א.ב מוראנו לוגו
קניית קרקע לבניה עצמית א.ב מוראנו קרקעות למכירה

א.ב מוראנו – קניית קרקע לבניה עצמית

השקעות נדלן תמיד היו ותמיד יהיו אפיק ההשקעה הטוב ביותר. למה? מהסיבה הפשוטה שכמות הקרקע לא משתנה ולעומת זאת כמות האנשים תמיד עולה. קרקע פרטית בטאבו למכירה או קניית קרקע לבניה עצמית, אלו שתי אופציות ההשקעה המשתלמות ביותר. רכישת קרקע לבנייה עצמית ובניית נכס עליו יכולים לשמש אתכם למגורים ותוכלו לבנות על הקרקע את וילת החלומות שלכם ולגור בה. אפשרות נוספת היא למכור את הקרקע לקבלן ולהרוויח תשואה גבוהה על הקרקע.

קרקע פרטית בטאבו למכירה – א.ב מוראנו

קניית קרקע לבניה עצמית היא חלום שאפשר להגשים. כיום אנשים מחפשים לצאת מהעיר ולאחר הקורונה טרנד זה רק הולך ומתגבר. בני זוג ומשפחות מעדיפות לחיות במקומות פתוחים ולא צפופים, עם איכות חיים גבוהה יותר ובמחיר זול יותר עבור נכסי נדלן גדולים בקהילות ובשכונות מתפתחות. קרקע פרטית בטאבו למכירה היא אופציה מעולה עבור מי שיש לו הון עצמי ויכול להשקיע ברכישת קרקע על שמו בטאבו. רכישה כזאת מבטיחה לו זכויות בלעדיות על האדמה ואפשרות מכירת בהמשך במחיר גבוה יותר מזה שקנה אותה. חברת א.ב מוראנו מציעה קניית קרקע לבניה עצמית בצורה בטוחה ומסודרת, בליווי אישי תוך כדי שקיפות מלאה ובאזורי הביקוש הנחשקים ביותר לנדל"ן כיום בישראל.

איך קונים קרקע פרטית בטאבו למכירה

קניית קרקע לבניה עצמית או קרקע פרטית בטאבו למכירה זו פרוצדורה שלא רבים מתמצאים בה. לשם כך קיימות חברות השקעות נדל"ן גדולות ומסודרות שמכירות את חוקי המכר במדינה, את חוקי המיסוי וכדומה. קניית קרקע לבניה עצמית היא חלום שיכול להתגשם אבל אתם צריכים להיות גם עם רגליים על הקרקע ולהבין שזה כרוך בכל מיני שלבים בירוקרטיים בהתאם לסוג הקרקע והסטטוס שלה. קניית קרקע לבניה עצמית היא פרויקט מורכב אך משתלם לכל הדעות. כמות האדמות החופשיות לבנייה בישראל קטנה מאוד. רוב הקרקעות מוחזקות על ידי מנהל מקרקעי ישראל שלא מפשיר קרקע רבה בקלות או במהירות. שאר האדמות נמצאות בידיים פרטיות ולא יוצאות למכירה כלל. סוג נוסף של קניית קרקע לבניה עצמית מגיע מפרויקטי נדל"ן בפיתוח מאדמות שעברו שינוי סטטוס, אדמות שהופשרו או הוצעו למכירה מוקדמת על ידי חברות פרטיות ועוד.

קונים קרקע לכל החיים

אין ספק שמי שיש לו הון עצמי התחלתי וחזון, יכול להגיע לקניית קרקע לבניה עצמית בסופו של דבר ולהגשים חלום שמעטים מגשימים. קרקע פרטית פותחת בפניכם אפשרויות רבות הן לבנות בית פרטי עבור משפחתכם או אפשרות למכור את הקרקע בהמשך לקבלן לבניית בניין או מגדל וליהנות מתשואה ענקית וגם מדירה בבניין החדש למשל. לא יודעים איך לגשת לזה? פנו אלינו ונשמח להיפגש אתכם ולתת לכם מידע מלא פרויקטים שונים ולהתאים לכם עסקת נדלן מניב או עסקת קניית קרקע לבניה עצמית כולל רישום בטאבו.

אנו עובדים על פרויקטים באזורי הביקוש הנחשבים בישראל בלבד ופרויקטים בעלי פוטנציאל רווח גדול בלבד. נועל לסייע לכם בכל האספקט המנהלתי של רכישת הקרקע לרבות עבודה מול גופים מקצועיים רלוונטיים כמו שמאי מקרקעין, עורך דין, רואה חשבון וכדומה.

גלשו באתר של חברת א.ב מוראנו וקבלן מידע נוסף כולל תמונות מפרויקטים קודמים ופרויקטים עתידיים שאנו עובדים עליהם בימים אלה. חייגו לקביעת פגישת ייעוץ או השאירו פרטים לחזרה אליכם.

