א.ב מוראנו לוגו
קניית משרדים להשקעה א ב מוראנו קרקעות למכירה

קניית משרדים להשקעה – זה הזמן הכי נכון להשקיע

כולנו נפגענו מהקורונה אך הסקטור שנפגע בצורה החריפה ביותר לאחר סקטור התיירות הוא סקטור הנדלן המסחרי, בנייני משרדים, קניונים וכדומה. אך אתם יודעים מה משקיע חכם תמיד זוכר: משבר הוא הזדמנות. ובכל נפילה יש הזדמנות להשקיע וגם הפעם זה לא שונה.

רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה

קניית משרדים להשקעה היא דרך מצוינת להיכנס לתחום ברגע הנכון ביותר בו הביקוש נמוך מאי פעם והמחירים של קניית משרדים להשקעה בהתאם. זה הרגע שכל משקיע חיכה לו לאחר שנים של פריחה מאסיבית בתחום, עלייה במחירי הנדלן המסחרי, החנויות והמשרדים.

נכון, עסקים רבים עוברים לעבוד מהבית אך גם אלה שעושים זאת לא עושים זאת באופן מלא ושומרים את המשרד כבסיס לעסק. קניית משרדים להשקעה בזמן הזה היא ההשקעה הנבונה ביותר אם כן כיוון שעסק צריך משרד ועכשיו כשמחירי המשרדים נמוכים באופן משמעותי, זו ההזדמנות לקנות משרד!

א.ב  מוראנו – רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה

קניית משרדים להשקעה יכולה להיעשות בצורה טובה כאשר היא מבוצעת בעזרת חברה המתמחה בתחום ומכירה את העסק על בוריו. לחברת א.ב מוראנו ניסיון רב בתחום של קניית משרדים להשקעה כמו גם בתחומי השקעה נוספים כמו קניית קרקע מגורים להשקעה וכו'.

זו התקופה הטוב ביותר לקניית משרדים להשקעה

רכישת משרדים להשקעה בצורה נכונה או קניית משרדים להשקעה חייבת להיעשות בסיוע חברה המתמחה בתחום, חברה המכירה את הניואנסים ברכישת נדלן מסחרי לעומת נדלן מסוג אחר, חברה בעלת ניסיון בתחום המכירה את חוקי רכישת המשרדים השונים מחוקי רכישת קרקע למשל וכדומה.

בנוסף יש להכיר את מתחמי המשרדים המבוקשים ביותר, אלה שכבר קיימים ופועלים ואלה שנמצאים בהקמה ויהפכו בקרוב למרכזי המסחר החדשים בכל עיר. אין ספק שבחירת מיקום המשרד חשובה מאין כמוה כמו גם סוג המשרד, הגודל שלו, המיקום בבניין, מיקום הבניין במתחם וכמובן המחיר ביחס למ"ר. על כל אלה ועוד אנו אמונים ונשמח להעניק לך ייעוץ בנושא.

התקשר עכשיו לקביעת פגישת היכרות במהלכה נבין מה הצרכים של העסק שלך, מה הדרישות שלך ומה התקציב העומד לרשותך לבחירת משרד איכותי במיקום פריים שישרת אותך ואת העסק שלך על הצד הטוב ביותר לשנים רבות קדימה, הרבה אחרי כל משבר שיחלוף במהרה, משרד שישרת נאמנה אותך, את העובדים שלך ואת הלקוחות הרבים והחדשים שיגיעו לבקר במשרד וייהנו מכל רגע ומכל פגישת עסקים ומכל כוס קפה בדרך לעוד עסקה מוצלחת.

מתעניינים בקניית משרדים להשקעה? א.ב מוראנו היא הכתובת עבורכם!

אנו מתמחים בענף ומשרתים מגוון לקוחות גדולים, בינוניים וקטנים בתעשייה מכל הסקטורים במשק ונשמח לסייע גם לכם לבחור את המשרד הנכון ביותר עבור העסק שלכם להשקעה.

לסיכום, קניית משרדים להשקעה בתקופה הזו היא החלטה עסקית חכמה והשקעה נבונה שצריכה להילקח בחשבון על ידי כל משקיע שמחפש הזדמנויות חד פעמיות שלא יחזרו כל יום. זה הרגע הנכון להיכנס לתחום שכן מכאן המצב רק ילך וישתפר, אנשים כבר חוזרים לשגרה ולאחר שעבדו כל כך הרבה חודשים רצוף מהבית הם רק רוצים לחזור לחיים הרגילים והשוקקים של עבודה במשרד.

אין ספק שעבודה מהבית תישאר אתנו אך לא כל העסקים מתאימים לסביבת עבודה זו וגם אלו שכן תמיד צריכים בנוסף גם בסיס עסקי בו יוכלו לארח לקוחות, לקיים ישיבות צוות ולנהל את העסק מרחוק עם כל הציוד המשרדי הדרוש, מדפסות גדולות, מקרנים וכדומה.

כל עסק חייב משרד

לאירוח לקוחות בוודאי משרד היא סביבת עבודה טובה ונוחה יותר וגם לתפוקת העובדים הוכח שעבודה מסודרת במשרד, בשעות קבועות מוציאה מהעובדים את המיטב ומאפשרת להם להתרכז בעבודה נטו בלי הסחות הדעת והמטלות האחרות שעליהם לעשות במקביל כאשר הם עובדים מהבית.

כמו כן אין תחליף לפגישה ושיח אמיתי בין בני אדם באותו חלל עבודה ולא רק בשיחות זום וכדומה שהוכחו כבר כלא יעילות ורבים מעדיפים להיפגש אחד על אחד, בטח בשיחות חשובות בארבע עיניים או בשיחות חתימה על חוזה וכדומה.

כבר אמרנו שכל משבר הוא הזדמנות כך שבין אם חוויתם משבר עסקי בעקבות אירועי הזמן האחרון או סתם בא לכם לשנות אווירה, להגדיל את נכסי העסק או לבצע עסקת רכישת משרדים למטרת השכרה לעסקים אחרים, א.ב מוראנו תשמח להציע לכם את הנכסים הטובים ביותר בענף וללוות אתכם לאורך כל הדרך עד להשלמת העסקה לשביעות רצונכם.

השאירו פרטים באתר או צרו קשר עכשיו ונחזור אליכם עם שיחת ייעוץ לגביי רכישת משרד ולקבלת פרטים מלאים על נכסים שבבעלותנו המתאימים לכם.

גלשו באתר לשירותים נוספים של החברה וליצירת קשר טלפוני אבל יודעים מה? יותר טוב שפשוט נקבע פגישת עבודה. איפה? במשרד כמובן…

בהצלחה! >>

שתפו את המאמר לחברים:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן