א.ב מוראנו לוגו
א.ב מוראנו קרקעות למכירה קרקעות להשקעה מדריך למחפשי קרקעות למכירה בישראל

קרקעות להשקעה – מדריך למחפשי קרקעות למכירה בישראל

על העלייה המתמדת במחירי הנדל"ן בישראל כולם שמעו, אך מה קורה למשקיעים שמחפשים אחר אפיק השקעה בישראל? חלק מהמשקיעים מבינים כי אין להם ברירה אלא להשקיע בחו"ל, וחלק מהמשקיעים מחליטים לרכוש קרקעות להשקעה בתור אפיק השקעה עתידי.

בעקבות הביקוש הגבוה של לא מעט משקיעים לקרקעות חקלאיות פרטיות, עלה גם קצב הפשרת הקרקעות – וכיום לא מעט קרקעות כבר קיבלו את כל ההיתרים הנדרשים לבנייה. מהסיבה הזאת ניתן לראות לא מעט משקיעים שמשנים את תפיסת העולם שלהם, ומחליטים להשקיע דווקא בקרקעות להשקעה. מדובר על שינוי משמעותי של תפיסת העולם, ולכן אם אלו הם הצעדים שלכם בעולם הזה – אתם צרכים לדעת איך לאתר קרקעות להשקעה בצורה נכונה ואפקטיבית. קרקעות שיתאימו לכם בצורה הטובה ביותר.

על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה שמתאימה לכם, החלטנו להסביר לכם בדיוק מהם השלבים הנדרשים כאשר אתם מחפשים קרקעות למכירה בישראל. אם תפעלו על פי השלבים הבאים, תוכלו לדעת כי ככל הנראה בחרתם את הקרקע שמתאימה לכם בצורה הטובה ביותר.

שלב ראשון: תאתרו את הקרקע הרצויה

אומנם מדינת ישראל היא יחסית קטנה, אך יש בה לא מעט דונמים של שטחים חקלאיים שניתן להפשיר אותם. אתם צריכים לבדוק מהו הייעוד של הקרקע שאותה אתם מעוניינים לרכוש ואילו אישורי בנייה נדרשים בקרקע הספציפית הזאת.

במידה ותרכשו קרקעות שטרם הופשרו העלות שלהן תהיה נמוכה בצורה קיצונית, כך שתוכלו ליהנות מעלויות אטרקטיביות במיוחד. אך אתם צריכים להתאזר בלא מעט סבלנות עד אשר תקבלו את כל האישורים הנדרשים, וכמובן שהקרקע עצמה תופשר לטובת הבנייה. אפשרות נוספת זה לרכוש קרקע שכבר הופשרה ומוכנה לבנייה, אך כמובן שבמצב כזה העלות של הקרקע תהיה גבוהה יותר, והתשואה העתידית שלכם תהיה גם היא נמוכה יותר. כל משקיע צריך לבחור את האופציה המועדפת עליו, וזאת שהוא ירגיש איתה הכי טוב.

שלב שני: בדיקת הקרקע לפני הרכישה

ישנם מספר בדיקות שאתם צריכים לבצע בטרם תרכשו את הקרקע שאותה בחרתם. ראשית אתם צריכים לוודא כי הקרקע נמצאת בבעלות פרטית, על מנת שיהיה פשוט להעביר אליכם את הבעלות מיד לאחר רכישת הקרקע. אם הקרקע לא נמצאת בבעלות פרטית, התהליך יכול להיגרר זמן רב וזה אמור להדליק אצלכם נורות אדומות.

כמובן שאתם צריכים לבדוק ולעיין בכל תוכניות הבנייה שקיימות בקרקע הספציפית שאתם עומדים לרכוש. תיכנסו לעומק התוכנית על מנת שתוכלו להבין בצורה מדויקת מהם אחוזי התשואה העתידיים שתוכלו לקבל, ומהן ההוצאות הראשוניות לטובת תחילת התהליך.

הבדיקה האחרונה תהיה הבדיקה של הסביבה שבה נמצא הנכס. תגיעו באופן פיזי למקום שבו נמצאת הקרקע על מנת להבין האם היא נמצאת בסמוך לשכונות מגורים ומהם היתרונות של האזור שבו הקרקע שתם עומדים לרכוש נמצאת.

שלב שלישי: גיוס אנשי מקצוע לטובת התהליך

השלב האחרון ממש צעד קטן לפני שאתם עומדים לרכוש את השטח זה לפנות לאנשי מקצוע על מנת שילוו אתכם לאורך הדרך. בין אם מדובר על חברה שתסייע לכם בכל תהליך ההפשרה ותכנון הבנייה, או בעורך דין מקצועי שיארגן עבורכם את כל הנושא המשפטי. עליכם לגייס אך ורק אנשי מקצוע מנוסים, כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות ולדעת כי ביחד איתם תוכלו להשיג את מבוקשכם.

רכישת קרקעות להשקעה זה לא דבר קל, ואתם חייבים לוודא כי עומדים לצדכם אנשי מקצוע שילוו אתכם עקב לצד אגודל עד אשר תשיגו את כל מה שאתם שואפים להשיג.

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן