהבנו את השירות (כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה) ואת ההסבר הקצר שקיבלנו. לא קל להגיע להחלטה אך בחברת א.ב מוראנו באמת שמנסים לעזור, להקל ולהסביר על כל שלב ושלב בתהליך. מקווה שזו ההתחלה של דרך ונוכל להשקיע ולהרוויח עוד וכמובן שנעשה את זה עם חברת מוראנו.
לירן סבן
לירן סבן
7 סקירות
googleקרא עוד
הייתי השבוע בפגישה אצלהם ומצאתי הזדמנות מטורפת לקרקע בהוד השרון, אחרי התייעצות עם האישה הלכנו על זה בכל הכוח! שירות טוב והם חבר׳ה מאוד אמינים!
גלעד חיים אריאל
גלעד חיים אריאל
88 סקירות
googleקרא עוד
על מנת להרוויח כסף צריך להשקיע כסף, קיימת אפשרות להשקיע בכמה אפיקים דוגמת הבנק ומסחר בשוק ההון. העניין הוא שההשקעה בבנק אינה מניבה, ואילו המסחר בשוק ההון כרוך בסיכונים לא מעטים. השקעה בקרקע לעומת זאת לדעתי בחירה נכונה ולכן ניגשתי לא.ב .מוראנו ורכשתי קרקע .שירות יוצא מן הכלל, מומלץ
Kfir yahav‏
Kfir yahav‏
5 סקירות
googleקרא עוד
דיברתי עם לידור בטלפון לגבי קרקע למכירה, רציתי לדעת איזה גוש ואיזה חלקה. קיבלתי שירות מצויין ומקצועי!
הודיה גבאי
הודיה גבאי
5 סקירות
googleקרא עוד
זרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום! השירות של א.ב מוראנו פשוט מעולה. הם עזרו לי למצוא קרקע מתאימה להשקעה בצורה מקצועית ויעילה. הידע הרחב שלהם בנושא, יחד עם האזנה והבנת הצרכים שלי, הביאו אותי להזדמנות מדהימה! אני מרוצה מאוד מהתוצאה וממליצה בחום!
AHARON SABAG
AHARON SABAG
21 סקירות
googleקרא עוד
א.ב מורנו חברה אמינה, מקצועית,צוות מעולה, ליווי סופר מקצועי, מרוצה מאוד מהטיפול וממליץ עליהם בחום,רואים תוצאות חיוביות בפרק זמן קצר. יישר כח לאהרן והצוות.
דני אברהמי
דני אברהמי
58 סקירות
googleקרא עוד
אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי עושה את הבחירה בא.ב מוראנו כמה שנים מוקדם יותר. מאוד מרוצה מתהליך העבודה שלהם ומהתוצאות.
הקודם
הבא

אילו קרקעות מוצעות למכירה במסגרת פרויקט רובע הים – חדרה?

תוכנית המתאר של פרויקט רובע הים – חדרה אשר יזמה עריית חדרה, מפורטת ואושרה על ידי הועדה המחוזית. תוכנית מתאר זו, עומדת לשנות את פניה של כל העיר ולהפכה למוקד משיכה הן מבחינה תעסוקתית והן מבחינה תיירותית. הפרויקט משתרע על שטח של כ – 2,700 דונם, בהם עתידים להיבנות כ- 10,000 יחידות דיור, אזורי מסחר ותעסוקה, מבנים ציבוריים, מתחמי תיירות, חניונים וטיילת חדשה למרגלות חוף הים, בנוסף, יותר ממחצית מכלל השטח בתוכנית יועד למרחבים פתוחים לרשות הציבור ולטיפוח ושימור הנוף הקיים.

גבולותיה של תוכנית זו הינם: מדרום – שכונת גבעת אולגה, מצפון – נחל, ממזרח – כביש 2, וממערב אחת מרצועות החוף היפות ביותר בארץ. במסגרת התוכנית רכשה חברתו א.ב מוראנו שטחים נרחבים מתוך הפרויקט וכעת אנו מציעים קרקעות למכירה בחדרה אשר נבחרו בקפידה ועשויות להעניק לבעליהן תשואות גבוהות לכשהפרויקט יצא לפועל.

חדרה - עיר תוססת במרחב פסטורלי

מבחינה גיאוגרפית חדרה ממוקמת היטב ונמצאת בדיוק בין שתי ערים גדולות חיפה ותל אביב ובשכנות ליישובי עמק חפר וליישובי השרון, הקירבה הנוחה ליישובים משמעותיים בארץ, הופך אותה לעיר בעלת פוטנציאל תיירותי ותעסוקתי מבין הגבוהים בארץ, ואכן בשנים האחרונות קצב גידול האוכלוסייה בעיר במגמת עלייה, עם ביקוש רב לרכישת נכסים וקרקעות בשכונות המתפתחות כדוגמת שכונת עין הים המבוקשת.

פרויקט רובע הים – חדרה, נועד לשפר את פני העיר על ידי הכשרת שטחים נרחבים למסחר, בילוי, תעסוקה ותיירות. על קו החוף עתידים להיבנות 10 בתי מלון אשר ימנו כ 1,400 חדרים, כמו כן יוקצו לאזור הצמוד לים שטחים למסחר כגון: מסעדות, בתי קפה, חנויות ועוד.

חדרה עיר תוססת א.ב מוראנו קרקעות למכירה

קרקעות למכירה בחדרה - גושים וחלקות בתוכנית

תוכנית המתאר של הפרויקט מתייחסת לשטחים הללו: גוש 10005 במלואו, גוש 10006 במלואו ובנוסף חלקים מתוך גושים: 10002, 10004, 10007, 10008, 10009, 10010 ו – 10011. פירוט לגבי כל חלקה ומה יבנה בתחום של אותה חלקה ניתן לקבל במשרדנו א.ב מוראנו.

דילוג לתוכן