נשמח לתת לכם את כל המידע הדרוש לכם על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם ונענע לכם על שאלות כמו: מה עלות המס על מכירת או קניית קרקע לבניה עצמית? איזו ערבות בנקאית צריך לספק לפני הרכישה? על שם מי הקרקע שאתם קונים רשומה לפני ואחרי המכירה? ועוד שאלות שבוודאי יש לכם לגביי רישום הקרקע, מחיר הקרקע, ייעוד הקרקע וכל פרט קטן כגדול שאתם יכולים לחשוב עליו וקדור לעסקת הרכישה של הקרקע .

עסקת נדלן פרטית בהתאמה אישית – א.ב מוראנו

כאשר אתם מבצעים עסקת נדלן עמנו אתם יכולים להיות שקטים ורגועים שתקבלו את כל המידע הנחוץ וליווי אישי לאורך כל שלבי העסקה תוך כדי שקיפות מלאה ועזרה בכל עניין הקשור להוצאת העסקה אל הפועל משלב פגישת ההיכרות ביננו עד החתימה והרב אחריה במידת הצורך.

בפגישה נסביר לכם כיצד זה עובד בפועל, מה היא שיטת המכרזים לרכישת מגרש או קרקע ממנהל מקרקעי ישראל ועוד. נסביר לכם על ההבדלים בין סוגי הקרקע, קרקע חקלאית לעומת קרקע לבנייה עצמית וכדומה. תקבלו מענה לכל שאלה וכמובן נדון על כל העניינים הכספיים, עלויות הקרקע או המגרש, תשואות, לוח זמנים להשלמת העסקה ועוד.

רוכשים קרקע לבנייה עצמית ומרוויחים בגדול – א.ב מוראנו

אחד השלבים העיקריים בעסקת נדל"ן הוא שלב המימון. גם כאן יש באפשרותנו לסייע ולתת לכם ייעוץ לגביי אופן התשלום על מנת שתוכלו להשלים את העסקה במחיר הנוח ביותר עבורכם ובהתאם לתקציב שהגדרתם מראש לטובת הפרויקט. בפגישה נסביר לכם מהם הוצאות הפיתוח ודמי הפיתוח שיש לשלם למנהל מקרקעי ישראל וניתן לכם טיפים ומידע פנימי חשוב שבעזרתו תוכלו להתקדם להשלמת העסקה בצורה קלה ומהירה יותר מאשר אם תעשו זאת בצורה עצמאית.

מוזמנים לגלוש באתר ולראות פרויקטים שכבר יצאו אל הפועל על ידי חברת א.ב מוראנו הפועלת בישראל במגוון פרויקטי נדלן באזורי ביקוש מובילים. נלמד אתכם כיצד לזהות עסקה בשלה, כיצד לזהות קרקע איכותי במיקום מנצח ואיך להוציא לפועל את העסקה שנראית לכם. נסביר לכם על ההבדלים בין קניית קרקע לבנייה עצמית מאדם פרטי לעומת רכישת קרקע או מגרש מהמדינה ונעזור לכם להגיע להחלטה הכי טובה עבורכם על מנת שתשיגו את המטרה שלכם לרכוש נכס נדלן איכותי, קרקע פרטית לבנייה עצמית, מגרד, קרקע חקלאית או כל סוג נכס נדלן אחר שיניב עבורכם תשואה גבוהה או כזה שתוכלו לגור בו בעצמם יחד עם משפחתכם שנים רבות בשקט ובביטחון.

קניית קרקע לבנייה עצמית – א.ב מוראנו

לסיכום, אם יש לכם מעט הון עצמי ומחשבה על העתיד, רכישת קרקע פרטית, במיוחד בישראל היא ההשקעה הטובה ביותר ללא ספק. אמנם זה יכול לקחת זמן ולהיות מלווה בשלבים בירוקרטיים כאלה ואחרים ואף מכשולים שאינם תלויים בכם כמו עיקובים בשחרור הקרקע וכדומה, אך אנו בדיוק בשביל זה כאן בשבילכם ומלווים אתכם. נרתום את כל הידע והניסיון שלנו על מנת שהעסקה תגיע לסיומה בהצלחה ותוכלו ליהנות ממנה כפי שרציתם במחיר ובזמן המתאים לכם.

רוצים מידע נוסף על רכישת קרקע לבנייה עצמית ורישו קרקע פרטית בטאבו? פנו אלינו ונקבע פגישה לא מחייבת במהלכה תקבלו את כל הפרטים ויוצגו בפניכם פרויקטים נבחרים שאנו מקדמים בימים אלה. חייגו אלינו או השאירו פרטים מלאים ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי עם פרטים נוספים. להתראות ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן